hot hatch do 15k
-
Co kto lubi, ja w HH wolałbym mięc N/A ale możliwości podkręcania 2.0T są oczywiście większe, tylko że jak komuś starcza 10 sekund do setki to i seryjna GTI go zaspokoi.
Jeśli Allegro/Otomoto jest jakimś barometrem to są dwa TSporty za 31 tys i 36 tys, o jakim poziomie lepienia myślisz chcąc kupić to auto za 15?
-
Jeśli Allegro/Otomoto jest
jakimś barometrem to są dwa TSporty za 31 tys i 36 tys, o jakim poziomie lepienia myślisz
chcąc kupić to auto za 15?fakt pomylilem modele
mozna sprobowac pokusic sie o znalezienie e10 e11 z 4A-GZE - 1.6 16V 170 KMewentualnie przeszczepic
i wtedy sa szanse na ulepa -
GZE silnik bardzo łatwy w znalezieniu występował chyba w jednym modelu, to już lepiej późne 4AGE 20v trochę tego naklepali.
Z tym że o ile swapy na SR20VE/SR20DET mamy w PL ładnie ogarnięte to mocnych Corolli jak na lekarstwo. -
GZE silnik bardzo łatwy w
znalezieniu występował chyba w jednym modelu, to już lepiej późne 4AGE 20v trochę tego
naklepali.yhym tyle ze nic na eu http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GE_.2820-valve.29
-
Zawsze to miło podyskutować z kimś kto się zna. Czy 20v czy GZE będzie z japonii, wyrywanie serca z MR2 EW11 i wsadzanie do Corolli to byłoby świętokradztwo. Kwestia tego czy ktoś lubi NA czy Doładowanie.
Poza tematem to gama japońskich aut na europę to jest jakaś porażka u nas GTI ma 150 KM w japonii 170-220 i vmax 180 kmh -
Poza tematem to gama
japońskich aut na europę to jest jakaś porażka u nas GTI ma 150 KM w japonii 170-220 i vmax
180 kmhbo japonczycy to fajny narod
kojarzysz goscia co to zarobil kupe kasy na ksiazce ze wspomnieniami,byl w niemcowni i pojechal sobie jakims wypozyczonym prosiakiem 250kmph po autostradzie
a co do samych autek
legnum vr4
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4
i taki -
Xsara VTS nie jedzie? Osiągi dużo lepsze od każdego GTI czy S-a Peugeota, nie mówiąc już
o prowadzeniu..Gdyby toto tylko bylo ladniejsze...
Polo GTI absolutnie nie polecam- muł straszny, to nie to co kiedyś było Polo G40
To co swift mniej wiecej to nie taki mul
Generalnie lepiej kupić auto klasy kompakt niż mini- zawsze będzie bardziej stabilne przy
wiekszych prędkościach..Oczywiscie, ze male bardziej czule jest, do 140 daje rade a powyzej trzeba sie pilnowaac.
Kiedyś byłem fanem małych autek "z ogniem" ( Polo GT, Polo G40,Clio Sport) i wydawąło mi
się że takie autka są stworzone do szybkiej jazdy.. Niestety ani Polo G40 ani prawie 200
konne Clio Sport wymiękają przy większych autach.. (nawet dieslach)Ja sie starzeje i tez juz wole wieksze na codzien...chyba
Male sa do dynamicznej jazdy - niekoniecznie szybkiej, a na trasie sa meczace.Polecam:
Xsara VTS, lub Corolla- toyota doskonale się prowadzi i jest baaardzo podatna na tuning.
lub z klasy mini:
saxo VTS lub Clio2 Ph1 Sport-piękna maszynka (ech, to se nevrati)ewentualnie wymieniony >Peugeot306 ocynkowana jest?
Gdyby nie wyglad to bralbym Xsare. Musze spowodowac, zeby mi sie spodobala -
Jakbym mial kase i dzieci to bym bral.
Tylko w eksploatacji to by bylo drozsze niz impreza i evo razem. -
Legnumow nie bylo z kierownica po chrzescijanskiej stronie, podobnie jak innych swietnych aut z Japonii Zawsze do Europy dawali ogryzki.
-
ulepa to dlubie swifta 4x4 - jeden wystarczy
To ma byc autko bezawaryjne a nie jakies rzezby
-
Jeśli ogólnie VR-4 ma wnętrze jak eurospec Galanta to jest porażka, co mnie w tym aucie odrzuciło to toporny plastik, banalne zegary i gumowa harmonijka na drążku zmiany biegów.
Z zewnątrz jest killerem, jak jeździ nie wiem ale ja chyba bym wolał jednak oklepane i rozkminione S4 B5. -
Legnumow nie bylo z
kierownica po chrzescijanskiej stronie, podobnie jak innych swietnych aut z Japonii
Zawsze do Europy dawali ogryzki.orly?
-
Jakbym mial kase i dzieci to
bym bral.
Tylko w eksploatacji to by
bylo drozsze niz impreza i evo razem.przypuszczam ze koszta podobne do evo
o wiecej musialbys sie ex-wlasciciela tego spytac;]
-
Jeśli ogólnie VR-4 ma wnętrze
jak eurospec Galanta to jest porażka, co mnie w tym aucie odrzuciło to toporny plastik,
banalne zegary i gumowa harmonijka na drążku zmiany biegów.
Z zewnątrz jest killerem, jak
jeździ nie wiem ale ja chyba bym wolał jednak oklepane i rozkminione S4 B5.fotka wyzej
-
- Nardi
- Lewostronna (przekładka?)
- Zegary (świecą a nie są podświetlane)
- Plastikowe drewno
- Poleci tylko 180
- Automat, trochę muli potencjał ale jeśli to ma być autostradowy [ta niedobra cenzura] to w sumie czemu nie.
EDIT: Gibsong, proszę o bardziej cywilizowane określenia. To nie priv.
-
- Nardi
jak widac
- Lewostronna (przekładka?)
przekladka ( ztcw to juz w polsce )
- Zegary (świecą a nie są
podświetlane)
:]
- Plastikowe drewno
ej to nie jest auto luksusowe
- Poleci tylko 180
ale doleci do tego znacznie szybciej niz wiekszosc tak zwanych zapiiii......[aniechtoprosiaczek]
- Automat, trochę muli
potencjał ale jeśli to ma być autostradowy [ta niedobra cenzura] to w
sumie czemu nie.
90% jak sądze bylo z automatem
-
306 ocynkowana jest?
Gdyby nie wyglad to bralbym
Xsare. Musze spowodowac, zeby mi sie spodobalaPotrójny ocynk- tak mówi opis producenta
Jeśli chodzi o blachę i jej odporność na korozję to nowsze francuskie ( w tym 306) auta są pod tym względem doskonale zabezpieczone.. -
Co prawda budzet delikatnie przekroczylem
[img]http://picasaweb.google.com/111351813176...216678337958050[/img]
-
:totalszok: czy to są zegary Golfa V R32? jeżeli tak to chyba budżet nieco przekroczył kwote 15k
-
Co prawda budzet
delikatnie przekroczylemale lipa ... szmelcwagen ...