Wskaźnik poziomu paliwa.
-
w silniku jest podgrzewane we wtrysku
ee, to nie diesel, tu pompa robi malutkie ciśnienie, paliwo zatem znowu aż tak się nie zagrzewa, a temperatura wtrysku przy pracujacym silniku też nie jest znowu aż tak ogromna.
wskaźnik opada bo jest mniej paliwa bo ma mniejszą temperaturę
Jak wskaźnik opada bez prądu, to nie tędy droga.Jeżeli podczas ściągania metalowy przewód paliwa nie rozpadnie się w rękach to trzeba się cieszyć.
No tak, do tego filtr paliwa, w którym lubi się uwalać króciec, nowy to koszt 60zł z tego co pytałem, a standardową puszkę za 15 strasznie ciężko zmieścić koło baku, choć nie jest to niemożliwe- mi się udało, ale przerabiałem trochę przewody elastyczne -
też zmieściłem 2 lub nawet 3x większy filtr paliwa zamiast starego i było ciężko i trzeba było elastyczne skracać, ale jest to możliwe
prędzej mogę wnioskować ze temperatura wpływa na rezystancję czujnika i dlatego wskazania mogą zmieniać się.
-
chodzi o to że:
- kupujesz paliwo
które ma około 12 C - temperatura
paliwa przez noc spada a więc i jego objętość
mnie w szkole uczono, że woda zwiększa swoją objętość, kiedy zamarza, to raczej powinno być odwrotnie, chyba nie o to w tym chodzi ;P
- kupujesz paliwo
-
mnie w szkole
uczono, że woda zwiększa swoją objętość, kiedy zamarza, to raczej powinno być
odwrotnie, chyba nie o to w tym chodzi ;PA masz w baku wodę czy benzynę? ;P
Bo mnie uczono, że to anormalne zachowanie dotyczy tylko wody
Ale też mi się wydaje, że to nie miałoby aż tak dużego wpływu.
Prędzej właśnie w samym wskaźniku coś blokada wskazówki nie do końca działa i ona sobie lekko opada gdy nie ma napięcia a odpalenie powoduje podanie napięcia na wskaźnik i przywrócenie wskazówki do właściwej pozycji. -
hehe to by była
chyba najlepsza opcja:D a ile może kosztować instalacja do 1.0?Instalacja LPG od 1200zl do 1800zl. Zależy jak się ceni fachowiec i co Ci założy.
Co do wskaźnika. Możesz mieć gdzieś przewód przetarty i czasem dobrze łączy, a czasem opornie. Miałem kiedyś podobne problemy. Po pewnym czasie wskaźnik umarł i cały czas wskazywał zero. Kupiłem pływak i okazało się, że nadal zero, mimo że bak był pełny. Więc wymieniłem instalacje elektryczną łączącą pływak ze wskaźnikiem i po sprawie.
-
Instalacja LPG od
1200zl do 1800zl. Zależy jak się ceni fachowiec i co Ci założy.
Co do wskaźnika.
Możesz mieć gdzieś przewód przetarty i czasem dobrze łączy, a czasem opornie. Miałem
kiedyś podobne problemy. Po pewnym czasie wskaźnik umarł i cały czas wskazywał zero.
Kupiłem pływak i okazało się, że nadal zero, mimo że bak był pełny. Więc wymieniłem
instalacje elektryczną łączącą pływak ze wskaźnikiem i po sprawie.W której części samochodu biegnie wiązka do baku?
-
Pod kanapą do lewego boczku a następnie wzdłuż lewego progu wewnątrz auta.
-
A masz w baku wodę
czy benzynę? ;P
Bo mnie uczono, że
to anormalne zachowanie dotyczy tylko wody
Ale też mi się
wydaje, że to nie miałoby aż tak dużego wpływu.
Prędzej właśnie w
samym wskaźniku coś blokada wskazówki nie do końca działa i ona sobie lekko opada
gdy nie ma napięcia a odpalenie powoduje podanie napięcia na wskaźnik i przywrócenie
wskazówki do właściwej pozycji.No dokładnie tak Markerem zaznaczyć kreskę na wskaźniku (tzn na szybce liczników), po nocy zobaczyć czy wskazówka opadła, jak opadła, to transplantacja wskaźnika i problem z głowy. To podstawa, nie ma co szukać w wiązce
-
no to pewnie tak zrobię, ale puki co wymiana zegarów poczeka, bo przewody sprawdziłem i wyglądają ok.
