[ALL] Dwa krótkie zapytania.
-
sedany 1.3 też mają
piasty.Dokładnie, w sedanie bęben schodzi sam bez łożysk
-
wychodzi na to ze jest:
piasta + łożysko = nierozbieralne -
wychodzi na to ze
jest:
piasta + łożysko =
nierozbieralneWg katalogu Intercarsu łożyska tylnej piasty da się zdjąć i wymienić...
Podaję nr łożysk firmy SKF:
SKF08354, 1 szt.
SKF08588, 1 szt.Cena zestawu 77,32 zł + 10 zł wysyłka
Można też kupić całą piastę jak ktoś nie chce się bawić w wybijanie łożysk.
Z tego katalogu wynika, że jedynie w litrówce są łożyska w bębnie hamulcowym
-
miałem w rękach piastę z łożyskiem z GTI i z sedana 1.6. na moje oko to było nierozbieralne.
-
no chyba nie , u mnie bęben schodzi z łożyskiem i tym krzyżakiem ze szpilkami. sedan 1.6
-
no chyba nie , u
mnie bęben schodzi z łożyskiem i tym krzyżakiem ze szpilkami. sedan 1.6Przecież w sedanie 1,3 i 1,6 są takie same bębny hamulcowe o średnicy 200 mm...
Jak zdejmujesz bębny to odkręcasz piastę całą odkręcając centralną nakrętkę?
Wystarczy przecież odkręcić dwie śrubki w bębnie i sam bęben schodzi i cała piasta wraz ze szczękami zostaje
-
miałem w rękach
piastę z łożyskiem z GTI i z sedana 1.6. na moje oko to było nierozbieralne.Masz może jakieś foty takiej piasty?
-
nie próbowałem nigdy odkręcać tych śrubek , ale jak oglądałem nowe łożysko w sklepie , to było właśnie bez bębna ,ale miało ten korpus co szpilki trzyma od środka . dlatego takie drogie.
-
mogę Ci zrobić foty w święta jak podjadę do domu
-
-
w wersji japońskiej jest tak samo ?
-
A czy ktoś z was próbował wybić te łożyska z piasty,czy jest to niemożliwe.np.ze względu na jakieś dziwne wprasowanie tych łożysk.
-
piasta jest elementem łożyska. jest pierscieniem zewnetrznym łożyska
-
O.k wielkie dzięki za pomoc przy włącziku oraz odpowiedż o piascie