Jak dostać się do zegarów w mk4? (wymiana żarówek)
-
nanbu, linke
uszkodziła mi się w czasie dojazdu do pracy i nie miałem możliwości czytania forum
na temat wyciagania prędkościomierza, odkręcilem i wyjąłem, tyle na temat. Jest to
mój sposób i nie jest on efektywny.Nie znam powodu grzebania przez Ciebie w zegarach, ale miło byłoby, aby forumowicze jak już chcą pomóc to nawet jeśli mają własne koncepcje to wrzucili okiem do archiwum i zrobili weryfikację swoich pomysłów.
Zaczynam się zastanawiać po co było to marnowanie czasu na mycie łap, żeby nie uwalając aparatu syfem foty porobić w czasie roboty jak i tak nikt z tego nie korzysta. -
hmmm a jak będe
chcial zamontować, to znowu azjata bedzie potrzebny?
żeby lipy nie było,
jutro do pracy potrzebuje auto z zegaramiZapraszam do mnie. Krótka piła.
Jak nie dajesz rady postępując z opisem to albo nie masz narzędzi albo ....., jedź do mechanika, bo szkoda klawiatury ! -
Ręce opadają
Czy kiedyś ludzie nauczą się korzystać z internetu i rad tam znalezionych? -
Ręce opadają
Czy kiedyś ludzie
nauczą się korzystać z internetu i rad tam znalezionych?Albo powoli, nie nerwowo, krok po kroku samemu próbować dojść do tego, jak coś zdemontować. Siedząc przed komputerem zegarów nie wyciągniemy, szklanka meliski i można demontować
-
Albo powoli, nie
nerwowo, krok po kroku samemu próbować dojść do tego, jak coś zdemontować. Siedząc
przed komputerem zegarów nie wyciągniemy, szklanka meliski i można demontowaćTylko jaki jest sens w takim działaniu ?
Kilka dni temu miałem coś poczarować w aucie w którym nie dłubałem jeszcze, więc mając czas poszukałem na sieci i przygotowałem się do działania, przez co robota została wykonana bez strat i szybko.
IMHO prawidłowe podejście do tematu. Jak w szkole, do sprawdzianu trzeba się przygotować.
Dlatego dziwię się, że w społeczeństwie panuje takie olewackie podejście do tematu.
Na szczęście są jeszcze fora, gdzie ludzie przejawiają oznaki myślenia i inicjatywy.
Szkoda, że u nas to zamiera -
No szkoda, że nie każdy chce pomoc, ale dzieki za linki i porady, przydaly sie, choc temat olałem - po odkreceniu wszystkiego tego co trzeba, zostaly do wypiecia kostki i linka, z kumplem siedzialem 30min i darowalismy sobie, rece faktycznie - dziecka 5 lat, zeby cos wydlubać, a co dopiero linke odpiąc ; |
a deski nie bede zdejmowal, boje sie o airbagi
-
a deski nie bede
zdejmowal, boje sie o airbagiWiesz co, weź szlifierkę kątową i zrób dziurę w przegrodzie silnika to wtedy wsadzisz tam rękę i wymienisz żarówkę bez problemu
Po prostu żal mi czytać - wszystko miałeś podane na tacy w postaci manuala, który podał Ci kolega Nanbu...
Nawet razem z kolegą przez pół godziny nic nie wskóraliście.
Pojedź do ASO to Cię tam skasują na jakieś 80 zł, skoro nie umiesz czytać... -
Przyjedź do Szczecina, to ci z zamkniętymi oczami te zegary wyciągnę
-
Przyjedź do
Szczecina, to ci z zamkniętymi oczami te zegary wyciągnę
Do Krakowa bliżej
Może MKV będzie miał czas i chęci
To już nie wiem jak pisać manuale skoro opis ze zdjęciami nie jest wystarczający -
To już nie wiem jak
pisać manuale skoro opis ze zdjęciami nie jest wystarczającyw garażu u kolegi zapewne, lenistwo niestety się szerzy ...
-
nie każdyy ma garaż, a robilem wszystko zgodnie z manualem i sie nie powiodło, dodatkowo uszkodzilem zawiasy od oslonki przezroczystej : |
-
nie każdyy ma
garaż, a robilem wszystko zgodnie z manualem i sie nie powiodło, dodatkowo
uszkodzilem zawiasy od oslonki przezroczystej : |Ale po co Ty zdejmujesz szybkę z tych zegarów??? Jak żarówki wymienia się od strony linki prędkościomierza i kostek?
-
Ale po co Ty
zdejmujesz szybkę z tych zegarów??? Jak żarówki wymienia się od strony linki
prędkościomierza i kostek?Bo pewnie za nią ciągnął
-
no teraz juz generalnie wiem, ze od dupy strony sie wymienia, co nie zmienia fakt ze wyjecie tego (odpiecia linki glownie, bo kostki jeszcze daloby rade) jest dla mnie niewykonalne
-
to odczep linkę przy skrzyni biegów. wyciągnij trochę zegary i dopiero odczep przy liczniku. w czym problem ?
-
popchnij później linką od strony silnika zegary się ułożą. a potem zsuń obejmę plastikową z liczników a potem to już walka. musisz równo zdejmować tą metalową końcówkę bo jak przechylisz na bok to może już być ciężko.
-
popchnij później
linką od strony silnika zegary się ułożą. a potem zsuń obejmę plastikową z liczników
a potem to już walka. musisz równo zdejmować tą metalową końcówkę bo jak przechylisz
na bok to może już być ciężko.Jest to dokładnie opisane w manualu. Najlepiej jak jedna osoba pacha linkę w ścianę grodziową a druga w środku ciągnie zegary na tyle, żeby ręką można było odpiąć linkę.
IMHO, nie potrzeba do tego celu garażu, bo pod blokiem już takie rzeczy robiłem.
Oczywiście z jednym śrubokrętem nie da się tego zrobić. -
to odczep linkę
przy skrzyni biegów. wyciągnij trochę zegary i dopiero odczep przy liczniku. w czym
problem ?nie mam pojęcia gdzie jest ta linka przy skrzyni, prawko mam dopiero 1,5miesiaca, nie ogarniam az tak tematu ; |
edit:
mialem nadzieje ze ta wymina zarowek bedzie duzo prostsza ; F -
nie mam pojęcia
gdzie jest ta linka przy skrzyni, prawko mam dopiero 1,5miesiaca, nie ogarniam az
tak tematu ; |
edit:
mialem nadzieje ze
ta wymina zarowek bedzie duzo prostsza ; FQrwa, masz zdjęcie z zaznaczeniem linki w manualu.
Jak masz takiego lenia, że nie chce Ci się przeczytać wszystkich postów z podanych linków to jedź do ASO.
Wymiana jest prosta, tylko trzeba się do niej przygotować, poczytać, pomyśleć.To jest linka, zaznaczona czerwoną strzałką.
-
na dole sciagasz przy skrzyni zawleczkę i linkę wyciągasz do góry