Swap 1.3 8v na Gti 1.3 16v
-
sam silnik nie wystarczy. musisz miec do niego caly osprzet tj: wiązka elektryczna kompletna, komp, moduł, dolot z przepływką, caly układ wydechowy. łapy silnika, poduszki są te same co w 8v. a ja chcesz miec takie tarcze jak w gti to oczywiscie musisz wtedy zmieniac zwrotnice z piastami, zaciski i półośki.
-
sam silnik nie wystarczy.
musisz miec do niego caly osprzet tj: wiązka elektryczna kompletna, komp, moduł, dolot z
przepływką, caly układ wydechowy. łapy silnika, poduszki są te same co w 8v. a ja chcesz miec
takie tarcze jak w gti to oczywiscie musisz wtedy zmieniac zwrotnice z piastami, zaciski i
półośki.nie zapomnij o zegarach oraz o tylnim zawieszeniu;].
czyli najpelsze wyjscie jak nie chcesz kupic calgo gti to kupic dobra bude i rozbitego gti. -
już od dłuższego czasu jakieś gti mk2 lub mk3 ale nie mogę znaleźć nigdzie w w miarę dobrym
stanie za rozsądne pieniądze .
I przyszło mi do głowy proste rozwiązanie kupić w Szwabi
jakiegoś 8v i wsadzić do niego 16v z gtizależy co rozumiesz przez rozsądne pieniądze ? Bo jak 7k pln dla Ciebie jest za dużo za GTi, to ten drugi pomysł finansowo przerośnie ten pierwszy.
tylko chciał bym się dowiedzieć czy wystarczy sam
silnik i skrzynia (ponoć ta z 8v strasznie zamula )
czy trzeba jeszcze jakieś
elementy wymieniać i czy łapy będą pasować a jak nie czy dużo roboty jest z dorabianiem pod
gti .nie wystarczy tak jak koledzy pisali.
caly układ wydechowy.
od biedy może zostać
nie zapomnij o zegarach oraz
o tylnim zawieszeniu;].zegar od bidy też mogą zostać
tylnym ... dodatkowo co z tylnego zawiasu - stab i ? -
Swego czasu też zastanawiałem się nad SWAP'em na GTi.
Po przeszukiwaniu forum, szukaniu części, zastanawianiu się jak to wszystko ogarnąć, poczekałem pół roku i w końcu znalazłem GTi w niezłym stanie
Stwierdziłem, że trzeba okrutnie dużo się namęczyć z tym SWAP'em i zrezygnowałem.
Lepiej poszukać GTi w którym będzie trochę do zrobienia, troszkę się pobawić i mieć prawdziwe GTi a nie jakąś podróbkę -
Stwierdziłem, że trzeba
okrutnie dużo się namęczyć z tym SWAP'em i zrezygnowałem.jak ma się wszystko co trzeba, trochę oleju w głowie, garaż i chęci + czas to wcale nie trzeba okrutnie się namęczyć
Lepiej poszukać GTi w którym
będzie trochę do zrobienia, troszkę się pobawić i mieć prawdziwe GTi a nie jakąś podróbkęco wy się tak uparliście na podróbkę ?
-
W takim razie będę szukał dalej Gti mk2 lub mk3 jak ktoś będzie miał cynk o jakimś na sprzedaż proszę o kontakt
-
a jaką kwote chchcesz przeznaczyc ta tego gti ?
-
A co sprzedajesz swojego czy ściągasz jakieś na zamówienie?
-
Ja wiem ale nie powiem
W DE trzeba dac >1000 łełro za GTi wiec z oplatami i marza wyjdzie pewnie kolo 7 tys zł
-
Coś koło 5000-5500 pln .
Po nowym roku będę jechał do Niemców z znajomym który sprowadza auta z Niemiec to może na coś trafimy bo ostatnio ponoć był taki egzemplarz za 850 euro . Tylko wtedy jeszcze nie wiedziałem że chce swifta Może któryś z kolegów mi powie gdzie mogę poszukać gti ???? Na jakich stronach bo na allegro i oto moto są tylko 2 . Z góry dzięki . -