obnizenie
-
bedzie na pewno , u mnie na jamexach poszlo w dól tak samo jak i na apexach , vogtlandach ok 3cm w dól
-
3cm od serii to chyba ciężko nazwać "posadzeniem" Szczególnie, że seria była chyba stworzona na rajd po polach...
-
Na przód gwint od golfa po małym tuningu pasuje a na tył jakieś sprężyny tylko nie za twarde i mi się wydaje że mój całkiem ładnie siadł.Bo mi tyle wystarczy
-
kolega sie pyta które z tańszych sprężyn będzie ok a nie jakie jest wasze subiektywna definicje obniżenia
moim zdaniem apexy będą ok.
-
No właśnie! Może liczy na jakiś lepszy efekt a chcemy go ostrzec
-
Na przód gwint od
golfa po małym tuningu pasuje a na tył jakieś sprężyny tylko nie za twarde i mi się
wydaje że mój całkiem ładnie siadł.Bo mi tyle wystarczy
Ja siedzę tyle samo na springach -40 (np w mapet tuning można dostać) i seryjnych amorach. Do codziennej jazdy jest idealnie, nie przeadzajcie, że przy takiej glebie dalej jest wóz drabiniasty. -
Ja siedzę tyle samo
na springach -40 (np w mapet tuning można dostać) i seryjnych amorach. Do codziennej
jazdy jest idealnie, nie przeadzajcie, że przy takiej glebie dalej jest wóz
drabiniasty.jest ... Suzuki nie należy do miękkich aut, dołóż jeszcze do tego 195/45R15 i masz fajnego skoczka na koleinach
-
Dokładnie przy twardym gwincie i b6 z twardą sprężyną jest troszkę za twardo jak dla mnie ale jeszcze nie podskakuje na koleinach
-
Mój skacze jakby "kto nie skacze ten z policji", także sporo zależy od samego amora.
Nie lubie tego. -
No mój na szczęście nie ale dużo też zależy od dróg a u mnie są całkiem fajne
-
kurde, w moich okolicach określenie 'wóz drabiniasty' oznacza auto z wysokim zawieszeniem, a nie twarde, zatem się nie zrozumieliśmy Co do twardości, to fakt, ludzie rzucają łaciną jak ze mną jadą dziurawą drogą.
Edit:
A ja rzucam łaciną jak jadę koleinami... -
dzieki za opinie i sugestie:) chce go troszke obnizyc i nie przesadzac bo w krakowie drogi sa masakryczne wiec dlatego wybralem tylko wymiane sprezyn i amorów:)