Grzejący się silnik
-
A najlepsze, że nic
nie cieknieBo już nawet nie ma którędy... Cały Twój płyn chłodniczy jest w zbiorniczku wyrównawczym...
-
widze bartoszu ze nie wiesz jak zbudowana jest chłodnica... heh
-
Już chłodnicę będę brał od Plastka
-
widze
bartoszu ze nie wiesz jak zbudowana jest chłodnica... hehPrzecież tylko sobie żartuję... Oj na żartach to Ty się nie znasz...
-
chłodnica moja daje radę w GTi i katowaniu nawet w słoncu 30C także w Twoim litrze też da radę - bo jest od litrówki
-
Mi się wydaje, że
chłodnica do wymiany ale żebym o tym był przekonany to nie powiem.. Może po fotce
mnie wyprowadzicie z błęduJezus Maria!
- Płynu już nie
ubywa
- Płynu już nie
-
Ale o to chodzi, że
od września nie załączył się ANI RAZU, dopiero 3 tyg temu pierwszy raz się zaczęło.Te, a jakie były temp. zewnętrzne od września do 3 tyg temu?
Się nie załączał, bo nie potrzebował, bo zimno było i w ogóle, bo od 3 tyg temu to już jest wiosna i w ogóle.
-
Te, a jakie były
temp. zewnętrzne od września do 3 tyg temu?
Się nie załączał,
bo nie potrzebował, bo zimno było i w ogóle, bo od 3 tyg temu to już jest wiosna i w
ogóle.Tak też myślałem
-
Czym prędzej wymieniaj chłodnicę, bo tu już tych blaszek oddających ciepło nie ma... I się dziwisz, że przy obecnych temperaturach auto się grzeje
P.S. Nigdy nie widziałem takiej łysej chłodnicy - mam nadzieję, że opony takie łyse nie są
-
Z przodu nie dużo brakuje
Ale na dniach oponki z tyłu idą do przodu, a przód na tył.- Od Plastka biorę chłodnicę więc czekam tylko czy szybko ogarnie ori z GTI
-
Z przodu nie dużo
brakuje
Ale na dniach
oponki z tyłu idą do przodu, a przód na tył.- Od Plastka biorę
chłodnicę więc czekam tylko czy szybko ogarnie ori z GTI
Teoretycznie lepsze opony powinny być na tyle
Na motogiełdzie są oponki 155 na sprzedaż
- Od Plastka biorę
-
Teoretycznie lepsze
opony powinny być na tyle
Hm, a nie na tej osi, na której jest napęd? -
ty mówisz o tylnym ogumieniu na zimę, że pewne pogłoski mowią ze lepsze opony w zimę na tyle daja lepszą przyczepność na zakrętach i mniejsze prawdopodobienstwo bączką.
tez uwazam ze na przedzie powinny byc lepsze opony w lecie. Lepiej zeby pękła opona z tyłu niz z przodu (i tracisz kontrolę nad autem).
-
ty mówisz o tylnym
ogumieniu na zimę, że pewne pogłoski mowią ze lepsze opony w zimę na tyle daja
lepszą przyczepność na zakrętach i mniejsze prawdopodobienstwo bączką.Tak czy inaczej jak tył zaczyna uciekać zawsze można nałożyć kontrę, a jak jest napęd na przód to chyba jeszcze bardziej logika nakazuje założyć lepsze opony na przód no chyba, że chcemy się kopać lub mieć przygody z podsterownym przodem.
tez uwazam ze na
przedzie powinny byc lepsze opony w lecie. Lepiej zeby pękła opona z tyłu niz z
przodu (i tracisz kontrolę nad autem).Zgadzam się w 100%, zawsze wybieram lepsze opony na przód, fakt, że zawsze nie ma znacznej różnicy w ilości mięcha ale zawsze.
-
Panowie! To nie wątek o oponach
-
i tak juz zostało wyjaśnione czemu wentylator się cały czas załącza