FAV 1991 R
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 mar 2010, 16:52 ostatnio edytowany przez Lukasz144FV 11 paź 2016, 16:59
Witam mam na imię Łukasz jestem świeży tu na forum , mam pytanie może mi ktoś pomoże nie wiem co zrobić , Komplikacje zaczęły się od tego że przy biegu jałowym zaczęły mi obroty rosnąć z 1000 na 5000 , potem wskazówka paliwa zaczęła opadać choć tak naprawdę jeszcze ponad 5 litrów miałem , i jak ruszam wszystko gaśnie silnik zamiera , i później nawet odpalić nie mogę zero reakcji , wymieniłem bezpieczniki ale to nic nie pomaga , po kilku godzinach odpalę ale przejadę około 2 kilometry i sytuacja się powtarza czy powodem może być alternator lub cewka zapłonowa .
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 mar 2010, 00:05 ostatnio edytowany przez glmat 11 paź 2016, 16:59
obstawialbym gaznik...to jedyne co balbym sie samemu ruszac i nigdy nie probowalem.ale to tylko przypuszczenia....
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 mar 2010, 06:42 ostatnio edytowany przez Lukasz144FV 11 paź 2016, 16:59
Dzięki glmat , ale co z gaźnikiem może być nie tak , gaźnik był wymieniany w tamtym tygodniu i od razu uszczelka pod gaźnikiem , ze względu ze urwała się linka gazu i ,ułamała się końcówka pieburga , więc gaźnik jest nowy , mało tego pali jeszcze mniej niż palił i jest cichszy pozdrawiam
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 mar 2010, 13:59 ostatnio edytowany przez Barbuletis 11 paź 2016, 16:59
Witam kolegę, moim zdaniem gaźnik z tym nie ma wiele wspólnego jeżeli wszystko gaśnie to wina raczej elektryki a dokładniej skrzynki bezpieczników, sprawdź czy nie masz zimnych lutów na niej a najlepiej jak ję wyciągniesz popraw wszystkie luty, druga rzecz co mi przychodzi do głowy to stacyjka może ma słaby kontakt. Posprawdzaj i daj znać a swoją drogą ile Ci pali PB po zmianie gaźnika ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 mar 2010, 09:46 ostatnio edytowany przez glmat 11 paź 2016, 16:59
ja bym zostal przy gazniku...przy ssaniu dokladniej.moze za duza dawka paliwa i sie zalewa.jak odparuje swoje po zgaszeniu to odpala.ale to przypuszczenia
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 kwi 2010, 10:36 ostatnio edytowany przez Maco 11 paź 2016, 16:59
Tak, w teorii. Praktyka jest jednak inna - standardowa przypadlosc w fav - skrzynka bezpiecznikow. Rozebrac, poprawic luty, tak jak pisal Barbuletis.
Ponadto, wyjac liczniki i posprawdzac laczenia - skoro wskaznik paliwa skacze, znaczy, tam tez cos niedomaga. -
Użytkownik archiwalnynapisał 7 kwi 2010, 16:03 ostatnio edytowany przez krzysiekjx1 11 paź 2016, 16:59
u mnie takie objawy były skutkiem nadpalenia styków przekaźnika (nie widocznie i nie wyczuwalne zapachowo) wystarczy zamienić na próbe z innym a jest tam ich kilka bo precyzyjnie nie wskaże który odpowiada za taki stan rzeczy