"noise superior" co to jest?
gdzie się powinno znajdować?
A zapomniałem dodać że po obspawaniu Swift przeszedł test, czy wytrzymają mocowania wahaczy
Do katowania posłużył 1.3 8v i sporo łąk z wyrwami.
Po jakiś 45 min, skończyło się testowanie, rozwalona miska olejowa, zawiecho sprawdzane i wszystko w jak najlepszym porządku, przed teatem porobiłem znaki i spisałem wymiary, wszystko w idealnym stanie.
Jak miało by się coś rozwalić to lepiej teraz
mac127
@mac127
Najnowszy post utworzony przez mac127
-
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
-
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
tak, jest plus na cewce
-
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Wracamy po przerwie, związanej z przygotowaniami do ślubu, który jest za 3 tyg
a teraz wracamy do tematu, Swift już cały obspawany, podłoga, mocowanie wahaczy, progi, kielichy. Wspawana klatka, bez zastrzałów bocznych które będą na końcu.
Silnik założony 16v z gti wraz z instalacją, i teraz 1 problem straciła się iskra, nie ma na wyjściu z cewki. Cewki wymieniane 3 szt, kopułka kpl. nowa, kable WN nowe.
-
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Dodam kolejne zdjęcia, prace są dalej posunięte, zdjęcia były robione jakiś czas temu.
-
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Skoro tak to mnie
zadziwia jakim cudem zostały przytarte całe progi z obydwu stron, nadkola i
wszystkie fabryczne zgrzewy. Za to cała tylna część nie była fabrycznie konserwowana
a o dziwo jest całaAuto było mojego kumpla, jeździł tym po wiosce gdzie nie ma asfaltu tylko kamienie, obtarł progi w koleinach.
Tył był rdzawy, ale nie dziurawy, wiec tego nie ruszam bo po co
oczywiście zakonserwuje. -
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Ale buda, jak na Swifta nie jest aż tak bardzo zgnita.
Mocowanie wahaczy wzmacniałem tylko, bo buda w tym miejscu była czysta, kielich tak samo czyściutkie, wzmacniam blachą 2mm żeby wytrzymało przeciążenia.
Buda zadziwia mnie tym że naprawdę mało zgnita, gnije tylko w tych miejscach w których był gdzieś przytarty, i odpadła konserwacja.
I muszę przyznać konserwacja w niektórych miejscach to 1 klasa ok 4 mm twardej "gumy" ciężko to szlifierką schodzi ;), ale w innych to minimalna warstwa. -
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Z laminatu na razie rezygnuje, ze stałych szyb też.
Dzięki za wszystkie uwagi.Mam pytanie czy jest sens obspawać wahacze? Myślałem o blaszce 1mm.
Mocowanie wahaczy, obspawałem blachą 2mm, kielich tak samo, dzisiaj dodam nowe zdjęcia z przebiegu prac. -
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
Dzisiaj miałem 1 dzień wolnego od jakiegoś czasu i zabrałem się za Swifta.
Wywaliłem wnętrze, fotele, plastiki wygłuszenia i oklepałem podłogę od wewnątrz.
W sumie jestem zadowolony bo tragedii nie ma, wiedziałem że progów nie ma a reszta to niepewność.
Trochę dziur wyskoczyło z pod młotka przy mocniejszym oklepywaniu z dołu tez coś pewnie wypadnie Na razie przerwa i jakieś małe dłubanko ponieważ warsztat mam zajęty i dopiero w przyszłym tyg mogę wjechać ;/
Puki co to dalej zbieram części -
RE: budowa swifta kjs... może cos więcej :)
No masz racje ale hobby kosztuje
Wiele rzeczy sam zrobię, mam w domu warsztat tokarkę, frezarkę, wiertarkę stołową, spawarki itp oraz znajomych co pomogą mi z innymi rzeczami.Wszystkie strojenia, będzie robił kumpel (mistrz polski przednio napędówek street na 1/4 mili)
A w sumie to zobaczymy co z tego wyjdzie