porada swift 1.0 t
-
Mam pare pytań czy jest jakaś
róznica między skrzynią 1.0 a 1.3Roznia sie przelozeniem glownym.
czy do silnika 1.0 da ją sie przykęcic chodzi mi o roztaw
śrub i długośc,Skoro ludzie robia konwersje w odwrotna strone (skrzynia z litra do 1.3) to pewnie mozna i zalozyc skrzynie z 1.3 do litra. Pytanie tylko po co? Bo ta skrzynia ma dobre przelozenia do auta o mocy 200hp, a nie 53 czy 68.
oraz miedzy elektryka 1,0 a 1.0 turbo i gdzie jakieś schematy można znalezc 1.0
i 1.0 turbo.Chodzi o 1.0T z chevroleta sprinta i reszty amerykanskich klonów? To bedzie dluuuuuga droga przez meki, a na koncu stwierdzisz ze zrobiles zyciowy blad meczac 1.0T, a nie swapujac na 1.3 GTi Do tego nie ma absolutnie czesci, a jak sie scigasz to klasowo jestes w d. z mnoznikiem 1.7 za doladowanie
-
właśnie swapa robię i dlatega chcę parę porad uzyskac tylko 1.3 troszke nie bardzo mało miejsca jest w tico.jeszcze jedno jakim olejem zalac pod turbo jak porzedni włąściciel nie wie!
Byłem w przywitalni!!!!!!!!!!!
Silnik jest orgilnlny swift a nie jakiś klon! -
Byłem w
przywitalni!!!!!!!!!!!
W przywitalni Klubu Swift Niebyles -
Silnik jest orgilnlny swift a
nie jakiś klon!Chodzi o klon Swifta czyli o jego amerykańską wersję
-
właśnie swapa robię i dlatega
chcę parę porad uzyskac tylko 1.3 troszke nie bardzo mało miejsca jest w tico.jeszcze jedno
jakim olejem zalac pod turbo jak porzedni włąściciel nie wie!
Byłem w
przywitalni!!!!!!!!!!!
Silnik jest orgilnlny swift a
nie jakiś klon!najpierw bym zalal polsyntetykiem, jak bedzie zlopal to remoncik nie latwiej bylo wsadzic silnik z charady gtti? troche tego wiecej jezdzi u nas niz sprintow turbo jakis schematow itp to musisz szukac na redlinegti albo teamswift
-
Do Charade GTTi nie ma czesci, poczytaj racingforum jak ktos probowal dostac tloki i szukal po calej Europie Druga sprawa, ze podobno 50-60 tys to maks od remontu do remontu jak ktos upala, a mniej tu GTTi i nie upalaj... to jak kupic GTi i nie krecic >5 tys. Bezsensu. 1.0T to jeszcze wieksza porazka, bo mocy mniej, a przez to ze nigdy nie byly sprzedawane na naszym kontynencie to czesci sa nie do dostania. Bo niby czemu by mialy byc. Jezdzil w Szczecinie Chevy Sprint 1.0T, po awarii motorowni i braku czesci poszedl swap na g13b
-
Do Charade GTTi nie ma
czesci, poczytaj racingforum jak ktos probowal dostac tloki i szukal po calej Europie Druga
sprawa, ze podobno 50-60 tys to maks od remontu do remontu jak ktos upala, a mniej tu GTTi ita charada jest niedaleko mnie, chcialem sie z kolesiem ustawic, ale przeczytalem jego watek, i po rozpedzeniu do 200, i po przejechaniu 2km silnik padl akurat nie sadzilem ze sa tak nietrwale
nie upalaj... to jak kupic GTi i nie krecic >5 tys. Bezsensu. 1.0T to jeszcze wieksza porazka,
bo mocy mniej, a przez to ze nigdy nie byly sprzedawane na naszym kontynencie to czesci sa nie
do dostania. Bo niby czemu by mialy byc. Jezdzil w Szczecinie Chevy Sprint 1.0T, po awarii
motorowni i braku czesci poszedl swap na g13bakurat z tlokami i pierscieniami nie widze problemu, rozwiert na 75mm i tloki od vitary, panewki tez sa do dostania, problem bym jedynie widzial w wale kkorbowym, jak sie panewka obroci albo postanowi wyjsc z korba bokiem poza tym te silniczi po modach maja nawet szluszne osiagi jak na taka bude
-
akurat nie sadzilem ze sa tak nietrwale
Te auta maja juz prawie po 20 lat, czesto problemem sa poprzedni uzytkownicy... Jak sie trafil jakis agent shaolin co jezdzil tym np. 2 lata i palowal na zimno, to kilka lat pozniej sa klopociki... Dla mnie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo lepszym wyborem jesli chodzi o Charade jest wersja 1.3 16v czyli TX, nie dosc ze o niebo popularniejsza (czesci dostepne, tanie) to jeszcze 92HP krecace sie minimalnie nizej niz nasze kochane g13b daje tez sporo frajdy, to robi 9.6 do 100 z tego co pamietam czyli spoko, a upierdliwosc milion razy mniejsza niz 1.0 GTTi.
poza tym te silniczi po modach maja nawet szluszne osiagi
jak na taka budePrzeciez ten pasc z USA mial 70 cos koni, jak walniesz wiecej boosta zeby wykrzesac chociaz moc zblizona do GTi to na bank bedzie non stop cos sie wysr... psulo. Po co sobie na sile utrudniac zycie z kombinacjami alpejskimi i rzezbieniem w g jak mozna od razu zapodac duuuuuuuuuuuuzo trwalszy silnik? Chyba, ze ktos koniecznie chce psssssss tak dla zasady.
