Alternator i duże obciążenie
-
zmierz napięcie na aku bez obciążenia i z obciążeniem na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika
-
Poza tym nie liczy się moc głośnika tylko pobór wzmacniacza.
Mój wzmacniacz może wygenerować ponad 300 ( amerykańskich ) watów, a jedynie trochę czuć obciążenie.Co do diagnozy to możesz sprawdzić spadki napięcia a także wpiąć amperomierz, włączyć granie i zobaczyć ile pobiera, na pewno nie będzie 25A
-
wzmacniacz mam BLAUPUNKT GTA 2 Special Mk 2 400 watts nie 300wat pomyłka
co mi da sprawdzenie napięcia ?
Jutro luknę w robocie ile pobiera amperów
tak siedziałem i sobie pomyślałem ze mógłbym włożyć inny alternator np od punto 1 z motorem 1.1 75A górne mocowanie musiał bym przerobić tylko, i następne moje pytanie czy ten litrowy motor uciągnie 75A alternatora ? i czy będzie dobrze działać ? chyba ze macie pomysł od czego jeszcze będzie pasować -
Jeśli jest spadek napięcia to oznacza, że brakuje prądu
Duże spadki napięcia mogą zaszkodzić wzmacniaczowi. -
Nie kminie jakie spadki ? jak to wygląda na obciazenie duze
-
400 wat to ten wzmacniacz ma na obudowie napisane
A wszystko tam dobrze podłączyłeś, zwarcia jakiegoś nie ma?
Chociaż jak byłoby zwarcie, no to by nie grało to w sumie.Napisałeś, że podczas jazdy spadają obroty do 600 - mówisz o zapalonym silniku i biegu jałowym? No bo nie potrafię sobie wyobrazic podczas jazdy spadnięcia obrotów do 600
Dużo masz wtedy odbiorników włączonych? Światła, nawiew?No bo jeśli tak, to ja bym alternator obstawiał. Jeśli mówię źle, no to mnie poprawcie
-
Chodziło mi o takie spadki jak tu na filmiku na woltomierzu kondensatora
Muszę zmartwić właściciela Blaupunkta...
Moc RMS przy 2 omach[W]: 2 x 90
Moc RMS przy 4 omach [W]: 2 x 60
Moc RMS po zmostkowaniu przy 4 omach [W]: 1 x 180
Maksymalna moc przy 4 ohmach: 2 x 120 W
Maksymalna moc przy 2 ohmach: 2 x 180 W
Maksymalna moc po zmostkowaniu przy 4 ohmach: 1 x 400 WCzyli te 400 to nie dość, że w mostku to jeszcze MAX i poniżej 4Ohm nie zejdzie pewnie.
-
ale sprzęt jest z wyższej pulki tej powyżej market owej
Autko jeździ na ledach i niema włączanych żadnych odbiorników tylko radio i koniec
a autko zachowuje się w ten sposób ze jadę to niema mocy a gdy dojeżdżam do skrzyżowania i sobie pracuje na biegu jałowym obroty spadają na 500-600 i telepocze całym autemwymyśliłem sobie teorie
alternator pod wpływem obciążenia wytwarza pole elektromagnetyczne które stawia ogromny opór i silnik niema natyle mocy na biegu jałowym by go utrzymać na normalnych obrotach dlatego tak spadają i nim telepocze i gdybym założył 2 alternator od fajerka 1.1 czy tez by się tak działo ? -
Autko jeździ na
ledach i niema włączanych żadnych odbiorników tylko radio i koniec
a autko zachowuje
się w ten sposób ze jadę to niema mocy a gdy dojeżdżam do skrzyżowania i sobie
pracuje na biegu jałowym obroty spadają na 500-600 i telepocze całym autemTo może TPS do wyregulowania?
-
przy mocy 600 RMS spadki są do 12.1V na wł silniku
A przy 300 RMS są odpowiedniej wielkości 13.8-13.6 czyli masz coś z ładowaniem albo coś masz panie słabe kable.
I nawet jak mam spadki koło 12.1V to obroty są w normie 800-900 czyli coś bym też szukał przy silniku ze ci obrotów nie trzyma. -
ZureX, co Ty masz za sprzęt, nie chwaliłeś się chyba nigdzie
-
a gdzieś na forum było pisałem ekipa śląsk nawet widziała na spotach
typowo do dB 139.1 dB
co i jak
P.s wygląd auta stary setup -
a gdzieś na forum było pisałem ekipa śląsk nawet widziała na spotach
typowo do dB 139.1 dB co i jak
P.s wygląd auta stary setupMyślałem, że masz coś jakościowego
-
W civiku do momentu wypadku jeździło extra było a tu takie cuda makabra
pokombinuje jeszcze i posprawdzam dokładnie całą elektryke i podam + z alternatora bezpośrednio dodatkową masę na silnik wrzucę bo co innego przy silniku bendzie ? -
W civiku do momentu
wypadku jeździło extra było a tu takie cuda makabra
pokombinuje jeszcze
i posprawdzam dokładnie całą elektryke i podam + z alternatora bezpośrednio
dodatkową masę na silnik wrzucę bo co innego przy silniku bendzie ?A może w wyniku wypadku coś się stało z bebechami wzmacniacza?