[Mk IV 1.3] Stukanie na 4 i 5 biegu
-
Zauważyłem od jakiegos czasu (zapomniałem ulubionego CD do autka wsadzić ) że na 4 i 5 biegu z okolic prawej przedniej ćwiartki dochodzi miarowe postukiwanie przy dodawaniu gazu. Gdy gaz odpuszczam cisza, dodaję - zaczyna stukać..... co to może być i co z tym zrobić, poza tym ile to może kosztować? Przeguby skontrolowane i OK..... Olej świeży w skrzyni, nic się po wymianie nie zmieniło..... Kierownica nie drga, nic sie z trakcją nie dzieje - tylko stuka przy dodawaniu gazu. Pomóżcie bo to strasznie drażniące jest......
-
Zauważyłem od
jakiegos czasu (zapomniałem ulubionego CD do autka wsadzić ) że na 4 i 5 biegu
z okolic prawej przedniej ćwiartki dochodzi miarowe postukiwanie przy dodawaniu
gazu. Gdy gaz odpuszczam cisza, dodaję - zaczyna stukać..... co to może być i co z
tym zrobić, poza tym ile to może kosztować? Przeguby skontrolowane i OK..... Olej
świeży w skrzyni, nic się po wymianie nie zmieniło..... Kierownica nie drga, nic sie
z trakcją nie dzieje - tylko stuka przy dodawaniu gazu. Pomóżcie bo to strasznie
drażniące jest......jak te przeguby sprawdzałeś? Wg mnie przegub wewnętrzny zaczyna padać.
-
Przerabiałem to i podzielę się moim doświadczeniem (niepotrzebnie wymieniłem kilka części)...
Sprawdź sobie poduszkę silnika od strony rozrządu.
-
popraw tytuł wątku bo będzie kosz.
-
Erde: Przeguby zewnętrzne sprawdził mechanik przy wymianie osłon. Jak wyglada sprawa wymiany przegubów wewnętrznych? Trzeba całą skrzynię pruć?
Adamo81: Co konkretnie sprawdzić?
Hellsin: co mam poprawić?
-
Hellsin: co mam
poprawić?poprawiłem następnym razem będzie kosz
-
Erde: Przeguby
zewnętrzne sprawdził mechanik przy wymianie osłon. Jak wyglada sprawa wymiany
przegubów wewnętrznych? Trzeba całą skrzynię pruć?Wysuwa się półoś ze skrzyni (po wcześniejszym spuszczeniu oleju) i wymienia przegub podobnie jak ten zewnętrzny. Albo możesz całą półośkę kupić używaną na podmianę - tak jest szybciej.
-
poprawiłem
następnym razem będzie koszNie zdążyłem zobaczyć co zwaliłem.....
Dziekuje
-
Wysuwa się półoś ze
skrzyni (po wcześniejszym spuszczeniu oleju) i wymienia przegub podobnie jak ten
zewnętrzny. Albo możesz całą półośkę kupić używaną na podmianę - tak jest szybciej.Jaka jest cena przegubu (przegubów? ) wewnętrznych i gdzie je dostać? A może ktoś ma do odstąpienia taką półoś po swapie już niepotrzebną....
Bo mnie toto stukanie drażni i chciałbym z tym zawalczyć..... -
Jaka jest cena
przegubu (przegubów? ) wewnętrznych i gdzie je dostać? A może ktoś ma do odstąpienia
taką półoś po swapie już niepotrzebną....
Bo mnie toto
stukanie drażni i chciałbym z tym zawalczyć.....Ja mam półośki dwie kompletne do 1,3 8V, kupiłem z rok temu do swojego, ale raczej nie zdążę zamontować... Tyle, że ja mam od japońskiej produkcji, nie wiem jakie przeguby były w węgierskich Swiftach - mogą się różnić ilością ząbków
-
Ja mam półośki dwie
kompletne do 1,3 8V, kupiłem z rok temu do swojego, ale raczej nie zdążę
zamontować... Tyle, że ja mam od japońskiej produkcji, nie wiem jakie przeguby były
w węgierskich Swiftach - mogą się różnić ilością ząbkówczy ktoś ma pomysł jak toto zweryfikować?
-
nie śledzę całego tematu ale odpowiem na ostatnie pytanie
mianowicie z pełnym sukcesem przekładałem całe półosie z japończyka 95r do węgierskiej wersji 97r - oba z silnikiem 1.3, nadwozie HB -
nie śledzę całego
tematu ale odpowiem na ostatnie pytanie
mianowicie z pełnym
sukcesem przekładałem całe półosie z japończyka 95r do węgierskiej wersji 97r - oba
z silnikiem 1.3, nadwozie HBDzięki za szybką odpowiedź
Czy w okolicach Zabrza jest ktoś kto to już robił i mógłby wesprzeć przy tej zabawie? Kanał i garaż sa dostepne..... a i się znajdzie.....