[GTi mk3] Projekt DanbaR - czyli wszystko co się będzie działo
-
Pierwsza kontrola drogowa i
dowód do koszaPrzeczytaj temat od poczatku...
Konwersja na H4 to jakies 5 minut.
-
Przeczytaj temat od
poczatku...
Konwersja na H4 to jakies 5
minut.Nie musze. Policjant stwierdza brak homologacji i dowod leci do kosza. Zazwyczaj nie konczy sięto mandatem,tylko skierowaniem na badanie techniczne. A jeśli ma te H4 przy sobie,to bardzo dobrze,bo nie zaplaci za lawete,albo holowanie przez kumpla. Dam do myślenia..jedziesz na takich żarnikach,ktoś nie z Twojej winy powoduje kolizje,a nastepnie oswiadcza,ze oslepiles go swoimi zaroweczkami . I co ? wina jest twoja i stajsz sie sprawca kolizji
-
Nie musze. Policjant
stwierdza brak homologacji i dowod leci do kosza. Zazwyczaj nie konczy sięto mandatem,tylko
skierowaniem na badanie techniczne.ale jeśli to jest usterka, którą może na miejscu usunąć, to chyba nic się nie dzieje ?
Dam do myślenia..jedziesz na takich
żarnikach,ktoś nie z Twojej winy powoduje kolizje,a nastepnie oswiadcza,ze oslepiles go swoimi
zaroweczkami . I co ? wina jest Twoja.to raczej inaczej działa, jak on będzie mieć tfu tfu wypadek, to ubezpieczyciel może odstąpić od wypłaty odszkodowania.
-
ale jeśli to jest usterka,
którą może na miejscu usunąć, to chyba nic się nie dzieje ?
To nie jest usterka,tylko świadome wprowadzenie niedozwolonej modyfikacji w aucie która może spowodować zagrożenie w ruchu. Wyciagasz caly zestaw,jedziesz na przeglad i odbierasz dowodto raczej inaczej działa, jak
on będzie mieć tfu tfu wypadek, to ubezpieczyciel może odstąpić od wypłaty odszkodowania.Primo,to orzecznictwo winy przez policjanta,ktory przychyli sie wlasnie do oslepienia,lub skieruje sprawe do sadu. Przy nie daj boże wypadku auto zostanie zabezpieczone i w sumie wyjdzie na to samo. Dlatego lepiej nie kombinowac
-
To nie jest usterka,tylko
świadome wprowadzenie niedozwolonej modyfikacji w aucie która może spowodować zagrożenie w
ruchu. Wyciagasz caly zestaw,jedziesz na przeglad i odbierasz dowod
Primo,to orzecznictwo winy
przez policjanta,ktory przychyli sie wlasnie do oslepienia,lub skieruje sprawe do sadu. Przy
nie daj boże wypadku auto zostanie zabezpieczone i w sumie wyjdzie na to samo. Dlatego lepiej
nie kombinowacKolego.... proszę o nie robieniu mi tutaj bajzlu w temacie....
Gadasz bzdury z tą policją, jakoś jak miałem wcześniej Xsenony wsadzone to nie byli w stanie mi nic zrobic.... na miejscu wymieniałem na zwykłe h4 i po kłopocie ....
Dobra koniec na ten temat !!!!!!! -
Kolego.... proszę o nie
robieniu mi tutaj bajzlu w temacie....
?
Gadasz bzdury z tą policją,
jakoś jak miałem wcześniej Xsenony wsadzone to nie byli w stanie mi nic zrobic.... na miejscu
wymieniałem na zwykłe h4 i po kłopocie ....
mało wiesz
Dobra koniec na ten temat
!!!!!!!
ok -
Kolego.... proszę o nie
robieniu mi tutaj bajzlu w temacie....
Gadasz bzdury z tą policją,
jakoś jak miałem wcześniej Xsenony wsadzone to nie byli w stanie mi nic zrobic.... na miejscu
wymieniałem na zwykłe h4 i po kłopocie ....
Dobra koniec na ten temat
!!!!!!!jak mogles wymieniac na zwykle h4? jak xenon to lampa wysokoprezna? nie osmieszaj sie...
-
jak mogles wymieniac na
zwykle h4? jak xenon to lampa wysokoprezna? nie osmieszaj sie...sadze ze pominol przetwornice
zamontowanie zestawow HID do normalnych lamp w ss i wyjazd na ulice to nielegal i w teori dowod za to poleciec powinien, w praktyce policja olewa sprawe(wielokrotnie zatrzymywali znajomych z takimi zestawami i tylko zwrocili uwage na lampy ale dowód za to nie polecial) ale jak sie przyczepi to na miejscu wystarczy wyciagnac zarniki pominac przetwornice i wpiac normalne H4.
