Swift GTi Filtr stożkowy jak założyć?
-
To chyba podstawa
-
No dla niektórych nie. Już było tu kilku takich co chcieli po prostu wsadzić stożek i tyle...
-
Nie ma to jak stożek za 20 zł z allegro założony na ucięty seryjny dolot przyczepiony opaską hydrauliczną
-
Oj, oj...
Nawet uniwersalny K&N jest montowany na opaskę -
Ja mam airboxa wsadzonego i nie zrobiłem zimnego dolotu, ale tylko i wyłącznie dlatego że zima mnie zastała i mi się nie chciało, ciepłe powietrze zassysa mi z lampy, fajnie chrumka i tyle tak naprawdę, wkładka do ori filtra najlepsza będzie.
-
Według wykresów z hamowni stożek w gti daje około 1KM, więc warto się zastanowić czy warto bo montaż filtra stożkowego ma też swoje wady.
-
Tym bardziej, że 1KM to się mieści w błędzie pomiaru.
Poza tym CAI swoją drogą a stożek swoją. Nadmuch zimnego powietrza ma za zadanie dostarczyć go więcej do układu dolotowego (nawet seryjnego). Filtr typu stożkowego ma za zadanie zwiększyć powierzchnię przez którą jest zasysane powietrze.
Cytat:
Nie ma to jak stożek za 20 zł z allegro założony na ucięty seryjny dolot przyczepiony opaską hydrauliczną
A co to takiego?
-
Według wykresów z hamowni stożek w gti daje około 1KM
No ja osobiście robiłem pomiary i mi dał 4.6KM (wykres 1 względem wykresu 4 - fs to filtr seryjny)
-
Chojanckiego wykresy nie kłamią więc zabieram się za robotę.
-
Taki wykres znalazłem.
-
Najtańszy sposób na zwiększenie mocy to wyjęcie filtra?
-
Najtańszy sposób na
zwiększenie mocy to wyjęcie filtra?Ciekawe ile zyskałaby litrówka?
-
przeciez to wiadome jest ze najprostszy sposób - ale na zajechanie silnika
-
przeciez to wiadome jest ze najprostszy sposób - ale na zajechanie silnika
Gdyby co to mój post powyżej miał być potraktowany z humorem
Przecież bez filtra silnik mógłby zassać taki syf zamiast powietrza, że wiadomo...