[GTi Mk3] Dywagacje na temat podniesionej odcinki
-
Watpie zeby ktos zegary
rozbieral, wskazowka na wolnych obrotach pokazuje idealnie.A skąd wiesz, że idealnie pokazuje ? To, że pokazuje te 900-1000 obr/min nie potwierdza, że dokładnie takie masz wolne obroty
Z tego co pamiętam to na hamowni jak patrzyłem na zegary, to na 4 biegu do 190 km/h się rozpędził i odcinka była około 7500 obr/min, może i doszło do tych 7700 obr/min, ale raczej wynika to z niedokładności obrotomierza, i szybkiego odcinania i podawania paliwa przy odcięciu.
Jaki ma sens przesuwanie odcinki o 200 obr/min ?
Z tego co wiadomo Gti ma odcinkę 7500 obr/min, a Cultus 8600 obr/min. Inne granice odcięcia to modyfikacje użytkowników. -
-
Bo GTi ze sprawnym zaworem do
wolnych obrotow powinno je miec na ssaniu ~1600 i tyle dokladnie mam. Zreszta pisalem to juz
wiele razy, dajcie spokoj z obrotomierzem, bo hamownia z niego nie korzysta, a pokazala jednak
7700.Mojego posta powyżej pisałem przed oglądnięciem Twojego filmiku. Hmm rzeczywiście sporo ponad 7500 dochodzi wskazówka, ja bym powiedział, że nawet 7800 jest.
Na filmiku na 2 czy na 3 biegu kręcisz ? Chyba na 2 ?
-
-
mój jest 93, a brata 95 i obaj mamy na ssaniu 1600, a na wolnych równo 900.
-
mój jest 93, a brata 95 i
obaj mamy na ssaniu 1600, a na wolnych równo 900.na ssaniu macie obytrzej za nisko. Jakby ktos mial pod reka manuala to zdaje mi sie ze tam pisze ile powinno byc.
-
no jak były spore mrozy to i do 2200 dochodziło:)
-
-
no jak były spore mrozy to i
do 2200 dochodziło:)ja mialem 2500
-
ja mialem 2500
to was przebije jak byly mrozy mialem po 2,6-3k zalezy od temp.
-
to was przebije jak byly
mrozy mialem po 2,6-3k zalezy od temp.Pany też tyle miałem, ale po wyczyszczeniu zaworu pcv mam tak jak Krzysiek,
1600 a jak było około zera, albo ciut poniżej to może i dochodził do 1800.
Na rozgrzanym jest 950.Co do odcinki to przecież ja również mam ją prawie pod 8000, tak na oko wygląda na 7800.
-
-
jutro nagram film, jak to wyglada na tb od nysy moze panefffka nie poleci
-
jutro nagram film, jak to
wyglada na tb od nysy moze panefffka nie polecinoo to juz mozna rozbierac dol
-
Mam Gti 1995 rok i u mnie Niemiec, poprzedni właściciel, coś tak zgrzebał, z rachnkami na prawie 2000 euro, innym komputerem, przepustnicą, sterowaniem ciśnienia wtrysku, podjechaną głowicą, innym kolektorem ssącym, układem dolotowym powietrza, układem wydechowym itd itp, że auto ma 130 KM na hamowni, a przekręca się na obrotomierzu do zera, czyli daleko daleko za skalę. Myślę że podchodzi pod 10000 rpm i jest to mega naprawdę wrażenie, z tym że na codzień tak nie katuje, tylko na rajdach.
-
-
czemu 10k jest osiagalne po pewnych dobrych przerobkach.. zapraszam do lektury na fota UK jak kolesie po 11k kreca all;] ale ciekawe co tam hamowania pokazuje, jak to sie zbiera i w realu jak wychodzi;]
-
jadę teraz na bednary w tą sobotę (www.abcup.pl), jak ktoś ma ochotę zapraszam. W przypływie czasu zrobię zdjęcia i wstawię wykres z hamowni, chociaz ostrzegam, ze szczyt umiejętności obsługi komputera w moim przypadku to wpisywanie postów na forum. Pozdr
-
http://www.youtube.com/watch?v=C354IxfLhzM
na tyle mi sie sztosiwo wkrecilo, niestety nic sie nie urwalo, korba nikogo nie zabila, ani nic nie stuka czy to blad obrotomierza dowiem sie po hamowni
-
no to i ja tak mam, jak był seryjny i teraz.