[mk3 GTi] Short Shifter do SS GTi
-
Kiedys cos na forum
bylo lecz niezabardzo konkretnie(choc byl nawet szkic). Czy ktos sie bawil w
wkladanie Short Shifter'a do ss GTi?bracia GTi robili takowe, niestety nie ma ich już jakiś czas na forum a szkoda
-
pasuje od civica tylko trzeba dac grubsze podkładki na dole drązka.
pasuje też seria od tico tez skraca. Można przerobić seryjny i da rade. -
pasuje od civica
tylko trzeba dac grubsze podkładki na dole drązka.
pasuje też seria od
tico tez skraca. Można przerobić seryjny i da rade.hm a ten ss z civica nie obnizy mi zbardzo lewarka w gore od mocowania z "podloga"?
Nie chcialbym zeby lewarek byl nizszy u góry juz bym wolal wydluzyc w serii dolna część. -
bo to o to chodzi że dolna cześc jest niższa co skraca droge gałki. a nie wiem jak jest przy hondowskim w swifcie:P dół obniży napeno, ale czy gałka będzie na ej samej wysokości...
-
pasuje od civica
tylko trzeba dac grubsze podkładki na dole drązka.
pasuje też seria od
tico tez skraca. Można przerobić seryjny i da rade.Możesz powiedzie coś więcej? może jakiś schemacik lub opis?
-
hm chyba zostane przy opcji przerobienia serii, nie chcialbym zeby galka zmiany biegow poszla w dol gdy sie okaze ss civica nizszy.
-
hm chyba zostane
przy opcji przerobienia serii, nie chcialbym zeby galka zmiany biegow poszla w dol
gdy sie okaze ss civica nizszy.tak sie sklada ze mam na stanie luzem, shorta z civica i drązek z ss.
we wtorek porobie foty i pokaze na forum, to sobie porownacie -
tak sie sklada ze
mam na stanie luzem, shorta z civica i drązek z ss.
we wtorek porobie
foty i pokaze na forum, to sobie porownacieNo to wiem już co jutro u Ciebie w garażu będziemy montowali do mojego auta
-
No to wiem już co
jutro u Ciebie w garażu będziemy montowali do mojego autachciałbyś
Obiecałem fotki, więc oto i one:
Po lewej oryginalna dźwignia od SS GTi, a z prawej short od civica 4gen.
Oryginalna jest krótsza od kulki środkowej w dół w porównaniu do shorta z civica...
Więc czy nie powinno być tak, żeby dźwignia miała krótszy ruch przy wbijaniu biegów, poprzez to, że jest ona krótsza w dół ? Czy może na odwrót, ma być dłuższa w dół ?
Bo wiadomo, że jak skrócimy dźwignie od góry to ruch lewarka będzie dalej taki sam przy zmianie biegów, z tym, że gałka lewarka będzie niżej.
Więc jak to Pany powinno być ? -
no własnie sie mylisz...
przy obnizeniu górnej części ruch sie troche skróci, lecz wiekszy sens ma wydluzenie dolnej części(mniejsza zmiana a daje wiekszy efekt).
szkoda ze jest nizszy, pozostaje mi przerobic serie.
jezdziles z tym ss od civa? o ile jest dluzsza dolna cześc? -
no własnie sie
mylisz...
przy obnizeniu
górnej części ruch sie troche skróci, lecz wiekszy sens ma wydluzenie dolnej
części(mniejsza zmiana a daje wiekszy efekt).Może i się skraca, ale jest to na tyle mała różnica, że tego nie czuć praktycznie,
ma tak Przemo zrobione i wcale nie ma dużej różnicyszkoda ze jest
nizszy, pozostaje mi przerobic serie.
jezdziles z tym ss
od civa? o ile jest dluzsza dolna cześc?nie, nie jeździłem z tym shortem od civa, dolna część jest dłuższa o jakieś pół cm.
