Swift 1.0 GL 2002r nie grzeje !
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 18:53 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
Swift grzał. Był bardzo cieplutki przez cały ten rok jak go używam do pracy.
Od 2 - 3 dni (od kąd zrobiło się zimno) nie grzeje w ogóle lub co jakiś czas. Z dmuchaw leci zimne lub co najwyżej letnie powietrze. Silnik nagrzewa się szybko, po 1 - 2 km wskazówka jest na 90 stopni, czyli w normie.
Chłodniczek jest i w zbiorniczku i w chlodnicy. Co może być przyczyną ?
-
Chłodniczek jest i
w zbiorniczku i w chlodnicy. Co może być przyczyną ?A w którym położeniu masz wskaźniki(powietrze recyrkulowane czy powietrze świeże)???
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 19:53 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
To jest akurat bez znacznia, choć dziś zauważyłem, że na zamknietym obiegu jest jak by zimniejsze.
-
To jest akurat bez
znacznia, choć dziś zauważyłem, że na zamknietym obiegu jest jak by zimniejsze.No właśnie mi się wydaje, że na zamkniętym nigdy nie osiągniesz takiej ciepłoty jak na otwartym obiegu(oczywiście po pełnym nagrzaniu silnika).
Moim zdaniem padła Ci nagrzewnica, ale to tylko moje przypuszczenia... -
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 20:51 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
Nagrzewnica to zbyt popularny i banalny problem. Znajac moje szczescie jest to coś znacznie cięższego
-
No nie wiem. Ja bym właśnie zaczynał od tych najbanalniejszych problemów...
-
macq Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 23:01 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 00:17
Podtlenek LPG kolega ma?
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 19 lis 2011, 20:49 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
tak LPG jest i ma się dobrze hehe. generalnie zauważłem, że jednak... mało płynu chłodzącego jest. Dolałem i zrobiło się ciepło. Wiem też już gdzie cieknie, w poniedziałek postaram się taki kupić i wymienie, bo te już troche sparciały i miejscami mają mikropęknięcia.
wymienialem ostatnio płym chłodzący, z 3 tygodnie temu. stąd byłem pewien, że jest pełny.
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 19 lis 2011, 20:53 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
Generalnie myślę o sprzedaży tej Suzi, bo planuje wziąc w leasing coś typu Fiat Scudo, auto służy mi w firmie, a nie chcę montować bagażnika by wozić rurki i drabinę.
Może ktoś jest zainteresowany ?
2002r, 1 L 3 cylindry. Wersja GL z LPG, pali tyle co nic. Ma homologacje VAT-1 (ciężarówka), kratę i przestrzeń bagażową na tyłach. Stan mechaniczny świetny, blacha troszkę opukana np. maskę potraktował mi ktoś z buta, na dachu jakiś gość wysypał mi ziarno dla ptaków i zrobiły swoje.
Ile za taką Suzi można wołać ? Jak myslicie ?
-
macq Użytkownik archiwalnynapisał 19 lis 2011, 23:33 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 00:17
Więcej jak 3000 raczej nikt Ci nie da, firmówka bez siedzeń= zwykle wytłuczony trup ze stanem prawnym takim, że ciężko spowrotem zarejestrować na 4/5 miejsc. No, tyle, że masz odliczenie Vat'u, co nieco podnosi wartość auta, ale 4000 to max.
-
worldwar Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 09:55 ostatnio edytowany przez worldwar 11 lis 2016, 00:17
Nie no kolego. To nie jest wytłuczony trup Autko miało nawet w zeszlym roku robioną generalkę zawieszenia. Firmówka, ale używana przeze mnie - około 500km przebiegu tygodniowo.
Myślę, że właśnie koło 3000zł można się spodziewać, nie więcej.
-
macq Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 11:53 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 00:17
Nie, ja nie mówię, że jest wytłuczony, ale jak ludzie postrzegają auta pofirmowe. Z resztą mój swift też jest pofirmówką.
-
mac127 Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 13:06 ostatnio edytowany przez mac127 11 lis 2016, 00:17
jeżeli płyn jest i nie ubywa, to
1 sprawdź może nagrzewnica jest zapowietrzona
2 sprawdź węże przed i za mieszalnikiem czy są gorące
3 jeżeli jest wszystko ok to całkiem możliwe że zrypała się pompa wody (np zerwało łopatki) i nie wydala na pełny obieg. Nagrzewnice jest niżej i ciepła woda tam nie zejdzie bez pompy
9/13