Swift - centralny zamek.
-
to już wiem do kogo się zgłosić. ja będę robił centralny ale na pomieszanej instalacji.
-
hmm, ja podłączyłem się pod kierunki ... tak poprostu kablem z centralki w kabel idący do żarówki kierunkowskazu. I tyle, działa.
-
superbzyku a masz może jakieś foto co z tej centralki na co idzie. Co podłączałeś pod kierunki a co szło do przodu i co ma kiedy prąd i co wchodzi w drzwi. Ja mam pociętą instalację i od zera będę to składał. Jak chcesz to mogę dziś wrzucić moje kostki i kable na zdjęciu a ty opiszesz co gdzie masz.
-
To jak masz w takim stanie instalacje to nie lepiej kupić jakąś centralkę uniwersalną z pilotem? Podłączasz pod nią siłowniki w drzwiach do niej tyko dajesz + i mase i koniec
-
czekam na osobę życzliwą co gdzie i jak. Moje jest następująco
tylna kostka która jest w centralce
kostka wchodząca w drzwi przednie prawe
kostka wchodząca w drzwi przednie lewe
kostka w drzwiach
kostka w drzwiach
kostka w drzwiach -
te z drzwi, to jedna jest od elektryki szyb + lusterek jeśli dobrze pamiętam, druga od centralnego, ale choćbyś mnie zabił to nie pamiętam która jest która
W sumie w lewych drzwiach są 3 kostki w prawych bodajże 2. -
od szyb i lusterek to jest jeszcze coś innego. to jest chyba tylko od centralnego. Przynajmniej idąc po kablach do takich wniosków dochodzę.
-
od szyb i lusterek
to jest jeszcze coś innego.do lusterek po lewej stronie jest kostka 4 pinowa.
do szyb jest natomiast jedna z tych kostek, jeśli dobrze pamiętam.
Wiem że bez nich nie działała szyba. ( chyba )to jest chyba tylko od centralnego. Przynajmniej idąc po
kablach do takich wniosków dochodzę.jedna jest od siłownika drzwi pewnie, druga od wyjścia na resztę, zresztą chyba są schematy na klubowej ?
Ja już jakiś czas temu rozbierałem drzwi, a że skleroza postępuje to już mam luki w pamięci
Na dniach znów będę to robić -
Wszyscy coś na dniach znów będą w swiftach robić! Taki urok auta. Te kostki sa od centralnego. Trzy kable z czarnym to wkładki zamka drzwi. Czarny masa po przekręceni w prawo lub w lewo zamyka się obwód. Potem leci to na centralke na tył. Z tamta idzie prąd i masa na droga kostkę w tych samych drzwiach (czerwony i zielony jeśli dobrze pamiętam) oraz analogicznie drugie drzwi.
-
Nie ma potrzeby wpinać się pod centralkę. Spokojnie można przy lewym słupku A.
-
o ile jest miejsce. zawsze można zrobić centralkę na błotniku lewym.jak rozgryzę do końca co i jak z tym centralnym to napiszę.
-
Czołem,
Więc z tego co pamiętam to ta:
1 - Zasilanie +
6/5 - Podanie masy zamyka / otwiera drzwi (nie pamiętam który jest który)
na 7 lub 4 pojawia się + gdy drzwi są zamknięte i jest tak cały czas (nie wiem po jaką cholerę, ale można sobie symulację alarmu zrobić )
9 - masaPozostałe pewnie do siłowników - trzeba by posprawdzać.
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem
Pozdrawiam,
Łukasz
-
hmm, ja podłączyłem
się pod kierunki ... tak poprostu kablem z centralki w kabel idący do żarówki
kierunkowskazu. I tyle, działa.Jeśli z centralki wychodzą 2 kable na kierunkowskazy to tak, jeśli jest 1 to trzeba diody aby nie zmostkować obu stron, a jeśli wepniesz tylko 1 kabel na 1 stronę to będzie mrugać jedna strona
-
tak jak mówisz superbzyku pozostałe mogą jeszcze być na wypadek drzwi tylnych u mnie wszystko działa