Od kolesia dostałem tego shorta, w sumie żeby porównać czy się na coś przyda. -
wiec wystarczy wciągnąc seryjny drążek z ss uciąć dolną część za kulka i wstawic jakieś 8-10mm pospawać i heja:P tylko nie wiadomo czy 10mm bedzie dobrze, za duzo czy za mało.
-
będe robil wydech i reczny to sie przerobi serie, zobaczymy ile mozna by tam dodac, lecz to dopiero za jakis miesiac pewnie;/,
Pisałem ze po obcieciu gory sie zmienia ale minimalnie, lepszy efekt daje wydluzenie dolu. -
będe robil wydech i
reczny to sie przerobi serie, zobaczymy ile mozna by tam dodac, lecz to dopiero za
jakis miesiac pewnie;/,To czekamy
Pisałem ze po
obcieciu gory sie zmienia ale minimalnie, lepszy efekt daje wydluzenie dolu.spoko zioooom, nie bulwersuj się
dooobra, tylko teraz o ile wydłużyć ten dół ??
kiedyś znalazłem gdzieś obrazek z dokładnymi wymiarami shorta do GTi, ale jakoś teraz nie mogę tego odnaleźć
Znalazłem za to w archiwum zdjęcie shorta od GTi:
W połowie strony mniejwięcej.No i to tak wygląda jakby ta odległość była krótsza, albo minimalnie dłuższa, może pół cm, bo ciężko to stwierdzić po tym zdjęciu.
-
jestem wyluzowany;] poprostu zrobilem odnosnik do tego co wyszej napisalem bo sadzilem ze moze ci to umknelo gdzies.
Chodzi Ci o taki rysuneczek z kilkoma kolorowymi kreskami? gdzies na forum takie cos widzialem.
Namnie poczekacie troche bo chce odrazu komplet zrobic ale najpierw przegub i trzeba znalesc przepustnice z nyski;]
Chyba czas odpalic jakies forum UK i przegladnac moze tam cos opisali na ten temat;]
ale sadze ze to mozna indywidualnie dopasowac pod danego uzytkownika
-
Chodzi Ci o taki
rysuneczek z kilkoma kolorowymi kreskami? gdzies na forum takie cos widzialem.o to to to
gdzieś był ale nie mogę go znaleźć, tam mi się wydaję, że były też wymiary drążka.
Bo na bank były długości ruchu drążka.Namnie poczekacie
troche bo chce odrazu komplet zrobic ale najpierw przegub i trzeba znalesc
przepustnice z nyski;]Nooo ja się trochę naszukałem tej przepustnicy, ale w końcu udało się kupić za stówkę.
-
jest na forum dalej.No szkoda ze P11 zabardzo nie pasuje bo juz od 40zł są;]
-
jest na forum
dalej.no ok to ten, ale jak rozumieć ten rysunek ??
na czarno są wartości nominalne czy jak ?
bo jak teraz pomierzyłem lewarek, to od środka środkowej kulki do środka mocowania dolnego jest 5,5 cm, a odległość między nimi od podstawy do góry tulei to 3 cm.
Więc nie wiem jak przeczytać ten rysunekNo szkoda ze P11
zabardzo nie pasuje bo juz od 40zł są;]pasuje, ale byłby problem z montażem linki od gazu
Przemo się pomylił i kupił p11 -
no na rysunku jest ze gora niezmieniona i o ile sie zmienia skok wzgledem zmiany dolu, lecz o ile sie dół zmienia nie mam pojecia tez zabardoz tego nie rozumiem moze autor wytlumaczy;]
Nom pisalem do niego i napisal ze ma do sprzedania ta p11 bo zalozyl p10.
-
linkę gazu da rade zamontować problem jest z tpsem.
Ja myślę że ta wartość na rysunku to 7mm. Ja bym zrobił na 10mm i kij mu w oko jak dla mnie im krótszy tym lepszy, bo będę wydłużał drążek od góry.