Szum w tylym kole/kołach.
-
Sciezka diagnostyczna z tego co pamietam bo kiedys robiłem , kosztowała 20 zł
Ale tylko sprawdzili mi stan zyzycia amorków przód/tył. to chyba na pełnej powiedzą co i jak nie?Hehe, powietrza jest fest
Zapytaj sie na przegladzie ile taka wizyta kosztuje , z góry THX
-
Te stuki z przodu, to czujesz pod butami jak jedziesz?
-
Nie nie , ja nie czuje , tylko słysze stukot , nie jest to takie ostre napie*lanie . ale słychac
-
Hmmm, u mnie źródłem niepotrzebnego hałasu były poząbkowane opony tylne - inwestycja poprzedniego właściciela w najpodlejsze gumy.
A co do przodu - jak już się coś tłucze - to znaczy że już coś jest w tragicznym stanie i raczej wymaga grubszych inwestycji... Z praktyki - najpierw w świstaku mięknie zawias a dopiero później zaczyna coś tłuc (tylko raz takiego robiłem - same części +-300pln - wahacze, końcówki stabilizatora i jedna górna poduszka amora). Natomiast bez obejrzenia samochodu - wróżenie z fusów... -
U mnie np. stuka lewy zawias maski...
-
jadac po nie równosciach dochodzą stuki z przedniego zawieszenia ,
co prawdopodobnie wymaga wymiany ?Moim zdaniem możesz mieć do wymiany sworzeń wahacza.
-
U mnie np. stuka lewy zawias
maski...U mnie zamek maski, mam luz na zamku, tymczasowo zniwelowalem go tasma PCV.
-
Panowie!
Starczy już tego "a u mnie". Dopóki kolega nie zdiagnozuje nie ma sensu "gdybać". -
Panowie!
Starczy już tego "a u mnie".
Dopóki kolega nie zdjagnozuje nie ma sensu "gdybać".A u mnie pisze sie "zdiagnozuje"
-
Poprawione
-
Może to łączniki stabilizatora. W fordzie kiedyś też mi stukało na nierównościach i po wymianie łączników stabilizatorów zaprzestało stukać.
-
A prosiłem "nie gdybać"