[GTi mk2] Przemask84 Projekt: Renowacja Swifta GTi rocznik 89`
-
w planie mam zrobić
cały kolektor dolotowy z przepustnicą na lustro, a później prysnąć to clarem aby nie matowiało
z zewnątrz oczywiściejedno jest zaprzeczeniem drugiego ... czemu - bo jak zrobisz lustro, to żaden clar Ci się nie przyczepi
Dodatkowo jak robisz polerkę, to się jej nie bój
Przetrzesz co jakiś czas autosolem i po sprawie -
Przepustnica 70zl
Gdzie Ty ją za 70zł dostałeś?
-
Gdzie Ty ją za 70zł dostałeś?
Na allegro jest tego od cholery, 70 zł to juz z przesylka, sama przepustnice mozna kupic za 50 zł. Oczywiscie niektorzy wystawiaja przepustnice drozej ale trzeba na glowe upasc zeby zaplacic wiecej niz 100 zl za tak popularna czesc.
-
jedziesz z przeplywka nie ma zadnych komplikacji, moja ma 49mm i nic sie nie dzialo, no moze troche bylo za ubogo przy srednich predkosciach obrotowych silnika ale nic strrasznego sie w silniku z tego powodu sie nie stalo i wine za to ponosila wieksza przepustnica. ja swoj kolektor tylko wyczyszce na druciaku, oraz zrobie malego gratisa na gorze kolektora
ja dalem 100 z przesylka, tylko od p10, przemek ma od p11, ale chyba nie bedzie roznicy... marcin jak chcesz taka, to po drodze do mnie jest szrot wiec mozesz podbic, i zainwestowac, bo ostatnio zrobilem rozeznanie
-
jedziesz z przeplywka nie
ma zadnych komplikacji, moja ma 49mm i nic sie nie dzialo, no moze troche bylo za ubogo przy
srednich predkosciach obrotowych silnika ale nic strrasznego sie w silniku z tego powodu sie
nie stalo i wine za to ponosila wieksza przepustnica.A zamierzasz jakoś podnosić ciśnienie/dawkę paliwa?
Sam myślę o takiej przepustnicy i zastanawia mnie właśnie kwestia zwiększenia ilości dostarczanego do silnika paliwa - tak, aby nie było za ubogo
No i jak odczucia po takiej małej zmianie? Jeśli serio warto, chyba zacznę przeszukiwać Allegro
Pozdr.
-
Ja mogę polecić Coobcia z forum www.nissanklub.pl ma dużo gratów do nissanów...sam od niego brałem przepustnice.
-
Coobcio oddal za darmo wszystkie przepustnice jakie mial komus od Swifta...
-
jedno jest zaprzeczeniem
drugiego ... czemu - bo jak zrobisz lustro, to żaden clar Ci się nie przyczepi
Dodatkowo jak robisz polerkę,Co jest zaprzeceniem czego? jesli zrobie polerke bez pasty (bez tluszczu) nie bedzie problemu z lepkoscia lakieru.
to się jej nie bój
Przetrzesz co jakiś czas
autosolem i po sprawiePo co poprawiac co jakis czas, jak mozna zrobic raz a pozadnie
-
wzcesniej jezdzilem na seryjnym ukladzie paliwowym, teraz bedzie listwa od mk1, pozniej det i moze regulator( nie wiem czy bedzie warto, ale sie okaze) sama przepustnica plus rozwiercona przeustnica jest juz na plus wiadomo zwawsza reakcja na gaz, a czy dalo konia to nie wiem bo mialem kilka innych bzdet jeszcze zrobionych teraz tez nie wiem czy bedzie lepiej po listwie poniewaz bedzie jeszcze wiecej fantow
fetor mial chyba wykres po przepustnicy...ale bedac hardcorem mozna dac zamiast listwy etc. rezystor z allegro
-
jedziesz z przeplywka nie
ma zadnych komplikacji, moja ma 49mm i nic sie nie dzialo, no moze troche bylo za ubogo przy
srednich predkosciach obrotowych silnika ale nic strrasznego sie w silniku z tego powodu sie
nie stalo i wine za to ponosila wieksza przepustnica.[motyla_noga]! chcesz powiedziec ze rozwierciles prze plywke na ,,zero,, ? dlugo juz tak jezdzisz? powaznie nie ma wariacji na wolnych obrotach? lub przy dawaniu w piz...?
