[MkV 1,0] po wymianie katalizatora na strumienice więcej pali.
-
Musiałem pozbyć się katalizatora i tłumnika za nim. Stwierdziłem że teraz pali 7/100 przed wymianą 6/100 czy to normlane?.
-
-na jakiej podstawie stwierdziłeś wzrost spalania- może pałowałeś po wywaleniu kata żeby zobaczyć jak jeździ i stąd problem. Pomijam fakt, że zrobiło się po prostu zimno na zewnątrz Pytanie niby banalne, ale lepiej się upewnić
-masz jedną, czy dwie sondy lambda?
-
Pomijam fakt, że zrobiło się po prostu zimno na
zewnątrzU mnie między latem, a zimą różnica w spalaniu potrafi wynosić ponad 2 litry na 100 kilometrów, więc coś może w tym być. Zresztą wydaje mi się, że litrówki są jakieś bardzo czułe na spadki temperatury na zewnątrz, ale możliwe, że tyczy się to tylko mojego egzemplarza...
-
Sprawdzę po dłuższym okresie dam znać za kilka tygodni. Oczywiście czynnik temperatury na zewnątrz biorę pod uwagę.
-
Ale masz w końcu dwie sondy czy nie? Bo to zasadnicza różnica, wtedy tylną sondę trzeba emulować.
-
Ale masz w końcu
dwie sondy czy nie? Bo to zasadnicza różnica, wtedy tylną sondę trzeba emulować.Albo wkręcić dystans
-
Ale masz w końcu
dwie sondy czy nie? Bo to zasadnicza różnica, wtedy tylną sondę trzeba emulować.A to w Mk V nie były fabrycznie dwie?
-
w 1.3 16V ponoć na bank, ale czy w 1.0 ...
-
w 1.3 16V ponoć na
bank, ale czy w 1.0 ...W litrówkach chyba też, bo to przez coraz wyższe normy CO2...
-
Każdy mk5 miał 2 sondy, ale pytam, bo czasem ktoś nie wie którą generację ma, a zapisy w dowodzie rejestracyjnym często mają się nijak do rzeczywistości.
-
Są dwie sondy ale komputer nic nie szaleje po tej wymianie.
Może tę sondę drugą trzeba wyłączyć tylko jak ??. Może dacie jakąś podpowiedz. -
Szaleje, szaleje, tylko checka wywala strasznie późno, bo próbuje korygować. Sondę można zamontować poprzez przejściówkę, tak by była dalej od osi rury (wtedy ma mniejszy dostęp do tlenu zawartego w spalinach), albo zbudować układzik dający na kompa stały sygnał ok 0,5-0,6V. Tak czy owak całkowicie sondy nie wywalamy, bo musi być połączona grzałka (poprawcie mnie jeśli się mylę, ale przerwa w obwodzie grzalki zainicjuje błąd)
-
potwierdzam.
-
Jak dla mnie to najprościej chyba podam napięcie takie jak piszecie. Ttrochę na elektronice się znam-stabilizator z 12v na 0,5V zrobię, chyba że znacie gotowe rozwiązania.Tylko tam są chyba 3 przewody ale sprawdzę jutro.
-
Właśnie dzisiaj zapalił się komputer???. Ale samochód problemów nie stwarza.
-
...i stwarzał nie będzie, pominął wskazania tylnej sondy i wywalił checka. W sumie ja już tak trzeci rok jeżdzę, ale o spalaniu PB nic nie wiem, bo nie używam. Jeżeli jeździsz na benie, to warto sondę emulować.
-
Może macie jakieś namiary na emulator tej sondy, ta elektronika co pisałem wcześniej podobno nie sprawdza się.
Jadę tylko na benzynie. -
Pewnie coś takiego pomoże:
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-m18x1-5-ocynk-i4720388309.html
Tylko czy na pewno 2 sonda ma gwint M18x1.5 oraz czy nie lepiej wersję kątową, nie mam pojęcia niestety jak umiejscowiona jest 2 sonda. -
Elektroniczne emulowanie sondy w/w napięciem nie daje rezultatu w przypadku cywilizowanych konstrukcji, bo co jakiś czas komp robi test sondy poprzez zmianę mieszanki w ten sposób, aby sonda wyszła z zakresu swojej pracy.
Swift NIE jest cywilizowaną konstrukcją
-
Pewnie coś takiego
pomoże:
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-m18x1-5-ocynk-i4720388309.html
Tylko czy na pewno
2 sonda ma gwint M18x1.5 oraz czy nie lepiej wersję kątową, nie mam pojęcia niestety
jak umiejscowiona jest 2 sonda.W opisie aukcji jest napisane, że to opornik
A to kawałek metalu