Czy GTi mk2 da się przełożyć do budy mk5 ??
-
zadbanego? nie tak
łatwo o takiego a inna strona medalu w tym roczniku to jest około 6 tysi. ja kupiłem
za połowe zdrowe gti gdybym dołożył do niego resztę z tych 6 tys był by jak nowy a
do tego zostaje mi reszta gratów. więc moim zdaniem to nie taki świetny pomysł z tym
hungarianem.Ja sprzedam z 5 tys hehe
-
zadbanego? nie tak
łatwo o takiego a inna strona medalu w tym roczniku to jest około 6 tysi. ja kupiłem
za połowe zdrowe gti gdybym dołożył do niego resztę z tych 6 tys był by jak nowy a
do tego zostaje mi reszta gratów. więc moim zdaniem to nie taki świetny pomysł z tym
hungarianem.on już ma GTi, więc połowa sukcesu, ja u siebie miałem naprawdę mało rdzy z tyłu, a rozebrałem go ze wszystkiego co się dało
No co to za 4x4,
fakt ale ile to przerobbic na cos sensowniejszego i tak jestem zdania ze lepsze to
od oski jesli chodzi o sam start.gorzej jak wiskoza nie poradzi sobie z mocą, jak MKV postanowi coś dołożyć w przyszłości
Podtwierdza to
chocby ostatnia akcja przywolawcza;]u mnie ledwie lakier z amorków zszedł, ale jak wymiana, to wymiana, płakać nie mam zamiaru
-
gorzej jak wiskoza
nie poradzi sobie z mocą, jak MKV postanowi coś dołożyć w przyszłości
u mnie ledwie
lakier z amorków zszedł, ale jak wymiana, to wymiana, płakać nie mam zamiarubylo pisane ze tam jeszcze duzo zapasu jest.
-
bylo pisane ze tam
jeszcze duzo zapasu jest.dużo tzn. ile ? 150-160 ? to dużo
-
dużo tzn. ile ?
150-160 ? to dużokos pisal ze do 200 spokojnie daje rade
-
kos pisal ze do 200
spokojnie daje radesprawdził to ? ( p.s: jeden mit już obaliłem )
-
Jeśli 4x4 do 3d a nie 5d bo mi sie one kompletnie nie podobają ale to moja prywatna opinia
Niestety 3d chyba nie jest tak łatwo znaleźć.
GTi jak wiadomo mam i to od dawna i 6 lat temu jak go kupowałem też buda była w niezłym stanie ale nasze zimy i drogowcy weryfikują wytrzymałość japońskiej blachy na korozję.
Mam nadzieję, że np od 1996 do 2002 roku Suzuki nauczyło się chociaż odrobinę lepiej zabezpieczać karoserię przed rdzą.Podkreślam, że mi zależy tylko i wyłącznie na budzie w jak najlepszym stanie i w kolorze czerwonym najlepiej - 1.0 albo 4x4 to są alternatywy bo znalezienie samej budy bez klatki to takie rzeczy to chyba tylko w Erze są możliwe
Blacharz mi zasugerował dziś, że może warto się rozejrzeć za buda z Wielkiej Brytanii ale mi się wydaje, że lepiej by było coś z Włoch a może ze Szwajcarii (chyba się zdarzają a oni dbają o samochody... bo muszą ) -
Jeśli 4x4 do 3d a
nie 5d bo mi sie one kompletnie nie podobają ale to moja prywatna opiniabrzydal
Niestety 3d chyba
nie jest tak łatwo znaleźć.jak widzisz sam
Podkreślam, że mi
zależy tylko i wyłącznie na budzie w jak najlepszym stanie i w kolorze czerwonym
najlepiej - 1.0 albo 4x4 to są alternatywyszukajcie a znajdziecie
Blacharz mi
zasugerował dziś, że może warto się rozejrzeć za buda z Wielkiej Brytanii ale mi się
wydaje, że lepiej by było coś z Włoch a może ze Szwajcarii (chyba się zdarzają a oni
dbają o samochody... bo muszą )bardziej bym szukał z beneluxu ... włosi nie dbają o auta, w uk tak samo ...
Szwajcaria - cenowo nie za wesoło ... chyba że trafisz naprawdę super stan za śmieszne pieniądze. -
sprawdził to ? (
p.s: jeden mit już obaliłem )cholerny pogromca mitow , nie robmy wielkiego problemu, jesli ktos mysli o przelozeniu gratow w taki sposob to zmiana na lepsze sprzeglo to juz tylko jak podpis w banku, trzeba sie doczekac na przyjecie i szybko zrobic.
-
cholerny pogromca
mitow , nie robmy wielkiego problemuto jest w sumie najlepsze jak MKV kupi biorcę, to zobaczymy co z tego wyjdzie
-
Wesyl dobrze liczy, przeciez przelozenie GTi do Justy z malowaniem, zabezpieczeniem antykorozyjnym, jakims malym podspawaniem (bo pewnie juz tam cos rudego wyskoczy w zakamarkach) to wyjdzie z 12 tysi, jak do tych 12 tysi dolozysz kase ze sprzedazy swojego GTi (5-6t-7ys?) to mozesz miec 180konne 4x4 na torsenie bez nawet plamki rdzawej, ze skora, klima, tempomatem bla bla bla z potencjalem 400hp (mowie o A4 1.8T quattro) albo fajne i mocne coupe rwd (e36 328i), jak zagazujesz to koszty eksplatacji nizsze niz GTi bo czesci masz od zaje... i ciut ciut. Wiskoza z Justy jest fajna jak sie chce wyjechac z zime z parkingu, bo przy 100hp to nawet na mokrym oska bedzie szybsza Nie mowie o sporcie, bo Toydols ladnie wyjasnil czemu wiskoza ssie. Kurcze tyle hajsu ladowac a nadal bujac sie malym starym japoncem...
