[moje auto] Suzuki Swift mk4 01r 1.0 3d remont
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 06:44 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
to co może być przyczyną zalewania??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 08:46 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
ja się o zalewaniu nie wypowiadałem. ale uważam ze to odłączony krokowiec powoduje problem, bo temp spadła. przepustnica podczas rozgrzewania musi być bardziej uchylona, a u Ciebie nic tym nie reguluje
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 08:53 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
jak na razie zbieram na krokowca
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:02 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
czy da radę ustawić w gaźniku żeby podawał zmniejszoną dawkę paliwa??
albo czy są jakieś tabele pokazujące jak powinien być ustawiony poprawnie gaźnik -
Damianoo Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:11 ostatnio edytowany przez Damianoo 11 wrz 2016, 18:23
Chcesz żeby samochód mniej palił? Na Twoim miejscu na razie przeczyściłbym EGR później kombinował z resztą. Na forum gdzieś jest jak czyścić EGR
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:55 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
spoko spoko egr to przy okazji, jak zrobi się cieplej to mam zamiar się wziąść za gaźnik przepustnice i ten egr wraz z wymianą zaworka pcv (ten z tico to chyba pasuje nie)
mi chodzi o to że chyba podaje za dużo paliwa w każdym bądź razie śmierdzi w środku paliwem jak dodam gazu, nie utrzymuje obrotów i po dodaniu gazu to obroty dość dł€go utrzymują się na obrotomierzu po czym spadają a raczej nie powinno tak być patrzyłem mnóstwo filmików i tam tak nie było -
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 09:38 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
gdzieś musi mi uciekać benzynka, silnik pracuje ok pomijając kwestie obrotów, nie przerywa odpala git. Gdzieś czytałem że przy gaźniku jest taki zaworek do upuszczania benzyny przy zbyt wysokiej dawce paliwa i właśnie tam chce poszukać winy tego zapachu paliwa
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 11:23 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
nie masz gaźnika w aucie. poszukaj najpierw wycieku, potem doszukuj się nieprawidłowego działania monowtrysku.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 11:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 18:23
nie masz gaźnika w
aucie. poszukaj najpierw wycieku, potem doszukuj się nieprawidłowego działania
monowtrysku.wiesz None, dla niektórych mono-wtrysk to ułomny gaźnik jak widać
-
Damianoo Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 12:46 ostatnio edytowany przez Damianoo 11 wrz 2016, 18:23
wiesz jak przeciągniesz do odcinki samochód to tez czuć benzyna
a na serio szukaj miejsca gdzie może samochód łapać "lewe" powietrze. -
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 13:24 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 wrz 2016, 18:23
sprawdź sobie wężyk powrotny paliwa, na ścianie grodziowej powinien sie łączyć z jakimś metalowym ,obejrzyj też jego pozostałą część ,pod względem uszkodzeń i zagnieceń .
U mnie przygnieciony wężyk powodował spalanie 15 l./100 i wariacje obrotów -
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 20:39 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
a który to wężyk, sorki za nieogar
-
adamo81napisał 28 gru 2013, 04:41 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:23
spoko spoko egr to
przy okazji, jak zrobi się cieplej to mam zamiar się wziąść za gaźnik przepustnice i
ten egr wraz z wymianą zaworka pcv (ten z tico to chyba pasuje nie)Z Tico nie pasuje zaworek
mi chodzi o to że
chyba podaje za dużo paliwa w każdym bądź razie śmierdzi w środku paliwem jak dodam
gazu, nie utrzymuje obrotów i po dodaniu gazu to obroty dość dł€go utrzymują
się na obrotomierzu po czym spadają a raczej nie powinno tak być patrzyłem mnóstwo
filmików i tam tak nie byłoKup monowtrysk na Allegro jakiś tani i podmień - jak coś to pisz do Żubrowatego - on to już przechodził
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2013, 14:56 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
sprawdziłem te wężyki i na moje oko są ok pooglądałem poszarpałem nic nie odpadło czyli chyba wszystko gra za to zaworka EGR nie ma jest tam jakaś blacha przyklejona na silikon później wstawię foto
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2013, 16:49 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 wrz 2016, 18:23
to że są wężyki to ok , dociśnij wężyki dalej , a sprawdzałeś pod autem?
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 28 gru 2013, 22:40 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
w taką pogodę to nie poleżę pod autem ale skołuje dyktę i położę pod spód auta
-
victor486 Użytkownik archiwalnynapisał 29 gru 2013, 11:41 ostatnio edytowany przez victor486 11 wrz 2016, 18:23
Jeśli masz MK5 to nie masz EGR, tylko właśnie blaszkę na uszczelce - i tak jest fabrycznie.
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 29 gru 2013, 13:51 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
potwierdzam
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 29 gru 2013, 16:39 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 29 gru 2013, 17:45 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
gdzie Ci niby zbiornik par paliwa łączy się z EGR ?