hot hatch do 15k
-
Xsara VTS / Pug 306 S16 -
bardzo porównywalne auta, jedne z mocniejszych wolnossących 2.0 jakie były w połowie lat
90tych. Będą dawały radę.Tutaj widzę właściwe "bez stereotypów" podsumowanie.
Pozdrawiam!
-
sądząc po wypowiedziach w tym
wątku to tak: 1- słownie jeden dał linki do testów..Tak tylko, ze tam sa w wiekszosci ludzie ktorzy sciagaja sie na roznych imprezach, rozbierali nie jeden silnik, stroili nie jeden silnik i jezdzili chyba wszystkimi GTi pod sloncem. To jest najlepsze forum w PL o tematyce tuningu mechanicznego, jak napiszesz "jaki spojler" to masz bana prawie z miejsca
Według danych fabrycznych Swift GTI ma 8.9 do setki więc
i przy 8.7 odstał by w tyle.Tylko, ze moj SS byl wtedy wybebeszony no i glowa nie jest seryjna Dobra opona tez ma znaczenie. Ibi 130-tka tez polegla chociaz katalogowo nie powinna, ale przyznam ze bylo ciezko
Nie żebym się czepiał swifta
GTI- to świetne autko, ale różnica 70 ph i momentu obrotowego robi swoje..Do 120 najwieksze znaczenie ma masa. A6 2.8 quattro dopiero moglo zjechac na moj pas przy 140 1650kg vs 800kg
Dla mnie z tych wszystkich wymienionych aut numerem 1 jest Almera, numerem 2 jest Clio. Jak ktos nie ma urazy do diesla to dziabnieta na 170hp Ibiza tez robi przepiekny przeciag, znajomy pali opony 195 na trojce i pali po miescie 7l ropy.
-
A ja ważę na dziś 133 kg i jak wsiądę do [baczność]Twojego Swifta[spocznij] to go zmuli, a almera czy clio to przyjmie na klatę. Ogólnie nie ma się co licytować na osiągi do 100 kmh bo to taka dziwna liczba że niektórzy dadzą radę na 2b inni na 3b i już jest nawet do sekundy gorzej, co innego ćwiatka czy kilometr coś powie o osiągach auta. Natomiast żeby się przekonać czy nam w nim fajnie, czy dobrze skręca, hamuje czy nadaje się na nasze pseudo drogi to już niestety trzeba wsiąść i się przejechać.
To nie miejsce na Flame wars. Swift jest fajny jak ktoś musi mieć 1,3 bo pasuje do klasy ale na dzisiejsze standardy to trochę wyszły z mody tak małe/lekkie auta. -
To może ja,
Najszybsza i podatna będzie
Almera, szczególnie polecam bez silnika i włożenie SR20VE, można się z CTR pościgać.nie no bessęśó
to juz lepiej walnac sr20det i jest w czym modzic dalej jak sie przypadkiem wysra...
@Mokry - Za 15k raczej ciężko
wyrwać 1.8 VVTL 192 KM, których to koni przeważnie nie ma.da sie
bedzie to ulep ( jak wiekszosc z tego watku) ale da sie
-
Jak ktos nie ma urazy do diesla
to dziabnieta na 170hp Ibiza tez robi przepiekny przeciag, znajomy pali opony 195 na trojce i
pali po miescie 7l ropy.Diesle nie są złe- chociaż kiedys inaczej myślałem- szczególnie te najnowsze ze zmienną geometrią turbiny i dobrze reagującym overboostem (doskonała elastyczność), prawda jest taka że małe autka- nawet te najmocniejsze- na dzisiejszych autobanach nie mają już nic do pokazania.. co stego że np. Clijak Sport tak ładnie odchodził do setki jak i tak każde TDI, HDI CDI etc. dawało mu w tyłek powyżej 160... Ostatnio przesiadłem się do duzego auta w mocnym dieslu i niestety to się nie da porównać, stabilność takiego auta przy 180, 200 km/h to lata świetlne lepiej niż sport . Widać to na niemieckich autostradach małe mocne autka ciągna do tych 160 ale potem fizyka wygrywa i muszą "zwalniać lewe pasy".
Polo, Clio, Ibiza, Swift, Mini Cooper (któremu Clio łoi skórę aż miło :D) etc. to autka na miejskie starty spod świateł nie do szybkiej jazdy..Dlatego lepiej kupić Xsarę niż Saxo, Oktawię, Golfa niż Polo czy Ibizę, Megane niż Clio (cudowne autko) etc.
Pozdrawiam!
-
Co kto lubi, ja w HH wolałbym mięc N/A ale możliwości podkręcania 2.0T są oczywiście większe, tylko że jak komuś starcza 10 sekund do setki to i seryjna GTI go zaspokoi.
Jeśli Allegro/Otomoto jest jakimś barometrem to są dwa TSporty za 31 tys i 36 tys, o jakim poziomie lepienia myślisz chcąc kupić to auto za 15?
