[GTI] Listwa wtryskowa MK3 vs. MK1
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 26 maj 2010, 18:39 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:04
Siemka jakie są roznice miedzy tymi listwami wtryskowymi? Jest jakis + po przejsciu an MK1? na forum nie widac odpowiedzi zadnej.
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 26 maj 2010, 18:47 ostatnio edytowany przez danbar 11 paź 2016, 23:04
Siemka jakie są
roznice miedzy tymi listwami wtryskowymi? Jest jakis + po przejsciu an MK1? na forum
nie widac odpowiedzi zadnej.no różnica chyba była taka, że więcej wachy podaje ta od mk1, ale mogę się mylić
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 26 maj 2010, 19:48 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
Siemka jakie są
roznice miedzy tymi listwami wtryskowymi? Jest jakis + po przejsciu an MK1? na forum
nie widac odpowiedzi zadnej.ma lepszy przeplyw
-
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 26 maj 2010, 21:31 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:04
2,1 bara (mk3) vs. 2,7-2,8 bara(mk1) cisnienie paliwa na podcisnieniu
1,8 bara (mk3) vs 2,2 bara(mk1) cisnienie paliwa na biegu jalowymreszty domysl sie sam
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 04:23 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:04
2,1 bara (mk3) vs.
2,7-2,8 bara(mk1) cisnienie paliwa na podcisnieniu
1,8 bara (mk3) vs
2,2 bara(mk1) cisnienie paliwa na biegu jalowym
reszty domysl sie
samooo i wrescie wyplynela konkretna odpowiedz. Dzieki chlopaki za info;]
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 05:06 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
2,1 bara (mk3) vs.
2,7-2,8 bara(mk1) cisnienie paliwa na podcisnieniu
1,8 bara (mk3) vs
2,2 bara(mk1) cisnienie paliwa na biegu jalowym
reszty domysl sie
sampanie skad pan te dane wzial?
bo mi sie troche nie zgadzaja
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 06:52 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:04
panie skad pan te
dane wzial?
bo mi sie troche
nie zgadzajaNawet bardzo sie nie zgadzaja, nie wspominajac juz tesktu "na podcisnieniu" - gdzie? U sasiada?
Cisnienie powinno byc takie samo w obydwu listwach.
Mk1 ma aluminiowa listwe, ktora mozna rozwiercic w razie potrzeby. Ale jak nie ma sie 300KM albo sa problemy z cisnieniem paliwa to nie ma chyba co kombinowac. Sama z siebie wymiana w prawie seryjnym swifcie nie da ani jednego konia. -
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 07:16 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:04
se mierzylem manometrem chyba ze ta od moja od mk3 byla walnieta
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 07:28 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
se mierzylem
manometrem chyba ze ta od moja od mk3 byla walnietawalniety miales manometr albo mierzyc nie umisz
-
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 27 maj 2010, 17:29 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:04
raczej ciezko jest zle zmierzyc manometr wpiac w doplyw paliwa przed listwa i heya ma biegu jalowym mialem 2,2 bara, jak uchylalem przepustnice to roslo do 2,7-2,8 bara chwilowo, mysle ze pod obciazeniem powinno byc takie caly czas a to listwa od mk3 ma takie same wartosci cisnien wachy?
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 05:31 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
raczej ciezko jest
zle zmierzyc manometr wpiac w doplyw paliwa przed listwa i heya ma biegu
jalowym mialem 2,2 bara, jak uchylalem przepustnice to roslo do 2,7-2,8 bara
chwilowo, mysle ze pod obciazeniem powinno byc takie caly czas a to listwa od
mk3 ma takie same wartosci cisnien wachy?paaanie mowilem ze nie umisz mierzyc
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 07:17 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:04
raczej ciezko jest
zle zmierzyc manometr wpiac w doplyw paliwa przed listwa i heya ma biegu
jalowym mialem 2,2 bara, jak uchylalem przepustnice to roslo do 2,7-2,8 bara
chwilowo, mysle ze pod obciazeniem powinno byc takie caly czas a to listwa od
mk3 ma takie same wartosci cisnien wachy?Tak sie nigdy nie mierzy, bo rozne silniki moga miec rozne podcisnienia.
Jak juz, to przekrec zaplon i w momencie jak pompa pracuje sprawdz cisnienie bez odpalania samochodu - najbardziej miarodajny z pomiarow chinskim wskaznikiem. -
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2010, 09:07 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:04
tego nie wiedzialem dzieki za uswiadomienie
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 15 sie 2010, 17:58 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:04
Tak sie nigdy nie
mierzy, bo rozne silniki moga miec rozne podcisnienia.
Jak juz, to
przekrec zaplon i w momencie jak pompa pracuje sprawdz cisnienie bez odpalania
samochodu - najbardziej miarodajny z pomiarow chinskim wskaznikiem.OK wracajac do tematu, jakie jest cisnienie na listwie wtryskowej mk1 i mk3? Moze ktos ma gdzies dane albo mierzyl. Przymierzam sie do kupienia "sportowego regulatora paliwa" i chce wiedzeic mniejwiecej jak to ustawic na starcie oraz chcialbym miec jakies odniesienie.
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 05:59 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
OK wracajac do
tematu, jakie jest cisnienie na listwie wtryskowej mk1 i mk3? Moze ktos ma gdzies
dane albo mierzyl. Przymierzam sie do kupienia "sportowego regulatora paliwa" i chce
wiedzeic mniejwiecej jak to ustawic na starcie oraz chcialbym miec jakies
odniesienie.2,5 bar seryjnie
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 12:14 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:04
na obu listwach?
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 16:47 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:04
na obu listwach?
nie ma roznicy
-
demiss Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 19:42 ostatnio edytowany przez demiss 11 paź 2016, 23:04
kiedyś z rossim gadałem to mówił że jest 2.9 a na regulatorze ustawić 3.4.
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 20:04 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:04
moze sie wypowie Rossi, zeby tylko wtryskow i pompy nie zabic;]
-
demiss Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2010, 20:36 ostatnio edytowany przez demiss 11 paź 2016, 23:04
wtryski najlepiej dać od mk2 są bardziej wydajne niż te od mk3.