wysokie spalanie swift 1.3 96r.
-
ustawione były wtedy obroty wyprzedzenie zapłonu itp a nie jak co niektórzy piszą, że kręci się aparatem zapłonowym itd
Nieprawda, programem diagnostycznym możesz odczytywać chwilowe wartości kąta wyprzedzenia zapłonu (podczas pracy silnika), tak samo obroty, napięcie z sondy, temperaturę chłodziwa i inne pierdoły. Kąt zapłonu ustawiasz aparatem, to, że on się zmienia podczas pracy silnika, to wynika z mapy zapłonu. Także aparatem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu przy 750obr/min, a komp już sobie reszte sam interpretuje. -
Nieprawda,
programem diagnostycznym możesz odczytywać chwilowe wartości kąta wyprzedzenia
zapłonu (podczas pracy silnika), tak samo obroty, napięcie z sondy, temperaturę
chłodziwa i inne pierdoły. Kąt zapłonu ustawiasz aparatem, to, że on się zmienia
podczas pracy silnika, to wynika z mapy zapłonu. Także aparatem ustawiasz
wyprzedzenie zapłonu przy 750obr/min, a komp już sobie reszte sam interpretuje.nie będę się spierał nie ja to robiłem i mnie przy tym nie było ale było to robione w autoryzowanym salonie Suzuki i mniejsza z tym nic nie muszę ustawiać a w jakiś sposób chcę sprawdzić co jest nie tak, dostęp do sprzętu mam tylko nie wiem jak podłączyć, standardowe złącza nie pasują albo nie działają a do tych, które maja wyprowadzone luźne kable nie mam opisu jak wpiąć w złącze samochodu a dokładnie nie mogę znaleźć żadnego opisu kostki w samochodzie. W załączonym linku fotka jak to wygląda. http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showthreaded&Number=806372
-
Jak masz 3 piny, to jest k,l i masa. Obok siebie są zapewne k i l. Nic, tylko kombinować.
-
Jak masz 3 piny, to
jest k,l i masa. Obok siebie są zapewne k i l. Nic, tylko kombinować.yhy byle tylko maszynki do testowania nie uwalić bo troszki droższa niż cały samochód
-
Wymiana sondy pomogła tylko na chwile, po czym wszystko wróciło do stanu poprzedniego czyli dużo pali i brak mocy
-
Wymiana sondy
pomogła tylko na chwile, po czym wszystko wróciło do stanu poprzedniego czyli dużo
pali i brak mocyCzujnik temperatury sprawdziłeś? Wygląda na to, że czujnik padł i daje za dużo paliwa - z wydechu nie śmierdzi nieprzepaloną benzyną? Świece nie są mokre?
Jeszcze może kompresję zmierz
-
Czujnik temperatury
sprawdziłeś? Wygląda na to, że czujnik padł i daje za dużo paliwa - z wydechu nie
śmierdzi nieprzepaloną benzyną? Świece nie są mokre?
Jeszcze może
kompresję zmierzCzujnik wymieniony jako pierwszy i stary był sprawny.
Z wydechu właśnie potrafi śmierdzieć benzyną a jedyne co się zmieniło to to, że nie chlapie woda z wydechu chociaż na to może mieć wpływ temperatury otoczenia, która nareszcie poszła trochę w górę
Świece wyglądają bardzo ładnie, przewody sprawdzone, palec wymieniony bo troszkę już nie ładnie wyglądał a co do kompresji to nie mam czym sprawdzić, ale wydaje mi się, że wszystko jest w porządku, silnik pracuje równomiernie, oleju nie ubywa. jak ostatnio jeszcze zauważyłem na rozgrzanym silniku ma dużo mniejszą moc więc może jeszcze zaworki się podpierają bo i dawno nie regulowane, ale to z kolei nie powinno mieć wpływu na spalanie i już sam nie wiem czego się czepić a do kompa nie wiem jak podłączyć, bo nie znalazłem żadnej konkretnej rozpiski złącza -
A jaki masz w tym aucie przebieg? Kilku kolegów po przebiegu 200 kkm miało tak, że pękł im tłok właśnie w 1,3 8V...
