Co dziś grzebałem w swoim Swifcie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 sty 2014, 23:39 ostatnio edytowany przez Hellsin
Adamo, 40 zł chyba
zapłaciłem, ale naprawdę warto świecą podobnie jak Osramy NB.które notabene można mieć za taką samą cenę jak ma się wtyki ... ori nie podróby
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 sty 2014, 09:38 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Wolę tungsramy, po pierwsze bardziej odpowiada mi barwa światła, po drugie z tego co czytam opinie na różnych forach, to są trwalsze
-
napisał 25 sty 2014, 11:47 ostatnio edytowany przez adamo81
A to takie w ogóle
są?
Wiem, że są 55/60W
i 90/100W (krótkie/długie).Widziałem na jakiejś aukcji 60W mijania
Ogólnie z tych żarówek BOSMA jest taki wybór: klik
Ten Allegrowicz ma niedrogo: klik
Te moje żółte świecą dość ciekawie, światło jest bardziej rozproszone, wcześniej miałem takie dwie skupione plamy światła przed autem. Tylko trzeba się przyzwyczaić, że śnieg w nich jest żółty
-
napisał 25 sty 2014, 11:50 ostatnio edytowany przez adamo81
na starym zlosnikiu
wyczytałem że te żarówki mogą mi stopić lampy
święcą wyraźnie
lepiej , lecz to tylko na chwile niby ,trzeba będzie kupić philipsy
temat
ja mam bottari
super whiteOgólnie to do mocniejszych żarówek przydałoby się dać przekaźnik do świateł
-
napisał 25 sty 2014, 15:35 ostatnio edytowany przez BPX33
które notabene
można mieć za taką samą cenę jak ma się wtyki ... ori nie podróbyJa kupiłem bez wtyk!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 sty 2014, 20:23 ostatnio edytowany przez Hellsin
Wolę tungsramy, po
pierwsze bardziej odpowiada mi barwa światła, po drugie z tego co czytam opinie na
różnych forach, to są trwalszemoje jeżdżą 2 lata w swifcie, rok w BMW i na razie żadna nie padła ... Swift przez ten czas zrobił 30 tysi, BMW podobnie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 sty 2014, 11:33 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Zwykłe NB? Hm, jak padną mi tungsramy to może wypróbuję. U mnie wychodzi ca. 40kkm rocznie, więc zmienię chyba szybciej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 sty 2014, 22:31 ostatnio edytowany przez Hellsin
Zwykłe NB? Hm, jak
padną mi tungsramy to może wypróbuję. U mnie wychodzi ca. 40kkm rocznie, więc
zmienię chyba szybcieja są jakieś niezwykłe ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 06:11 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Jest kilka rodzai Nightbreaker'ów
-
napisał 27 sty 2014, 13:09 ostatnio edytowany przez adamo81
Mam pytanko: czy kierownica z airbagiem (czteroramienna) pasuje do mk3 bez żadnych przeróbek?
O taka: klik
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 14:14 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Były 2 typy, poduszka uruchamiana bez elektroniki (zbijakowo) w ostatnich mk3 (96r) i uruchamiana przez czujniki. Ja zakładałem tą bez elektroniki do mk3 i pasuje bez problemu, i nawet Ci się poduszka otworzy jak mocno przywalisz
-
napisał 27 sty 2014, 15:38 ostatnio edytowany przez adamo81
Były 2 typy,
poduszka uruchamiana bez elektroniki (zbijakowo) w ostatnich mk3 (96r) i uruchamiana
przez czujniki. Ja zakładałem tą bez elektroniki do mk3 i pasuje bez problemu, i
nawet Ci się poduszka otworzy jak mocno przywaliszCzyli musi być ta kierownica bez tej taśmy z żółtym przewodem tzw. zwijakiem
Podziękował
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 16:19 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Taka pasuje na 100%, nie wiem właśnie jak z tą z przewodem, bo nie próbowałem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 16:23 ostatnio edytowany przez Hellsin
Jest kilka rodzai
Nightbreaker'ówmam gdzieś pudełko, ale to są zwykłe Night Breaker-y
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 17:03 ostatnio edytowany przez przemo90lodz
Taka pasuje na
100%, nie wiem właśnie jak z tą z przewodem, bo nie próbowałemMiałem taką w moim GSie i była wygodna nawet
-
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 18:07 ostatnio edytowany przez Hellsin
Jeśli odkręcanie
jednej skorodowanej śruby zajmuje 10 minut, to x czasu zajmie rozebranie samochodu.
Znajdź x.hmmmm - 3 tygodnie ?
Gti jak na razie
nie zachwyca...widzę, że gorzej niż w tej budzie co ja miałem ... przynajmniej tył, u mnie była tragedia na przodzie, typu podłużnice jedzone i belka dolna na mocowanie chłodnicy ( której już prawie nie było ), nie wiem na czym ta chłodnica się opierała
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 18:49 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Hmm, mój rekord, 4h, do gołej budy, łacznie z wiązkami Tylko przednia szyba została niewycięta.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 18:59 ostatnio edytowany przez Hellsin
Hmm, mój rekord,
4h, do gołej budy, łacznie z wiązkami Tylko przednia szyba została
niewycięta.to chyba nie w swifcie, w którym 30% śrub się ukręca, 20% trzeba się męczyć i może 50% wychodzi normalnie xD
całe wnętrze + parę dupereli dookoła też szybko robię nie mniej jednak nigdy nie na czas -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 sty 2014, 19:04 ostatnio edytowany przez KonradSwift
Jak coś się ukręca to flex i tyla Rozkręcałem swojego mk3 po dachu, i właśnie w tyle poszło, z mk3 skandynawem to samo, jedyny problem to były śruby od tylnych wahaczy, ale i tak z nimi szybko się uporałem