[GTi mk3] Projekt DanbaR - czyli wszystko co się będzie działo
-
qrde tez w planach mam cos
takiego, wrzuc filma na YT obowiązkowo!!!! tylko 2 rzeczy mnie martwia,
1. czy nie bedzie za glosno
2. czy na przegladzie
przejdzie na spalinach;]
no i jeszcze 3 jak tam
wrazenia z jazdy? mogl bys zrobic fotki calego wydechu;]1. będzie
2. nie
3. takie jak by się miało najmniej 200 KM ... niestety nie idzie to w parze z osiągamiJedyna dobra rada - do not try this at home, chyba że już masz coś grzebane ...
-
Z takim wydechem to trzeba chyba uważać podczas cofania...
-
witaj w klubie wiaderek
P.s: szkoda że też minimalnie
idzie w dół
i tak zaczną rdzewieć,
zobaczysz po pierwszej zimiebo to sie spawa drutem do kajneru a nie zwyklym stalowym
-
Przed chwila miałem okazje posłuchać jak TO buczy i huczy dźwięk po prostu wymiata brzmi naprawdę rasowo!
-
jak mogles wymieniac na
zwykle h4? jak xenon to lampa wysokoprezna? nie osmieszaj sie...Ty się ośmieszasz bo wysokoprężny to może być silnik.
Normalnie wkładał żarówki H4 i podpinał pod seryjne kable. -
bo to sie spawa drutem do
kajneru a nie zwyklym stalowyma myślisz, że dużo starych fachurów też tak uważa ? najlepiej jak Danbar by się wypowiedział, czy na bank mu tak zrobili jak piszesz
-
Normalnie wkładał żarówki H4 i podpinał pod seryjne kable.
hmmm wkładałem normalne żarniki Bi-xenonowe, z adapterem pod h4,
no i jedną kostkę podpinałem pod stary obieg (żeby te xenony w ogóle się zapalały ).
Indii, nie ma co tu więcej pisac o tym, bo niektórzy po prostu się nie znają,
albo nigdy nawet na oczy nie widzieli takiego zestawu .
Także kończymy ten temat, bo i tak się nie przetłumaczy co niektórym ....a myślisz, że dużo starych fachurów też tak uważa ?
najlepiej jak Danbar by się wypowiedział, czy na bank mu tak zrobili jak piszeszFachura do którego oddawałem to facet starej daty i naprawdę przyłożył się do roboty,
spawy były wykonane taką metodą jak mówi FetormanWracając do tematu...
Wczoraj zamontowałem wreszcie drugą lampkę przeciwmgielną -
Wracajac do tematu, nagraj cos na YT jak ten wydech pyrka
-
Fachura do którego oddawałem
to facet starej daty i naprawdę przyłożył się do roboty,
spawy były wykonane taką
metodą jak mówi Fetormanno to nic tylko się cieszyć
Wracając do tematu...
Wczoraj zamontowałem wreszcie
drugą lampkę przeciwmgielną
Oto efekt:ładnie a kable poprawiłeś ?
-
no to nic tylko się cieszyć
no ba
ładnie a kable poprawiłeś
?hehe tak kable poprawione
co do filmiku na YT to na razie nie mam czym nagrac,
ale w najbliższym czasie postaram się coś wymyślic. -
no ba
hehe tak kable poprawione
co do filmiku na YT to na
razie nie mam czym nagrac,
ale w najbliższym czasie
postaram się coś wymyślic.Krzysiek w swoim telefonie ma kamerke nagrywajaca ladnie dzwiek
-
Ustawimy sie w tygodniu to cos zmontujemy, bo fakt u mnie dzwiek ladnie sie nagrywa i nie przeklamuje.
-
Mógłbym się wpatrywać w zdjęcie zadka Twojej Suzi godzinami Po prostu zacnie z tą tablicą i z tym zderzakiem MK II wyszło
Wracając do tematu... Ile mniej-więcej taka przyjemność kosztuje w M-Techu?
-
końcowy to jakies 440zł. srodkowy 200.
