punkers, ciekawe ciekawe... Jedna tubka 95g styknie na uszczelnienie miski?
Ptasior
@Ptasior
Najnowszy post utworzony przez Ptasior
-
RE: gumowa uszczelka miski olejowej
-
RE: gumowa uszczelka miski olejowej
No właśnie wymieniłem na nową (też korkową) bo spod starej ciekło i dalej jest to samo. Ten materiał nadaje się na uszczelki np układu dolotowego ale nie miski olejowej... straszna kicha.
-
gumowa uszczelka miski olejowej
Wiecie może czy i gdzie można dostać uszczelkę miski olejowej ale gumową? Bo te korkowe to straszne dziadostwo.
-
RE: Niewygodne fotele Suzuki Swift MK4 1.0 GL
Ja sobie zainstalowałem podgrzewane fotele. Kupiłem fotele razem z przełącznikami i wiązką (chyba z jakiegoś GL-a), bo w Justy wiązka jest inna i w ogóle nie ma wtyczek pod grzane fotele. Cały dzień mi się zeszło na rozbieraniu/składaniu kabiny, rozkminianiu kabelków i dorabianiu sobie ze starej wiązki (nie miałem schematów) ale koniec końców się udało i jest elegancko.
Fotele mają maty na siedzisku oraz oparciu a grzanie można ustawić w 2 trybach (mocniej HI i słabiej LO). Polecam ten mod bo w zimę po 1-2 minutach już mi jest ciepło (gdzie na ciepłe powietrze z dmuchawy trzeba czekać dłużej). Do przełożenia została mi jedynie tapicerka (w Justy jest inny materiał) ale to sobie z pomocą szczypiec kiedy indziej ogarnę.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
Przyczyną były pozapychane kanaliki w gaźniku. Kompletna rozbiórka i czyszczenie gaźnika wystarczyło żeby auto znowu zaczęło jeździć.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
Próbowałem odpalać przy lekko dodanym, w ogóle i na maxa - nic to nie daje.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
Filtra paliwa jeszcze nie wymianiałem. Wymienie, bo mam już kupiony ale jestem pewien że to nie jest jego wina.
Ściągałem filtr powietrza żeby przepustnica zaciągała prosto z atmosfery - to nic nie dawało.
Sprawdzałem świece poprzez wykręcanie - dają iskrę.
Odpinałem oba przewody paliwowe z gaźnika - pompa dobrze pompuje, paliwo jest czyste.Moje zdziwienie budziło to, że po nieudanych próbach odpalenia gdy wykręciłem świece to były suche. Hmm... Ale też z drugiej strony jak psiknąłem strzykawką paliwo prosto na motylek przepustnicy to też nie odpalał.
Ma ktoś schemat budowy tego gaźnika?
Aha, komp nie wywala żadnych błędów.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
Auto juz w ogole nie chce odpalac wiec nie sądze zeby to byla wina TPSa.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
A to miałby się on sam przestawić? Swoją drogą jest napisane że TPS reguluj sie na rozgrzanym silniku, ja nie mam możliwości nagrzać silnika który po chwili od odpalenia gaśnie.
-
RE: 1.3 na gazniku - falujace obroty, dlawienie, gasniecie
Jednak to nie jest wina czujnika IAT. Dzisiaj na próbę podmieniałem go ze sprawnego auta i nadal auto ma problemy z obrotami, gaśnie. W tej chwili nie wywala żadnego błędu, być może problem nie leży w elektryce tylko w mechanice...
Rzeczy które zrobiłem już do tej pory:
- nowe kable zapłonowe i kopułka (stare były pośniedziałe to wymieniłem)
- nowy filtr powietrza
- sprawdziłem woltomierzem czujnik TPS, wraz z kątem otwarcia przepustnicy ładnie liniowo i bez nagłych spadków zmienia napięcie
- sprawdzłem ohmomierzem cewke, trzyma parametry z manuala
- próbowałem też odpalać auto na wypiętej wtyczce od czujnika TPS, a potem IAT - efekty bez zmian
Mam wrażenie że z każdymi próbami jest co raz gorzej, i teraz nie przejachałbym 100m bez trzymania na 4tys. obr/min
Jutro kupuję filtr paliwa i wymienię. Niestety powoli zaczynają mi się kończyć pomysły...