[GTI] gti a gs/gl - zgodność części
-
Różowo to ja tej naprawy nie widzę tak jak Wesyl pisze,pooglądaj jak masz możliwość jak to wygląda pod maską i ew pogadaj z kimś kto by to umiał ogarnąć ale będzie dłubanina straszna
Ehhh,żeś się nacieszył tym prezentem urodzinowym
-
Poszukaj jakiegoś mechanika blacharza żeby ci wrzucił na ramę suzke .
To w celu sprawdzenia tego mocowania , chodzi o geometrię bo koło mogło zmienić kąt .
Ale sprawdź najpierw bo może to tylko wahacz się pokrzywił .
A co do części to pasuje praktycznie wszystko , z zawieszenia to inne są zwrotnice , półosie .
Zdejmij sobie błotnik i zobacz zniszczenia . -
W sobotę zdejmę błotnik i koło, zobacze co da się zrobić. Mam znajomego lakiernika i blacharza,(mieszka 50m odemnie) Ma ramę do prostowania i swoja prace wstepnie wycenił na 500 zł bez malowania elementów, sporo wg mnie;/ Mocowanie wahacza raczej nie dostało bo wyglada na proste,kielich jest troche wciagniety w jedna strone..ale delikatnie, pólośka wyskoczyła z skrzyni reszty nie widać.
-
W sobotę zdejmę błotnik i
koło, zobacze co da się zrobić. Mam znajomego lakiernika i blacharza,(mieszka 50m odemnie) Ma
ramę do prostowania i swoja prace wstepnie wycenił na 500 zł bez malowania elementów, sporo wg
mnie;/ Mocowanie wahacza raczej nie dostało bo wyglada na proste,kielich jest troche
wciagniety w jedna strone..ale delikatnie, pólośka wyskoczyła z skrzyni reszty nie widać.jesli w zakresie jego pracy jest, wyprostowanie budy, zrobienie zawieszenia, ustawienie geometri i wstawienie kawałka nowego auta to nie jest to duzo, to tego dojdzie ci lampa blotnik maska i zderzak i to do lakierowania.
Tylko sie zastanawiam czy jest teraz sens jak kielich wygiety. Swift ma cienka lache i jesli masz troche rdzy pod nogami to naciaganie budy moze sie okazac tragiczne. Pamietaj ze swift ma troche slaba konstrukcje a Ty bedziesz miał osłabioną jeszcze bardziej(za 2gim razem blacha sie zgina szybciej). Podeslij fotki dokładniejsze wraz z zdjeciem podlogi. Chyba zarezykuje stwierdzenie ze wolał bym zrobic przekładke silnika osprzetu i zawiasow do zdrowej budy.
-
Ja bym sobie kupił młodszą budę, przerzucił zawias, hamulce, silnik, fotele itd. i śmigał Jeśli dobrze myślę, to Erde ma budę z MKIV, a może nawet MKV podejdzie... Wtedy masz już Swifta na lata...
-
Jeśli dobrze myślę, to Erde ma budę z MKIV
A cóż to za herezje opowiadasz?
-
No zależy czy kolega ma garaż .
Bo raczej za wstawienie nowego kawałka auta (?) 500 zl to jak za darmo .
Najpierw obejrzyj z kimś dobrym w tym temacie , później zrób foty i pokaż -
Myślałem nad przekładka do innej budy ale nie jestem nawet w stanie sobie wyobrazić ile to pochłonie czasu,nerwów i kasy. Garażu już niestety niemam:( Ojcu zachciało się przerabianie garażu na pokoj;/ i zamist drzwi garażowych mam wielkie okno:( Mam podjazd:D ale na podjezdzie to moge ewentualnie wymienić tarcze,klocki ewentualnie wahacze.
-
Chyba zaryzykuje stwierdzenie
ze wolał bym zrobic przekładke silnika osprzetu i zawiasow do zdrowej budy.
Ja bym sobie kupił młodszą budę, przerzucił zawias, hamulce, silnik, fotele itd. i śmigał ...Daliście mi panowie do myślenia z ta przekładką do nowszej budy.Czy do Swifta mk4 bedzie wszystko pasować bez żadnych udziwnień i komplikacji? Chodzi mi głownie o silnik i osprzęt.
Przepraszam za post pod postem
Odnośnie odwołania od przyznania szkody całkowitej i ich wyceny. Dziś robiłem wycenę auta na stronie infoekspert.com i eurotax.pl i na pierwszej stronie wyszło za GTI 2800zł a na drugiej nieco ponad 2400;/,wiec nie ma co sie sądzic skoro tak wyceniaja nasze autka:( To jest przykre.Zycie jest niesprawiedliwe.W sobotę dokładnie obadam autko czy wg sie opłaca je robic,bo jak czesci i naprawa mnie wyniesie ponad 2500 zł to jest nie opłacalne. -
Po dzisiejszych oględzinach uznałem że autka nie opłaca sie naprawiać.Gdyby nie uszkodzone mocowanie wahacza to podjalbym sie tej naprawy. Temat do zamknięcia,dziękuje wszystki za odpowiedzi na moj temat.Pozdrawiam Autko jest do sprzedania w całości z przeznaczeniem na części.