-
Co jest zaprzeceniem czego?
jesli zrobie polerke bez pasty (bez tluszczu) nie bedzie problemu z lepkoscia lakieru.tak ? to spróbuj prysnąć klarem powierzchnię polerowaną po 2000 wodnym ...
Po co poprawiac co jakis
czas, jak mozna zrobic raz a pozadniepoczytaj o polerce, to nie boli
-
tak ? to spróbuj prysnąć
klarem powierzchnię polerowaną po 2000 wodnym ...
poczytaj o polerce, to nie
bolino wlasnie, poczytaj
-
no wlasnie, poczytaj
ciekaw jestem gdzie znalazłeś taką nowiną o sadzeniu klaru na polerkę ...
Ja polerowałem felgi ... Ty jak widać jeszcze chyba nic ... -
ciekaw jestem gdzie znalazłeś
taką nowiną o sadzeniu klaru na polerkę ...
Ja polerowałem felgi ... Ty
jak widać jeszcze chyba nic ...czyli od dzis mozesz nazywac mie cudotworca
-
czyli od dzis mozesz nazywac
mie cudotworcaz chęcią zobaczę Twoją twórczość
tylko ja mówię o takim lustrze, żeby nie było : -
Na allegro jest tego od
cholery, 70 zł to juz z przesylka, sama przepustnice mozna kupic za 50 zł. Oczywiscie
niektorzy wystawiaja przepustnice drozej ale trzeba na glowe upasc zeby zaplacic wiecej niz
100 zl za tak popularna czesc.bo jest cos takiego jak wiedza ktora kosztuje a jesli ktos nie ma ochoty szukac i podstawia sie mu pod nos gotowy produkt i oferuje pozniejsza pomoc w instalacji to nie widze w tym problemu zeby zaplacil wiecej
Zreszta sprzedalem przepustnice ostatnio na allegro ale chyba nie byl z forumprzemask84 kupiles zla przepustnice, to nic ze bedzie pasowac na rozstaw srub ale beda problemy z zalozeniem kolka i naciagnieciem linki.
I tak wlasnie jest jak sie nie czyta postow pisanych na ten temat -
nie no chyba miesa jest na 50-51mm wiec na 49mm zostaje go troche nie ma problemow ani waracji, tylko trzeba pojezdzic i ustawic przepustnice bo oryginalna od gti ma dodatkowy kanal powietrza od wolnych, a tu trzeba uchylic przepustnice i dopiero potem ustawiac tps-a wlasnie cos mnie korcilo zapytac dlaczego kupiles od p11
-
przemask84 kupiles
zla przepustnice, to nic ze bedzie pasowac na rozstaw srub ale beda problemy z zalozeniem
kolka i naciagnieciem linki.
I tak wlasnie jest jak sie
nie czyta postow pisanych na ten tematZdarzyłem zauważyć ze będą problemy z zamontowaniem linki. Czy wielkie, to się okaże. Posty czytałem nie raz, ale nigdzie nie znalazłem wyraźnej informacji że to musi być P10.
-
byly linki do zalacznikow na starym zlosnikiu jak ma wygladac przepustnica ale niestety po zmianie na nowy wszystko pieprzło
-
Zdarzyłem zauważyć ze będą
problemy z zamontowaniem linki. Czy wielkie, to się okaże. Posty czytałem nie raz, ale nigdzie
nie znalazłem wyraźnej informacji że to musi być P10.Jak już założysz przepustnicę, daj znać, jak odczucia po samej tylko wymianie przepustnicy w seryjnym Swifcie GTi (bez zwiększania ciśnienia paliwa) i jak wygląda sprawa wysokich obrotów (czy nie jest za ubogo) Będę wdzięczny za informacje. Bo do tego samego szykuję się w moim GTi (oczywiście po ogarnięciu tematu klina na wale - no ale tutaj to już tylko czekać na zamówione w ASO części pozostało)
Pozdr.