-
Jeśli Allegro/Otomoto jest
jakimś barometrem to są dwa TSporty za 31 tys i 36 tys, o jakim poziomie lepienia myślisz
chcąc kupić to auto za 15?fakt pomylilem modele
mozna sprobowac pokusic sie o znalezienie e10 e11 z 4A-GZE - 1.6 16V 170 KMewentualnie przeszczepic
i wtedy sa szanse na ulepa -
GZE silnik bardzo łatwy w znalezieniu występował chyba w jednym modelu, to już lepiej późne 4AGE 20v trochę tego naklepali.
Z tym że o ile swapy na SR20VE/SR20DET mamy w PL ładnie ogarnięte to mocnych Corolli jak na lekarstwo. -
GZE silnik bardzo łatwy w
znalezieniu występował chyba w jednym modelu, to już lepiej późne 4AGE 20v trochę tego
naklepali.yhym tyle ze nic na eu http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GE_.2820-valve.29
-
Zawsze to miło podyskutować z kimś kto się zna. Czy 20v czy GZE będzie z japonii, wyrywanie serca z MR2 EW11 i wsadzanie do Corolli to byłoby świętokradztwo. Kwestia tego czy ktoś lubi NA czy Doładowanie.
Poza tematem to gama japońskich aut na europę to jest jakaś porażka u nas GTI ma 150 KM w japonii 170-220 i vmax 180 kmh -
Poza tematem to gama
japońskich aut na europę to jest jakaś porażka u nas GTI ma 150 KM w japonii 170-220 i vmax
180 kmhbo japonczycy to fajny narod
kojarzysz goscia co to zarobil kupe kasy na ksiazce ze wspomnieniami,byl w niemcowni i pojechal sobie jakims wypozyczonym prosiakiem 250kmph po autostradzie
a co do samych autek
legnum vr4
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4
i taki -
Xsara VTS nie jedzie? Osiągi dużo lepsze od każdego GTI czy S-a Peugeota, nie mówiąc już
o prowadzeniu..Gdyby toto tylko bylo ladniejsze...
Polo GTI absolutnie nie polecam- muł straszny, to nie to co kiedyś było Polo G40
To co swift mniej wiecej to nie taki mul
Generalnie lepiej kupić auto klasy kompakt niż mini- zawsze będzie bardziej stabilne przy
wiekszych prędkościach..Oczywiscie, ze male bardziej czule jest, do 140 daje rade a powyzej trzeba sie pilnowaac.
Kiedyś byłem fanem małych autek "z ogniem" ( Polo GT, Polo G40,Clio Sport) i wydawąło mi
się że takie autka są stworzone do szybkiej jazdy.. Niestety ani Polo G40 ani prawie 200
konne Clio Sport wymiękają przy większych autach.. (nawet dieslach)Ja sie starzeje i tez juz wole wieksze na codzien...chyba
Male sa do dynamicznej jazdy - niekoniecznie szybkiej, a na trasie sa meczace.Polecam:
Xsara VTS, lub Corolla- toyota doskonale się prowadzi i jest baaardzo podatna na tuning.
lub z klasy mini:
saxo VTS lub Clio2 Ph1 Sport-piękna maszynka (ech, to se nevrati)ewentualnie wymieniony >Peugeot306 ocynkowana jest?
Gdyby nie wyglad to bralbym Xsare. Musze spowodowac, zeby mi sie spodobala -
Jakbym mial kase i dzieci to bym bral.
Tylko w eksploatacji to by bylo drozsze niz impreza i evo razem. -
Legnumow nie bylo z kierownica po chrzescijanskiej stronie, podobnie jak innych swietnych aut z Japonii Zawsze do Europy dawali ogryzki.
-
ulepa to dlubie swifta 4x4 - jeden wystarczy
To ma byc autko bezawaryjne a nie jakies rzezby
-
Jeśli ogólnie VR-4 ma wnętrze jak eurospec Galanta to jest porażka, co mnie w tym aucie odrzuciło to toporny plastik, banalne zegary i gumowa harmonijka na drążku zmiany biegów.
Z zewnątrz jest killerem, jak jeździ nie wiem ale ja chyba bym wolał jednak oklepane i rozkminione S4 B5. -
Legnumow nie bylo z
kierownica po chrzescijanskiej stronie, podobnie jak innych swietnych aut z Japonii
Zawsze do Europy dawali ogryzki.orly?
-
Jakbym mial kase i dzieci to
bym bral.
Tylko w eksploatacji to by
bylo drozsze niz impreza i evo razem.przypuszczam ze koszta podobne do evo
o wiecej musialbys sie ex-wlasciciela tego spytac;]
-
Jeśli ogólnie VR-4 ma wnętrze
jak eurospec Galanta to jest porażka, co mnie w tym aucie odrzuciło to toporny plastik,
banalne zegary i gumowa harmonijka na drążku zmiany biegów.
Z zewnątrz jest killerem, jak
jeździ nie wiem ale ja chyba bym wolał jednak oklepane i rozkminione S4 B5.fotka wyzej
-
- Nardi
- Lewostronna (przekładka?)
- Zegary (świecą a nie są podświetlane)
- Plastikowe drewno
- Poleci tylko 180
- Automat, trochę muli potencjał ale jeśli to ma być autostradowy [ta niedobra cenzura] to w sumie czemu nie.
EDIT: Gibsong, proszę o bardziej cywilizowane określenia. To nie priv.