Teraz muszę zakupić przewody zapłonowe, bo jeden bardzo mi luźno siedzi na świecy i w radiu na włączonym silniku mam trzaski...
A to większy wydatek:D -
ale skoro ten wskaźnik nie dziala tylko kiedy zaplon wylaczony to po co sie meczyc
-
po co sie meczyc
Przy tak dławionym wskaźniku, gdzie wskazówka bardzo powoli reaguje na zmianę ilości paliwa jest to denerwujące jak długo podnosi się wskaźnik po zapłonie. Tak miały np vw z przełomu lat 80-90' i każdy się na to skarży.A to większy wydatek:D
FSO polonez kable sentecha 28zł, oszczędzasz przynajmniej 50zł i masz jeden na zapas
-
Przy tak dławionym
wskaźniku, gdzie wskazówka bardzo powoli reaguje na zmianę ilości paliwa jest to
denerwujące jak długo podnosi się wskaźnik po zapłonie. Tak miały np vw z przełomu
lat 80-90' i każdy się na to skarży.
FSO polonez kable
sentecha 28zł, oszczędzasz przynajmniej 50zł i masz jeden na zapasrozumiem ze beda na 100% pasowac? Masz moze jakis link do przykladowej aukcji albo jakiegos sklepu gdzie je mozna nabyc?
Chodzi mi o model silnika od poldka ktory bedzie mial takie same przewody. Dodam ze mam swifta 1.0 3 cylindrowego. -
Poldek stary (na rozdzielaczu, nie abimex, ani nie bosh, ani też gsi. Pasuje tylko ze zwykłego 1.5/1.6 GLE), chodzi o to, że końcówkę do rozdzielacza odpowiednią ma tylko polonez...z rozdzielaczem
-
Poldek stary (na
rozdzielaczu, nie abimex, ani nie bosh, ani też gsi. Pasuje tylko ze zwykłego
1.5/1.6 GLE), chodzi o to, że końcówkę do rozdzielacza odpowiednią ma tylko
polonez...z rozdzielaczemczyli te powinny pasować? CLICK
No i pytanie czy ktoś to stosował, czy na 100% to będzie trybić?
-
To są te kable. Co do tego czy ktoś to stosował... 39tys na gazie już nalatałem na kablach od poloneza litrówką
-
no to przewody juz zamowione:D jutro beda czekaly w sklepie:P
-
jak ppoczujesz pod
nogą pierwszy raz, że wciskasz a nie przyspiesza, to pojedzie jeszcze 5-6km,
testowalem dokladnie- musisz stac na
rownej linii, wjezdzasz pod cos pokazuje inaczej, zjezdzasz znowu inaczej, parking
nierowny tez inaczej, jezeli kreska jest przy górnej kresce od E (górna czesc litery
E) to pojezdzisz jeszcze spokojnie bo masz okolo 5litrow
tyle z mojego
doswiadczenie, a jezdze non stop na rezerwie przy E
a żarowki wymienione?
- musisz stac na
-
To są te kable. Co
do tego czy ktoś to stosował... 39tys na gazie już nalatałem na kablach od poloneza
litrówkąz tymi przewodami to dobra wędka, no i do 4-cylindrówki też podejdą
-
właśnie założyłem te przewody. w sklepie auto-kram z gdyni zapłaciłem za nie całe 26zł:)
Po oględzinach starych przewodów znalazłem drobne pęknięcia w izolacji, no i datę produkcji 1996:D czyli dawno nie były wymieniane.
Na nowych w moim odczuciu auto się dużo lepiej zbiera:) mam nadzieje że przełoży się to też na spalanie:P
No i oczywiscie strzelanie w radiu na niektorych stacjach ustalo:) same plusy! -
Też wymieniłem niedawno kable(seiwa), razem ze świecami(denso) i rozdzielaczem. Zbiera się zdecydowanie lepiej i spalanie spadło o 0.3L/100km. W końcu chodzi równo i obroty na jałowym spadły z 1200 do ok. 900. Nie sądziłem że wymiana kabli tyle daje.