hot hatch do 15k
-
Xsara nie jedzie w
ogole, ponad 160 koni w kompakcie, ledwo robi ponizej 9s do 100. Pug juz fajniejszy
i skrzynia 6tka chwalona. Jak Saxo VTS to moze P106 S16? Corolla okular brzyyyydka
feee.Bredzisz. Zobacz tutaj. Osiągi naprawdę godne jak na cenę auta.
-
Jako że jeździłem zarówno 306 gti i Xsarą VTS mogę powiedzieć że na prostej jadą tak samo do 100, potem pugowi daje lekką przewagę skrzynia 6-tka. Zawieszenia oba mają niezłe, ale Pug prawdopodobnie daje więcej frajdy i jest lepiej dopracowany pod kątem precyzji. Na jego korzyść przemawia lepsze wykonanie wnętrza (miękkie tworzywa). Za to jeśli chodzi o dostępność aut na rynku wtórnym to tylko Xsara...
-
Kolego, zyjesz w jakimś innym lepszym świecie. Ja rozumiem że 100-konny Swift powyżej 140 dostaje zadyszki. Ale w porówaniun do hothatcha o mocy 160-180 KM to żaden diesel w podobnej mocy (nie wspominam już nawet o słabszych) i zawsze większej nie ma szans od 0 do vmaxa. A nie wspomnie już że tak mocne diesla montuje się na ogół do aut o masie powyżej 1500kg...
-
Nie wiem czy już
ktoś proponował takie rozwiązanie. ja bym proponował 306 GTI6 lub Xsarę VTS.
Zdecydowanie bardziej komfortowe od Saxo/106 a do tego szybsze.auto już kupione
-
No nie, a ja tu wojuję w najlepsze. Ale zakup jak najbardziej słuszny. Fajne, wygodne, szybkie.
-
Bredzisz.
Zobacz tutaj. Osiągi naprawdę godne
jak na cenę auta.Dupa nie osiagi. Powinien zwijac asfalt przy gabarytach auta i takiej mocy, a to ledwo jedzie. 1.5 tonowe A4 majace ledwo 150hp ma takie same osiagi jak troche mocniejszy i sporo lzejszy kompakt i wiekszy v-max
-
mowisz o golfie?
-
mowa była chyba o xsarze VTS
-
Golf robi przeciag, VTS to sztrucel
-
Xsara delikatnie wygrywa jednak z A4 ważącym 1375 kg w tym porównaniu, gdyby zapakować do niego te brakujące 125 kg nie miało by czego szukać, ale to nic nie znaczy dla fana co?
http://www.zeperfs.com/en/duel140-37.htm -
Zwłaszcza przy większych prędkościach widać różnicę. Wg. tego porównania Xsara/A4 przyspieszenie 80-180km/h wychodzi 19 kontra 25s. To jest duża różnica.
-
Cytat:
mowisz o golfie?
Tak.
-
Ganiałem się z Golfem jak miałem 306 GTI6 i do 130 szły równo. 306-tka była bez tylniej kanapy, zapasu (czyli jakieś 25km mniej) i miała 170 KM zmierzone na hamowni. Seryjna Xsara będzie więc wolniejsza o długość samochodu.
-
Tu jest taki fajny filmik. Załóżmy że A4 1.8 T 150hp jeździ jak Golf IV GTI z tym silnikiem. Załóżmy że Xsara jeździ jak 306 GTI. A tu efekt: FILM
-
Nawet z 2.0 TFSI który jest sporo szybszy od 1.8T daje radę
http://www.youtube.com/watch?v=qqQ_OxAMqFM -
Wg. tego porównania Xsara/A4 przyspieszenie
80-180km/h wychodzi 19 kontra 25s. To jest duża różnica.Wedlug tej strony to Swift GTi ma 9.7s do 100 km/h Wiec prosze podawajcie jakies realne zrodla
Swoich opini nie zmienimy, dla mnie prawie 170 konny kompakt robiacy jakies marne 8.Xs do 100 to jest nieporozumienie. Prosze spojrzec na inne samochody o podobnej mocy w tej klasie, chyba nie ma nic wolniejszego niz Xsara.
-
To są właśnie realne źródła, testy czasopism motoryzacyjnych zebrane do jednej bazy danych. Nie mierzenie stoperem kiedy strzałeczka przejdzie przez 100 kmh. Zdarzają się oczywiście muki i literówki jak wszędzie.
Dla mnie Audi 80 2.8 które ma 174 KM i 250 Nm przyspieszające w 9,3 sekundy do setki to jest mega porażka. Wśród wolnossących HH Xsara i P306 są jednymi z szybszych.
źródło:
http://www.einszweidrei.de/audi/8028e1991-1.htm -
Dobra dajmy sobie spokój. Jeśli Xsystoff spotka kiedyś VTSa na drodze to zweryfikuje swój pogląd. My swoje wiemy, on wie swoje...
-
Na razie zauwazylem, ze golfiszcze wybrzydza co do benzyny. Wydaje mi sie, ze na 95 jest slabszy poza tym 230 i... koniec. Moze wlasciciel oszczedzal .
Musze pobronic troche reputacji nowego nabytku, a co...
306-6 szybka jest ale do 7.0 chyba jej troche brakuje? -
Brakuje, 200 turbokoni w golfie robi robotę, droga na więcej to tylko kwestia relatywnie niedużej kasy.
Z drugiej strony nie ta liga i nie ta kasa.