Koniec tematu ale jeszcze jedno. zapodaj foteczki jak wyglada autko z tymi zarnikami;]
-
jak mogles wymieniac na
zwykle h4? jak xenon to lampa wysokoprezna? nie osmieszaj sie...hehe widać, że nigdy nie miałeś Xenonów ...
jak mogłem wymienić na zwykłe h4 ?
normalnie, wyjmujesz żarniki Xenonowe (odpinasz od przetwornic i od gniazdka zasilającego h4) i wkładasz zwykłe h4 .... Wszystko na seryjnych lampach....
Roboty dosłownie na 2 minuty....Koniec tematu ale jeszcze jedno. zapodaj foteczki jak wyglada autko z tymi zarnikami;]
proszzz
krótkie:
długie:
może tak nie widać dobrze, bo niestety aparat nie pierwszej świeżości
-
fajna swieca te ksenony teraz tylko wsadz spryskiwacze do reflektorow
daj wiecej fot
-
fajna swieca te ksenony
teraz tylko wsadz spryskiwacze do reflektorowMam taki zamiar
daj wiecej fot
Niestety wszystkie fotki robione od przodu auta wyszły nieostro,
a do tego kolory były przekłamane...Dlatego w zamian jeszcze raz zdjęcia tyłeczka mojej Suzy
Druga lampka przeciwmgielna się regeneruję,
także w ciągu (mam nadzieje) najbliższego czasu,
jak pogoda dopisze pojawi się w zderzaku -
rejerka american style rządzi
-
rejerka american style rządzi
Nawet nie wiesz ile nas kosztowalo czasu i nerwow zrobienie tylu mk2 American Style Ale wyglada super, duzo, duzo lepiej niz seryjny mk3 z tymi swoimi zeberkami.
-
Nawet nie wiesz ile nas
kosztowalo czasu i nerwow zrobienie tylu mk2 American Style Ale wyglada super, duzo, duzo
lepiej niz seryjny mk3 z tymi swoimi zeberkami.No domyślam się bo widziałem foty z całek akcji, a co do wyglądu to w 100% się zgadzam no i gratuluję Wam efektu końcowego
-
Nawet nie wiesz ile nas
kosztowalo czasu i nerwow zrobienie tylu mk2 American Style Ale wyglada super, duzo, duzo
lepiej niz seryjny mk3 z tymi swoimi zeberkami.to chyba nie widziałeś tylnego zderzaka Mk III USDM, to jest lans
-
to chyba nie widziałeś
tylnego zderzaka Mk III USDM, to jest lansno było by dość konkretnie a jak zderzak z mk2 to jeszcze lampy i by wyglądało moim zdaniem chyba troszkę lepiej, no chyba,że ma być oryginalnie
-
no było by dość konkretnie
a jak zderzak z mk2 to jeszcze lampy i by wyglądało moim zdaniem chyba troszkę lepiej, no
chyba,że ma być oryginalniemają byc takie lampy jak są i zdania nie zmienię,
poza tym te z mk2 mi się nie podobają, takie ogórki
ale to Twoje zdanie, a za zdanie się ludzi nie wieszaW ogóle do tego zderzaka natchnął mnie Kajfasz i jego USDM tylny
Pamiętam jak zastanawiał się nad zmianą lamp i dał też propozycję tych z mk3,
no i właśnie tak mi się to spodobało, że stwierdziłem, iż też takie chce mieczderzak od mk3 mi się nie podoba ze względu na te żeberka,
czy to będzie europejczyk, czy USDM, jeden czort -
mają byc takie lampy jak są i
[CIACH]
czy USDM, jeden czortno dokładnie ważne,że się Tobie podoba i będąc w Szczecinie(albo gdzieś na trasie) człowiek będzie wiedział,że to Twoja fura
-
no dokładnie ważne,że się Tobie podoba i
będąc w Szczecinie(albo gdzieś na trasie) człowiek będzie wiedział,
że to Twoja furaNo widzę, że się rozumiemy
No to teraz obiecana wcześniej fotka korkowej uszczelki miski olejowej:
i kolejno parę fotek z regeneracji lampki przeciwmgielnej:
zacząłem od wyczyszczenia rdzy i pomalowania hammeritem (dwie grube warstwy - dla pewności) odblasku,
następnie po wyschnięciu farby, nakleiłem warstwę folii aluminiowej w miejsce wyżartej przez rdze dziuryniestety oryginalna śruba do montażu lampki, była już mocno zużyta,
dlatego uciąłem ją i obok zamontowałem drugą:Po wszystkim, zostało tylko zamontować odblask i czerwony klosz ( wypolerowany na błysk )
-
Nooooo Marcin, widzę że Ci się w pracy nudzi Świetna robota, na mnie przeciw mgielne wymusiło kapitulację. A chciałem tylko wymienić przepaloną żarówkę