Uderzenie tylnym kołem w krawężnik.
-
Niestety jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz
-
Właśnie zdjąłem koło. Zdjąłem osłone łożyska. Nie wiem jak zdjąć bęben bądź osłone bębna. Wahacze całe sanki całe amorek prosty. Zwrotnica jest najbardziej masywna dziwne żeby się wygięła. Podczas obrotów na sucho jak kręcę tym bębnem to słyszę dwa odgłosy:
1. To prawdopodobnie szczęki wewnątrz ocierają (ale to chyba normalne)
2. Łożysko ale nie wiem jak tą osłone zdjąć. -
Właśnie zdjąłem
koło. Zdjąłem osłone łożyska. Nie wiem jak zdjąć bęben bądź osłone bębna. Wahacze
całe sanki całe amorek prosty. Zwrotnica jest najbardziej masywna dziwne żeby się
wygięła. Podczas obrotów na sucho jak kręcę tym bębnem to słyszę dwa odgłosy:
1. To
prawdopodobnie szczęki wewnątrz ocierają (ale to chyba normalne)
2. Łożysko ale nie
wiem jak tą osłone zdjąć.Panie, poszukaj na forum.
Temat był dokładnie opisany, nawet zdjęcia są. -
Witam to moj bęben. Na innych zdjęciach są bębny z śróbami na śrubokręt krzyżak. A ja nie mam takich wogóle.
-
Dobra już wiem. Muszę obstukać rant i nałożyć koło na dwie szpilki i szarpnąć. Zabieram się za obstukiwanie
-
Poszedłem do mechanika wycisnął mi stare łożyska i wcisnął na prasce nowe. Łożyska 17zł + 10zł za wciśnięcie. Złożyłem wszystko i nic nie słychać. Chociaż wydaje mi się że jednak koło jest troszkę do środka. Czy mogła się skrzywić ośka?
-
Drogi kolego! Tym razem Ci daruję ale na przyszłość edytuj posta a nie odpowiadaj na niego co pięć minut
-
Mogła się skrzywić buda, mógł zgiąć się któryś z wahaczy, mogła zgiąć się zwrotnica. Bez wycieczki na zbieżność trudno będzie Ci się zorientować (no chyba, że Cię gdzieś porządnie postawi w jakiejś sytuacji podbramkowej, ale wtedy może być już wszystko jedno ).
-
Byłem u mechanika i powiedział że wszystko jest okej i nie widać uszkodzenia. Ale jak sam stwierdził widać że koło jest krzywe do wewnątrz i najlepiej jakbym wymienił zwrotnicę bo na tym jest ośka tak?
-
Tak, czop pod łożysko jest mocowany w zwrotnicy.
-
Kurde, zwrotnica i zwrotnica. Jeśli to tył, to tam nie ma żadnej zwrotnicy, są wachacze i piasty. Raczej na pewno skrzywił się wachacz.
-
Między wahaczem i piastą jest zwrotnica. To, że się nie obraca na sworzniu jak z przodu, nie znaczy, że od razu nie może się nazywać zwrotnicą.
-
Kurde, jak pomyślę, to rzeczywiście coś tam jest , dawno nie zaglądałem pod spód...
P.S. Jak tam zdrówko, widzę że znowu jesteś aktywny w paru wątkach -
a może po prostu drążek poprzeczny?
-
Wahacze z tyłu tak łatwo się nie gną, łatwiej czop piasty... z resztą to jest wróżenie z fusów jakby nie było
-
z resztą to jest wróżenie z fusów jakby
nie byłoRacja, tam trzeba poprostu zajrzeć...
-
Mechanik zaglądał. Zresztą na moje oko wahacze i sanki są okej. Bęben jest krzywy bo czop czy tam ośka jest wykrzywiona. Czyli to jest część wspólna zwrotnica i czop to jeden element?
Czy te części będą pasować do swift 1.0 1999 węgry
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/200/1753214194.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/854/1753980888.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/7/1760275046.jpg/[/img] -
Mechanik zaglądał.
Zresztą na moje oko wahacze i sanki są okej. Bęben jest krzywy bo czop czy tam ośka
jest wykrzywiona. Czyli to jest część wspólna zwrotnica i czop to jeden element?
Czy te części będą
pasować do swift 1.0 1999 węgry
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/200/1753214194.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/854/1753980888.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/7/1760275046.jpg/[/img]Tak. Mechanik ci tego nie powiedział ? Tj. ktoś to w fabryce złożył, ale luzem w ASO i szrotach nie spotkałem luzem.
BTW: Strasznie się z tym tematem pitolisz