Skrzynia Suzuki Swift GTI - zamiennik ze Swifta 1,0
-
Witam
Jak w temacie, wiem że temat wałkowany od dawna ale szukam potwierdzenia od osób które zrobiły taką zamianę - czy to faktyczne pasuje zamienić skrzynię z GTI w moim GTI na bardziej dostępną ze zwykłego Swifta 1,0.
No chyba że źle doczytałem i jakaś inna jest bardziej odpowiednia.
Silnik ma jakieś 115KM wiec wałki powinny wytrzymać pytanie czy to jest to samo że praktycznie wystarczy wyjąć i założyć inną.
Dzięki z góry za odpowiedzi. -
Tak wszystko pasuję tylko będziesz musiał łapę przełożyć ze swojej skrzyni, bo tak od 1.0 jest dłuższa. A i wytrzyma tyle samo co GTi, gdzieś ktoś coś takiego pisał ale chyba nie na tym forum, ktoś kto też miał swifta do sportu. Ja mam w swoim taką i uważam, że wydać 500zl na skrzynie od GTika to nie sztuka, ale znaleźć w odpowiednim stanie to już inna bajka. Jest też delikatnie krótsza od Gti, u mnie na 2 biegu dochodzi równo do 100km/h, a w GTi do 105
-
Potwierdzam , skrzynia od 1.0 pasuje i się calkiem nieżle spisuje. Poduszkę zmienilem na swoją i wszystko jest ok. Zestaw plug&play
unikaj skrzyni z 1.3 bo ona jest straasznie długa.
do sportu skrzynia od 1.0 jest dobra bo 1 i drugi bieg jest taki jak w ori GTI a przeważnie na krótkich odcinkach wg mnie dostaja największe baty te dwa pierwsze biegi.
3-4-5 jest ciut dłuższa i dziwnie rozłożona. Przyśpiesza gorzej już niż na skrzyni od GTi
-
tak to widziałem w specyfikacji że jest dłuższa ale faktycznie na krótkich próbach tylko 1 i 2. 3 włożyłem tylko na torze Poznań
Jak bardzo spadają osiągi? słyszałem o skracaniu skrzyni ale to już chyba inna bajka
Dzięki za pomoc. -
Potwierdzam ,
skrzynia od 1.0 pasuje i się calkiem nieżle spisuje. Poduszkę zmienilem na swoją i
wszystko jest ok. Zestaw plug&play
unikaj skrzyni z
1.3 bo ona jest straasznie długa.
do sportu skrzynia
od 1.0 jest dobra bo 1 i drugi bieg jest taki jak w ori GTI a przeważnie na krótkich
odcinkach wg mnie dostaja największe baty te dwa pierwsze biegi.
3-4-5 jest ciut
dłuższa i dziwnie rozłożona. Przyśpiesza gorzej już niż na skrzyni od GTiHmm to dziwne, bo u mnie na 2biegu max do 100km/h, a w oryginalnej GTi to podobno do 105km/h, chyba że mój licznik przekłamuje. A miałeś oryginalną skrzynie u siebie?
-
Jak bardzo spadają
osiągi?hmm do stu to chyba nic, ja na seryjnym silniku i z tą skrzynią na zawodach na 1/4 mili miałem czas 16,48 no i dodam, że jeszcze ten skrzyni nie ogarniałem bo to było na drugi dzień po założeniu, a no i to był pierwszy start w takich zawodach.
-
unikaj skrzyni z
1.3 bo ona jest straasznie długa.z 8V ... jest długa, ale jak ktoś jeździ dużo w trasy to jest to zbawienie
-
prędzej czy później mój swift będzie jeździł na lawecie bo właśnie kupiłem mu sportowe zawieszenie na którym podobno plomby wypadają...
-
Dokładnie tak jak kolega Hellsin mówi. Strasznie długa Nie wiadomo kiedy się skończy
-
z 8V ... jest
długa, ale jak ktoś jeździ dużo w trasy to jest to zbawienieJak jezdzilem 8v to byla mega meczarnia w trasie, owszem jak utrzymujesz stala predkosc to jest super, bo obroty niskie i jak na tak male autko nawet cicho w srodku, ale zeby wyprzedzic trzeba bylo non stop bic trojke i do konca obrotka praktycznie ciagnac. Jak dla mnie skrzynia byla o wiele za dluuuuga w przypadku 8v, absolutny brak dynamiki na 4 i 5 doprowadzal do nerwicy jak byl wiekszy ruch i TIRy. Co prawda GTi ma wiecej mocy ale i jest ona sporo wyzej, a niuton nie oszalamia i tak trzeba bic w dol biegi i tak. Ostatnio jechalem trase 600km doladowana benzyna co ma 270 Nm miedzy 2500 - 4800 /min i skrzynia byla troche krotsza niz w 8v, a mimo wszystko wydawalo sie ze jest lekko przydlugawa Imho oryginal to oryginal chociaz i tak nigdy nie zrozumiem japoncow czemu tak spieprzyli ten temat w Swifcie Skrzynie na poziomie 8v ma Corvetta, a nie 68 konne autko
-
Jak jezdzilem 8v to
byla mega meczarnia w trasie, owszem jak utrzymujesz stala predkosc to jest super,
bo obroty niskie i jak na tak male autko nawet cicho w srodku, ale zeby wyprzedzic
trzeba bylo non stop bic trojke i do konca obrotka praktycznie ciagnac.dlatego pisałem że w trasy, w rozumieniu utrzymywania stałej prędkości