-
Wyreguluj zawory oraz przy okazji kąt wyprzedzenia zapłonu - wsadź zworkę i usaw na 8stopni.
Jak będzie zapłon przestawiony na minus to auto będzie mułowate, ty będziesz więcej deptał i spalanie będzie kosmiczne (a raczej benzyna będzie wylatywać wydechem bo silnik nie będzie umiał jej spalić) -
A jaki masz w tym
aucie przebieg? Kilku kolegów po przebiegu 200 kkm miało tak, że pękł im tłok
właśnie w 1,3 8V...
około 150 tysięcy i nie mam 8V a pozatym wątpię, żeby coś takiego się stało, silnik pracuje równo, cicho. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy pasek nie przeskoczył bo o tym tez gdzieś czytałem i objawy by się zgadzały tym bardziej ,że miałem problemy z wolnymi obrotami ale to przeszło. -
Wyreguluj zawory
oraz przy okazji kąt wyprzedzenia zapłonu - wsadź zworkę i usaw na 8stopni.
Jak będzie zapłon
przestawiony na minus to auto będzie mułowate, ty będziesz więcej deptał i spalanie
będzie kosmiczne (a raczej benzyna będzie wylatywać wydechem bo silnik nie będzie
umiał jej spalić)to wszystko by się zgadzało i warto sprawdzić zawory z 5 lat ma może i lepiej nie ustawiane zapłon to samo. Tylko jaką zworkę i jak to sprawdzić bo mnie uczono robienie tego na stroboskopie ale tego niestety nie posiadam...
-
około 150 tysięcy i
nie mam 8V96 i 16V
-
96 i 16V
jak dla mnie a przynajmniej tak uczyli 8V to tzw boxer ale jak sobie właśnie poczytałem źle mnie uczyli
-
jak dla mnie a
przynajmniej tak uczyli 8V to tzw boxer ale jak sobie właśnie poczytałem źle mnie
uczyliże co ? zmień mentorów ...
-
że co ? zmień
mentorów ...To było dawno temu jeszcze w liceum samochodowym a z racji tego, że nie pracuje w zawodzie średnio się orientuje.
-
jak dla mnie a
przynajmniej tak uczyli 8V to tzw boxer ale jak sobie właśnie poczytałem źle mnie
uczyliBoxer - silnik przeciwsobny, układ cylindrów względem siebie - 180 stopni. #-@-# (#-tłok, @-wał)
8V - silnik rzędowy, ośmiozaworowy
V8 - silnik w układzie cylindrów pod pewnym kątem względem siebie (więcej niż 0 stopni, mniej niż 90)Oczywiście nic nie wyklucza boxera 8V
-
Boxer - silnik
przeciwsobny, układ cylindrów względem siebie - 180 stopni. #-@-# (#-tłok, @-wał)
8V - silnik
rzędowy, ośmiozaworowy
V8 - silnik w
układzie cylindrów pod pewnym kątem względem siebie (więcej niż 0 stopni, mniej niż
90)
Oczywiście nic nie
wyklucza boxera 8VDzięki za info
szkołę juz dawno w tym kierunku skończyłem, tyle, że wtedy na topie były maluszki i poldki i od tamtego czasu niewiele miałem do czynienia z budową samochodów aż do teraz jak się zaczęło siuziuki pier***** i trzeba będzie sobie z tym jakoś poradzić -
Spróbuj zrobić to co ja. Spadło mi spalanie z prawie 12l do 8.
-
Spróbuj zrobić to
co ja. Spadło mi spalanie z prawie 12l do 8.A niby co takiego mam zrobić??
-
A niby co takiego
mam zrobić??Przeczytaj sobie moj temat który założyłem. >>>Swift 1.3 8v jaka kompresja na cylinder