-
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo lepszym wyborem jesli chodzi o Charade jest wersja 1.3 16v
czyli TX, nie dosc ze o niebo popularniejsza (czesci dostepne, tanie) to jeszcze 92HP krecace
sie minimalnie nizej niz nasze kochane g13b daje tez sporo frajdy, to robi 9.6 do 100 z tego9,6 ... eeee co tak słabo
Przeciez ten pasc z USA mial
70 cos koni, jak walniesz wiecej boosta zeby wykrzesac chociaz moc zblizona do GTi to na bank
bedzie non stop cos sie wysr... psulo. Po co sobie na sile utrudniac zycie z kombinacjami
alpejskimi i rzezbieniem w g jak mozna od razu zapodac duuuuuuuuuuuuzo trwalszy silnik? Chyba,
ze ktos koniecznie chce psssssss tak dla zasady.ten "paść" w USA jest tak popularny że szkoda gadać, zresztą userzy bardzo sobie go chwalą mimo wszystko
P.s: a pamiętasz 1.0 T Killofa ?
-
Tak w swifcie nie byłem przepraszam wejdę,Charade jest ciężko dostępnym silnikiem.
Był z Niemiec sprowadzany bo tam auto było bite, został wyjęty sinik,silnik ma 70 lub 75 kucyków,to pssssssssssssy można założyc do każdego auta,narazie wystarczy mi 1.0T intecooler wiekszy napewno będzie,bo po pierwsze zniżki nie mam a utrzymywac tych biurokratów nie zamierzam,zastanawiałem sie nad 1.3 gti ale komora silnikowa mała,ciężko wcisnąc. -
Czy ja dobrze rozumiem,że kupiłeś ten silnik z allegro za 4 stówki z okolic Krakowa?
-
tak się składa, że opłata za OC jest taka sama przedział 900-1300 cm3
-
Te auta maja juz prawie po 20
lat, czesto problemem sa poprzedni uzytkownicy... Jak sie trafil jakis agent shaolin co
jezdzil tym np. 2 lata i palowal na zimno, to kilka lat pozniej sa klopociki...to sie tyczy akurat kazdego silnika
Dla mnie
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo lepszym wyborem jesli chodzi o Charade jest wersja 1.3 16v
czyli TX, nie dosc ze o niebo popularniejsza (czesci dostepne, tanie) to jeszcze 92HP krecace
sie minimalnie nizej niz nasze kochane g13b daje tez sporo frajdy, to robi 9.6 do 100 z tego
co pamietam czyli spoko, a upierdliwosc milion razy mniejsza niz 1.0 GTTi.juz daje rade ale charade jest bleeeee
Przeciez ten pasc z USA mial
70 cos koni, jak walniesz wiecej boosta zeby wykrzesac chociaz moc zblizona do GTi to na bank
bedzie non stop cos sie wysr... psulo. Po co sobie na sile utrudniac zycie z kombinacjami
alpejskimi i rzezbieniem w g jak mozna od razu zapodac duuuuuuuuuuuuzo trwalszy silnik? Chyba,
ze ktos koniecznie chce psssssss tak dla zasady.wszysto fajnie, tylko to ma sie zmiescic pod maska tiktaka(pewnie by weszly, ale po co komu auto do jazdy na wprost) wiadomo ze nasze 1,3 i to daihatsu by bylo lepsze, ale jak nie miesci to trzeba rzezbic to co sie ma poza tym nie uwazam tego silnika za taki straszny kibel co ciekawe korby i wal ma taki sam jak 1,0 n/a
-
Tak silniczek jest z Allegro,
z tymi pojemnosciami to mój błąd,koledzy wstawili do tikacza 1.3 zwykłe nie to gti i tu cytat:Slowo wyjasnienia;
Nie, ze nie da sie tego zrobic. Dac sie da, z tym ze wlozenie tego silnika wymaga ZNACZNYCH przerobek komory silnika, lacznie z cieciem podluznic, przedniego wzmocnienia i przenoszeniem serwa hamulcowego. Do tego oczywiscie trzeba dorobic wszelkie mocowania silnika/skrzyni
Krotko mowiac; dalsze ciagniecie tego projektu dla nas bedzie niewspolmierne do efektu, tym bardziej, ze tak samo dobrze mozna wkladac tam 1.6 czy 1.8, a auto bedzie sie nadawalo raczej tylko i wylacznie na 1/4 mili, a obcej osobie gowna wciskac nie zamierzamy
tak właśnie zakończył sie ten plan wstawienia 1.3. -
Tak silniczek jest z Allegro,
to będzie gruuuuba rzeźba, nie mniej jednak jeśli to ogarniesz, będzie pionierem w tym temacie
-
postaram sie ogarnąc ten temat tylko jest jeszcze problem z eletryką 1.0t a 1.0 mam schemat 1.0i nie wiem czy są jakieś róznice jeszcze w alto tym starym jak się nie myle jest wyglądem podone do tico widzałem anglika i tam 1.3 gti weszło tylko serwo hamulca było po prawej to sinik siedział.