[MK4] Centralny zamek w Swifcie
-
A sedan ma w
bagażniku.A w którym miejscu dokładnie ? Mam nową centralkę z pilotem i chciałbym ją jakoś zamontować, robił to ktoś może ?
-
Jakby co znalazłem centralny zamek i sprawdziłem które to kable sygnałowe
(na stałe jest 12V i są zerowane w trakcie otwierania i zamykania na okres 0,5-1s)
Oprócz tego znalazłem tam kable które maja po 5V i w trakcie otwarcia zmieniają się na 0V i odwrotnie z 0V na 5V no i oczywiście zasilanie. A na reszcie jakieś szumy są ... -
No i po długich męczarniach gotowe.
Do starego centralnego zamka podpiąłem się w 3 miejscach (d.lewe-sygnał, d.prawe-sygnał to te 2 brązowe przewody na samej górze i do zasilania +12V)
Reszta kabli to masy i inne sygnały +12V, sygnał do domykacza szyb, do siłownika przy bagażniku-po drodze przekaźnik, do migaczy, do diody mrugającej jak drzwi są zamknięte. Jak na pierwszy mój sterownik nie jest super elegancko ale działa. -
Masz różowego tego Swifta ??:D
-
Masz różowego tego
Swifta ??:Dchyba fiolet metallic
-
Czyli żeby ruszyć central z pilota należy wpiąć się tylko w 4 kable ? 2 brązowe sygnałowe od zamykania szyb, +12v i masa ? Automatyczne domykanie szyb, alarmy itp. mi nie potrzebne. Jak znajdę chwilę czasu postaram się to rozgrzebać w moim sedanie. Elektryk ze mnie marny ale może coś się uda zmajstrować
-
takie różowo-fioletowy zależny od światła i osoby... jak zawsze wszyscy zwracają uwagę na szczegóły w tle
-
Tak naprawdę aby to działało to wystarcza 4 kable podłączyć.
2 brązowe - 1 sygnał od zamknięcia, 2 od otwarcia
+12V i masa.Warto byłoby tez podpiąć się pod migacze. Ja się bezpośrednio pod lutowałem pod wtyczki z tyłu samochodu. Fotkę wrzucę jak zamontuje siłownik do otwierania bagażnika.
-
Dzis poleglem przy montazu sterownika. niby znalazlem +12v i mase ale za cholere zamek nie chce ruszyc. Byc moze miernik mnie nie lubi albo cos zle robie.. bartas87poz, widze ze nowy sterownik masz tez taki sam (kupiles od stig. pl ? ). jesli tak to wg. jakiego schematu to sie podlacza? skoro sygnal sie zeruje to wg. schematu minusowego wg. mnie, wiec sygnaly dwa biale do brazowych, masa zlaczyc dwa zolte i podlaczyc do.. no wlasnie, gdzie podpiales mase i zasilanie ? mi pomysly sie juz skonczyly... bylbym wdzieczny za jakakolwiek pomoc, stawiam piwo, a nawet dwa
-
Hehe... pierw wyślij z Sopotu te piwa to pogadamy .
Dokładnie od nich to kupiłem. Ja miernikiem sprawdziłem i na kablach brązowych mam po 12V i w czasie przekręcenia kluczykiem zeruje mi się na chwilkę. Jeżeli byłby odwrotnie to spalisz sterownik i bezpiecznik wyskoczy w aucie chyba ...
Ja podłączam według "schemat 1 - schemat dla impulsu minusowego".
I tak jak pisałeś... biały i biało-czarny do brązowych
żółty i żółto-czarny do CZARNEGO (masy) to podpiąłem bezpośrednio pod oszlifowaną karoserie - sprawdziłem miernikiem czy dobrze działa masa. Natomiast +12V wziąłem ze sterownika tego oryginalnego. Jest to u mnie kabelek biały-jakiś tam. Na samym dole. Jak to sprawdzić? Tylko na ODPIĘTEJ wtyczce, będziesz miał zasilanie tylko na jednym z kabli. Z innego nie możesz wziąć bo jest to sygnał +12V ale generowany przez stara centralkę i nie koniczynie ciągle stały, czyli może być momentami zerowany... mam nadzieję że w miarę jasno opisałem Co z tymi piwami -
No i klapa od bagażnika podpięta pod siłownik: