[GTi Mk3] Dywagacje na temat podniesionej odcinki
-
mój jest 93, a brata 95 i obaj mamy na ssaniu 1600, a na wolnych równo 900.
-
mój jest 93, a brata 95 i
obaj mamy na ssaniu 1600, a na wolnych równo 900.na ssaniu macie obytrzej za nisko. Jakby ktos mial pod reka manuala to zdaje mi sie ze tam pisze ile powinno byc.
-
no jak były spore mrozy to i do 2200 dochodziło:)
-
-
no jak były spore mrozy to i
do 2200 dochodziło:)ja mialem 2500
-
ja mialem 2500
to was przebije jak byly mrozy mialem po 2,6-3k zalezy od temp.
-
to was przebije jak byly
mrozy mialem po 2,6-3k zalezy od temp.Pany też tyle miałem, ale po wyczyszczeniu zaworu pcv mam tak jak Krzysiek,
1600 a jak było około zera, albo ciut poniżej to może i dochodził do 1800.
Na rozgrzanym jest 950.Co do odcinki to przecież ja również mam ją prawie pod 8000, tak na oko wygląda na 7800.
-
-
jutro nagram film, jak to wyglada na tb od nysy moze panefffka nie poleci
-
jutro nagram film, jak to
wyglada na tb od nysy moze panefffka nie polecinoo to juz mozna rozbierac dol
-
Mam Gti 1995 rok i u mnie Niemiec, poprzedni właściciel, coś tak zgrzebał, z rachnkami na prawie 2000 euro, innym komputerem, przepustnicą, sterowaniem ciśnienia wtrysku, podjechaną głowicą, innym kolektorem ssącym, układem dolotowym powietrza, układem wydechowym itd itp, że auto ma 130 KM na hamowni, a przekręca się na obrotomierzu do zera, czyli daleko daleko za skalę. Myślę że podchodzi pod 10000 rpm i jest to mega naprawdę wrażenie, z tym że na codzień tak nie katuje, tylko na rajdach.
-
-
czemu 10k jest osiagalne po pewnych dobrych przerobkach.. zapraszam do lektury na fota UK jak kolesie po 11k kreca all;] ale ciekawe co tam hamowania pokazuje, jak to sie zbiera i w realu jak wychodzi;]
-
jadę teraz na bednary w tą sobotę (www.abcup.pl), jak ktoś ma ochotę zapraszam. W przypływie czasu zrobię zdjęcia i wstawię wykres z hamowni, chociaz ostrzegam, ze szczyt umiejętności obsługi komputera w moim przypadku to wpisywanie postów na forum. Pozdr
-
http://www.youtube.com/watch?v=C354IxfLhzM
na tyle mi sie sztosiwo wkrecilo, niestety nic sie nie urwalo, korba nikogo nie zabila, ani nic nie stuka czy to blad obrotomierza dowiem sie po hamowni
-
no to i ja tak mam, jak był seryjny i teraz.
-
Tak sobie wczoraj pocisnalem lekko do odcinki, zeby frajerstwo wiedzialo kto tu rzadzi na wsi i tez mi wyskakuje 7700rpm ale dalej uwazam to za blad wskazania elektronicznego obrotomierza
-
-
Mk2 ma inny obrotomierz
(chodzi mi o zasade dzialania, a nie wyglad zegarow ).ale napewno jest elektroniczny
-