-
Kurcze tyle hajsu ladowac a nadal bujac sie malym starym japoncem...
Wiesz, ja GTi-ka traktuję hobbystycznie. Za jakiś czas będzie trzeba kupic drugi samochód jakiś (i tak wole starsze - np Toyota MR2 2gen lub Mazda MX-5) a wtedy ze Swiftem mogę robić co chcę
Najłatwiej dla mnie by było kupić 1.0 z 2003 roku czerwonego i tam przełożyć wszystkie graty z GTi - niech nikt nie myśli i się nie czai na graty z mojego GTi bo nie będą na sprzedaż Na sprzedaż to będzie to co wyjmę z nowego
Pierwsze primo ultimo to ma byc zdrowa buda, którą od razu obspawam, zabezpieczę i wzmocnię rozpórkami i mam nadzieję, żez 10 lat wytrzyma
A potem nic tlyko cieszyć się GTi w starym styluPanowie, i nie chodzi o to, żeby to miało pierdylion koni pod maską tylko, żeby mieć coś wyjątkowego
Co mi po BMW 328 coupe czy A4 quattro... fakt jeździ to bardzo fajnie ale mimo wszystko GTi też daje dreszczyk emocji a jest dużo rzadszy
To jest hobby... kasy w ten samochód włożyłem tyle, ze Swifta Sporta bym mógł za to kupić już używanego więc nowa buda to po prostu kolejna ewolucja można powiedzieć
Kiedyś pewnie będzie nie jedynym a dodatkowym samochodem do zabawy a jako wozidupę mógłbym kupić Suzuki Liane bo mimo, iz nigdy mi się nie podobał ten samochód to ostatnio takiego ojcu szukałem i przyznaję się że mógłbym czymś takim jeździćGTi to frajda - frajda to zabawa a zabawa niestety kosztuje - takie życie
Będzie więc zapewne 1.0 bo części do przekładki mam wszystkie z zapasem - byle buda była w bardzo dobrym stanie
Jakbyście cos widzieli w dobrej cenie albo jakimś cudem samą budę to dajcie znać
-
No jak tam chcesz, dla mnie 2x mocniejsze rwd daje wiecej emocji A jak ma byc wyjatkowo to tez juz bys dawno mial MR1 albo jakis wynalazek jak 300ZX czy Supra Mk1
KLIK 1.0
-
GLS stoi w cenie, skoro i tak chcesz przelozyc graty to kupuj standardowego GL'a, zderzki i tak swoje pewnie chcesz montować itp., wiązki elektryczne, boczki drzwi. a na klimę kiedyś trafisz w jakimś rozbitku to sobie dokupisz. bo klima to rzadkość
-
GLS stoi w cenie,
skoro i tak chcesz przelozyc graty to kupuj standardowego GL'a, zderzki i tak swoje
pewnie chcesz montować itp., wiązki elektryczne, boczki drzwi. a na klimę kiedyś
trafisz w jakimś rozbitku to sobie dokupisz. bo klima to rzadkośćNawet mi na niej dodatkowo nie zależy bo wolę z otwartym oknem jechać
Wole oczywiście poszukać samochodu od osoby prywatnej a nie z komisu bo i cena niższa i pewniejszy bo ostatnio kilka samochodów z komisów oglądałem i się scyzoryk w kieszeni otwiera - łącznie z ofertą PEWNE AUTO w Japan Motors....Śmiesznie to może zabrzmieć ale 1.0 GL chyba można faktycznie jakimś dziadku zaleźć
-
KLIK 1.0
Jak MKV tego kupi, to ja u niego rezerwuję te kubełki
-
Śmiesznie to może
zabrzmieć ale 1.0 GL chyba można faktycznie jakimś dziadku zaleźćRzeczywiście sporo "kapeluszników-działkowców" ma takie Swifty, więc można coś trafić zadbanego, co nawet w zimę ani razu z garażu nie wyjechało
-
Śmiesznie to może
zabrzmieć ale 1.0 GL chyba można faktycznie jakimś dziadku zaleźćDogadaj sie z Hellsinem niech Ci swojego sprzeda
-
Dogadaj sie z
Hellsinem niech Ci swojego sprzedaod mojego proszę się odstosunkować poza tym MKV chce 3D
-
GLS stoi w cenie,
skoro i tak chcesz przelozyc graty to kupuj standardowego GL'a, zderzki i tak swoje
pewnie chcesz montować itp.Ale z GLS`a drozej sprzeda graty jak lakierowane zderzaki czy halogeny. Tak mi sie wydaje Ja mam Colta w wersji GL czyli to samo co w SS GoLas i musialem wywalic na smietnik tapicere, fotele, kierownice, zegary bo nikt tego nie chcial Ale moze do mlodszego MkV ktos to kupi