Wskaźnik poziomu paliwa.
-
Instalacja LPG od
1200zl do 1800zl. Zależy jak się ceni fachowiec i co Ci założy.
Co do wskaźnika.
Możesz mieć gdzieś przewód przetarty i czasem dobrze łączy, a czasem opornie. Miałem
kiedyś podobne problemy. Po pewnym czasie wskaźnik umarł i cały czas wskazywał zero.
Kupiłem pływak i okazało się, że nadal zero, mimo że bak był pełny. Więc wymieniłem
instalacje elektryczną łączącą pływak ze wskaźnikiem i po sprawie.W której części samochodu biegnie wiązka do baku?
-
Pod kanapą do lewego boczku a następnie wzdłuż lewego progu wewnątrz auta.
-
A masz w baku wodę
czy benzynę? ;P
Bo mnie uczono, że
to anormalne zachowanie dotyczy tylko wody
Ale też mi się
wydaje, że to nie miałoby aż tak dużego wpływu.
Prędzej właśnie w
samym wskaźniku coś blokada wskazówki nie do końca działa i ona sobie lekko opada
gdy nie ma napięcia a odpalenie powoduje podanie napięcia na wskaźnik i przywrócenie
wskazówki do właściwej pozycji.No dokładnie tak Markerem zaznaczyć kreskę na wskaźniku (tzn na szybce liczników), po nocy zobaczyć czy wskazówka opadła, jak opadła, to transplantacja wskaźnika i problem z głowy. To podstawa, nie ma co szukać w wiązce
-
no to pewnie tak zrobię, ale puki co wymiana zegarów poczeka, bo przewody sprawdziłem i wyglądają ok.
Teraz muszę zakupić przewody zapłonowe, bo jeden bardzo mi luźno siedzi na świecy i w radiu na włączonym silniku mam trzaski...
A to większy wydatek:D -
ale skoro ten wskaźnik nie dziala tylko kiedy zaplon wylaczony to po co sie meczyc
-
po co sie meczyc
Przy tak dławionym wskaźniku, gdzie wskazówka bardzo powoli reaguje na zmianę ilości paliwa jest to denerwujące jak długo podnosi się wskaźnik po zapłonie. Tak miały np vw z przełomu lat 80-90' i każdy się na to skarży.A to większy wydatek:D
FSO polonez kable sentecha 28zł, oszczędzasz przynajmniej 50zł i masz jeden na zapas
-
Przy tak dławionym
wskaźniku, gdzie wskazówka bardzo powoli reaguje na zmianę ilości paliwa jest to
denerwujące jak długo podnosi się wskaźnik po zapłonie. Tak miały np vw z przełomu
lat 80-90' i każdy się na to skarży.
FSO polonez kable
sentecha 28zł, oszczędzasz przynajmniej 50zł i masz jeden na zapasrozumiem ze beda na 100% pasowac? Masz moze jakis link do przykladowej aukcji albo jakiegos sklepu gdzie je mozna nabyc?
Chodzi mi o model silnika od poldka ktory bedzie mial takie same przewody. Dodam ze mam swifta 1.0 3 cylindrowego. -
Poldek stary (na rozdzielaczu, nie abimex, ani nie bosh, ani też gsi. Pasuje tylko ze zwykłego 1.5/1.6 GLE), chodzi o to, że końcówkę do rozdzielacza odpowiednią ma tylko polonez...z rozdzielaczem
-
Poldek stary (na
rozdzielaczu, nie abimex, ani nie bosh, ani też gsi. Pasuje tylko ze zwykłego
1.5/1.6 GLE), chodzi o to, że końcówkę do rozdzielacza odpowiednią ma tylko
polonez...z rozdzielaczemczyli te powinny pasować? CLICK
No i pytanie czy ktoś to stosował, czy na 100% to będzie trybić?
-
To są te kable. Co do tego czy ktoś to stosował... 39tys na gazie już nalatałem na kablach od poloneza litrówką
-
no to przewody juz zamowione:D jutro beda czekaly w sklepie:P
-
jak ppoczujesz pod
nogą pierwszy raz, że wciskasz a nie przyspiesza, to pojedzie jeszcze 5-6km,
testowalem dokladnie- musisz stac na
rownej linii, wjezdzasz pod cos pokazuje inaczej, zjezdzasz znowu inaczej, parking
nierowny tez inaczej, jezeli kreska jest przy górnej kresce od E (górna czesc litery
E) to pojezdzisz jeszcze spokojnie bo masz okolo 5litrow
tyle z mojego
doswiadczenie, a jezdze non stop na rezerwie przy E
a żarowki wymienione?
- musisz stac na
-
To są te kable. Co
do tego czy ktoś to stosował... 39tys na gazie już nalatałem na kablach od poloneza
litrówkąz tymi przewodami to dobra wędka, no i do 4-cylindrówki też podejdą
-
właśnie założyłem te przewody. w sklepie auto-kram z gdyni zapłaciłem za nie całe 26zł:)
Po oględzinach starych przewodów znalazłem drobne pęknięcia w izolacji, no i datę produkcji 1996:D czyli dawno nie były wymieniane.
Na nowych w moim odczuciu auto się dużo lepiej zbiera:) mam nadzieje że przełoży się to też na spalanie:P
No i oczywiscie strzelanie w radiu na niektorych stacjach ustalo:) same plusy! -
Też wymieniłem niedawno kable(seiwa), razem ze świecami(denso) i rozdzielaczem. Zbiera się zdecydowanie lepiej i spalanie spadło o 0.3L/100km. W końcu chodzi równo i obroty na jałowym spadły z 1200 do ok. 900. Nie sądziłem że wymiana kabli tyle daje.
-
no to wskaźniki wymienione i problem dalej ten sam.
Teraz jestem raczej na 100% pewny ze to kwestia pływaka. Wczoraj podczas jazdy jak trochę go przegoniłem z górki w dół wskazówka opadła prawie do E a potem się podniosła do 1 czwartej zbiornika. -
a w realu ile byc powinno ?
-
wlałem 19 litrów, jak wskazówka na stacji była koło górnej kreski E.
obecnie przejechałem ok 200km na tym tankowaniu, więc powinienem jeszcze ok 100 przejechać nim opadnie do tego samego poziomu;) zakładając ze palę ok 6 litrów. Jezeli 7 to jeszcze z 60 powinienem przejechać na tym tankowaniu. -
czy obrotomierz zawsze działa ?
sprawdź masę zegarów. znajduje się ona idealnie z tyłu za radiem przykręcona od spodu. jak dobrze pamietam niebiesko czarny kabel. dostęp od strony nóg pasażera
-
a żarowki
wymienione?coś pomysle !