-
Mógłbym się wpatrywać w
zdjęcie zadka Twojej Suzi godzinami Po prostu zacnie z tą tablicą i z tym
zderzakiem MK II wyszłodzięki dzięki
mi też się podoba tyłek mojej suzy hyhyWracając do tematu... Ile
mniej-więcej taka przyjemność kosztuje w M-Techu?nowa końcówka wydechu firmy m-tech kosztuje tak jak kolega napisał coś około 440 zł,
cena reszty wydechu z polerowanej kwasówki w zależności od źródła,
szczerze to nie mam pojęcia ile kosztuje metr takiej rury,
do tego trzeba doliczyć kolanka i ogarniętego spawacza tłumikarza
Mnie cały ten wydech (materiał + robocizna) kosztował coś około 700zł -
I co z tym filmikiem?
chcialbym uslyszec jak to pryka;] -
I co z tym filmikiem?
chcialbym uslyszec jak to
pryka;]hehe ale uparty jesteś
Na razie powstał jeden filmik, niestety w bardzo biednej jakości, i generalnie nie oddaje on tego pieknego dźwięku, jaki jest naprawdę.edit.
Kolejny filmik z dźwiękiem tłumika.
-
hehe ale uparty jesteś
Na razie powstał jeden
filmik, niestety w bardzo biednej jakości, i generalnie nie oddaje on tego pieknego dźwięku,
jaki jest naprawdę.
M-tech z silenceremnom uparty bo po glowie m chodzi 50mm+ tlumik w obudowie kata i do tego 2 przeloty rozprezajace jeszcze i sie tak zastanawiam jak to bedzie wygladalo ogolnie i jak z przegladem an spalinach;]
-
generalnie nie oddaje on tego pieknego dźwięku,
jaki jest naprawdę.a już się bałem, że taka lypa
-
a już się bałem, że taka lypa
Spoko loko na zlocie jeszcze będziesz miał okazję go posłuchać
Odświeżając temat, ostatnio parę rzeczy wskoczyło do autka.
Na pierwszy ogień poszły kable WN, wcześniejsze czort wie kiedy były wymieniane, o ile były
Stare zostały zastąpione nowiuśkimi, pachnącymi jeszcze fabryką, kablami firmy "Seiwa"
Do tego wymieniłem kopółkę aparatu zapłonowego (japońskiej firmy Yamaguchi), wraz z palcem (również tej samej firmy), na dniach wymieniona zostanie również cewka zapłonowa,
gdyż puszcza trochę za dużo piorunów (też jeszcze oryginał od nowości ):PNowe życie dostał zawór sylikonowy ( aka silnik krokowy ), został przeczyszczony, przedmuchany i za sylikonowany od nowa, do tego lekka polerka jego obudowy, dla odświeżenia wyglądu.
Jak na razie obroty po przestaniu chłodnej nocy, nie dochodzą do dwóch tysięcy obrotów
Po rozgrzaniu silnika obroty trzymają się równo na 950 rpm.Pod silnik wskoczyły osłonki silnika, gdyż takowych nie posiadałem do tej pory
Wytachane oczywiście ze szrotu, za parę polskich złotychNadszedł też czas na zmianę obuwia na letnie
Na przód wskoczyły Toyo T1R 195/45/R 14, tył obstawia Uniroyal Rain Sport 2 195/45/R 14.
Wrażenia z jazdy są po prostu nie do opisania dla tych co nigdy nie mieli do czynienia z takimi oponami ( np ja wcześniej nie miałem ).
Niestety okazało się, że fachman, który wcześniej zakładał mi zimówki spartolił i na szybkiego zakładał koła, dzięki temu zjechał się gwint na szpilce i nakrętce.
Szpilek niestety nie można dostać nowych, no przynajmniej w Szczecinie, dlatego znów trzeba było odwiedzić słynny szrot na Stobnie
Zdziercy liczą sobie 10 zł za szpile, z czego minimum 4 trzeba kupićAudio zostało wzbogacone o nowy komplecik głośników firmy "Helix" Dark Blue 62.1 .
Głośniki niskotonowe wylądowały w kieszeniach z R 19, przetwornice wraz z całym okablowaniem znalazły się w miejscach po starych seryjnych głośnikach przednich.
Tweeterki jak na razie rozstawione w narożnikach deski rozdzielczej.
Drzwi jeszcze nie zostały wytłumione, ale na całe szczęście przy mocniejszym basie nie słychać jakiś stuków, czy innych brzdęków.Plus na przedniej szybie wylądował pasek ściemniający
w barwie oczywiście czarnej, o przejrzystości o ton słabszej niż ta co pokrywa komorę ciemności z tyłuZaworek PCV:
Helix 165mm w boczku drzwi:
Nowy/stary felunek z nowiuśkimi oponami