Jakie nowe auto dla... teścia
-
(tu
muszę poszukać w temacie czynnika klimy jaki tam się znajduje)uwaga bo to co napisze zepsuje Ci dzien
wszystkie nowe auta maja klimatyzacje nabijana tym nowym czynnikiem - EU przepisy
jeden mercedes ktoremu nagle sprzedaz w US&A spadla ( twierdzi ze to przez test amerykanskiego automobilklubu czy jak to sie u nich nazywa ) podnosi szum ze ten czynnik jest mocno szkodliwy
a szkodliwy jest - jak 99% oparów płonącego samochodu
-
uwaga bo to co
napisze zepsuje Ci dzien
wszystkie nowe
auta maja klimatyzacje nabijana tym nowym czynnikiem - EU przepisyWszystkie nowo homologowane. Jesli jest to model wprowadzony na rynek parę lat temu, to może miec dotychczas stosowany czynnik.
-
Wszystkie nowo
homologowane. Jesli jest to model wprowadzony na rynek parę lat temu, to może miec
dotychczas stosowany czynnik."Nowe samochody, stara klima. Jak to możliwe?
Zapewne dziwicie się, że większość nowych aut wciąż wyposażona jest w klimatyzację z wycofywanym przez UE czynnikiem R134a. To proste: po pierwsze, aktualne przepisy dotyczą aut homologowanych po dacie wprowadzenia nowych wymagań, a kolejne egzemplarze, choćby produkowano je jeszcze przez wiele lat, mogą być wytwarzane na starych zasadach.Po drugie, nowe modele, trafiające do salonów dziś, mogą mieć homologacje np. sprzed roku czy kilku lat. Samochód, który klientowi wydaje się nowym modelem, często homologowany jest jako kolejna z wersji auta homologowanego nawet kilka lat temu, mimo że nie przypomina pierwowzoru. Nie jest to formalnie nowy model, więc nie musi spełniać aktualnych wymagań. Tak można się bawić, dopóki urzędy europejskie nie powiedzą „dość”. "
Cytat stąd: http://www.vitay.pl/AutoSwiat/Artykul,Zabojcza-klimatyzacja,7493,1.html
-
Co do "zielonej
kury" na masce to absolutnie teść nie ma nic przeciw - wszak przymierzał się do
Rapida i wodzi zazdrosnym wzrokiem za moją Octavią
Co do cen
wszystkich aut to rzeczywiście sumy w katalogu wydają się być bajońskie w porównaniu
do oferowanego pojazdu - ale z rabatami oficjalnymi i dealerskimi robi się już
ciekawiej (np. na podstawowego Rapida z silnikiem 1.2MPI z podstawowym wyposażeniem- radio i klima dają sumaryczny upust 8700zł co daje kwotę 43.800zł zamiast
52.500zł)
nie pchaj go na minę ;](ten 1,2 to raz kultura pracy jak w Lanzbuldogu ,a spalanie w mieście jak w PNie ) cenowo Rapid czy Fabia to przerost formy nad treścią i w tej kwocie to zdecydowanie Octavia 1,6MPi 102km i jeszcze upolujcie coś z wyprzedaży rocznika albo jakiś demo i bedzie na dodatki
- radio i klima dają sumaryczny upust 8700zł co daje kwotę 43.800zł zamiast
-
nie pchaj go na
minę ;](ten 1,2 to raz kultura pracy jak w Lanzbuldogu ,a spalanie w mieście jak w
PNie ) cenowo Rapid czy Fabia to przerost formy nad treścią i w tej
kwocie to zdecydowanie Octavia 1,6MPi 102km i jeszcze upolujcie coś z
wyprzedaży rocznika albo jakiś demo i bedzie na dodatkiPrzepraszam, jaki silnik do tej Octavii ma być?
1.6MPi nie ma już od czasu zakończenia produkcji Octavii 2 w ofercie niestety. Jeśli by on był dostępny w O3 to zapewne sprzedaż tego konkretnego modelu z tym silnikiem skoczyłaby dwukrotnie w górę... A tak to same miniturbowynalazki jak powyżej na obrazku
-
1.6MPi nie ma już
od czasu zakończenia produkcji Octavii 2 w ofercie niestety. Jeśli by on był
dostępny w O3 to zapewne sprzedaż tego konkretnego modelu z tym silnikiem skoczyłaby
dwukrotnie w górę... A tak to same miniturbowynalazkiuuu to nie wiedziałem ale to była oferta nie do przebicia jako zakup nowego auta w tej klasie mało że same turbowynalazki to jeszcze wszystko na bezpośrednim wtrysku (zapomnij o LPG ) wiec grupa VAG odebrała nam ostatni prosty piec jaki był w tych autach
-
nie pchaj go na
minę ;](ten 1,2 to raz kultura pracy jak w Lanzbuldogu ,a spalanie w mieście jak w
PNie ) cenowo Rapid czy Fabia to przerost formy nad treścią i w tej
kwocie to zdecydowanie Octavia 1,6MPi 102km i jeszcze upolujcie coś z
wyprzedaży rocznika albo jakiś demo i bedzie na dodatkiPolecam sprawdzić cenniki - nowa Octavia zaczyna się od 60k za golasa.
Nawet z upustem za wyprzedaż rocznika 2013 nie będzie to pułap 40-45k. -
Ok, temat poniekąd można uznać za nieaktualny.
Przez przypadek będąc w innych salonach podjechaliśmy do Forda i... tam już zostaliśmy.
Teść wybrał sobie Forda Fiestę 1.25 82KM Duratec z całkiem niezłym wyposażeniem, z wyprzedaży rocznika 2013.
Na razie wpłacił tylko zaliczkę, teraz będę poszukiwał opinii na temat tego auta czy rzeczywiście warto go brać - chyba że Wy macie z tym jakieś doświadczenie to chętnie poczytam
-
Teść wybrał sobie
Forda Fiestę 1.25 82KM Duratec z całkiem niezłym wyposażeniem, z wyprzedaży rocznika
2013.Podgrzewana przednia szyba?
Jeśli nie ja bym nie kupił. -
Podgrzewana
przednia szyba?
Jeśli nie ja bym
nie kupił.Koniecznie być musiała
To jest Fiesta Trend z pakietem Gold X, w tym klima manualna, radio z cd/mp3 i usb, pełne koło dojazdowe, centralna konsola z podłokietnikiem i małomęski lakier (ale to nie ja będę tym jeździł ).
-
No wiela to przindze?
-
No wiela to
przindze?Znaczy ile kosztuje?
45k zł.
-
Polecam sprawdzić
cenniki - nowa Octavia zaczyna się od 60k za golasa.
Nawet z upustem za
wyprzedaż rocznika 2013 nie będzie to pułap 40-45k.w TFSI jak najbardziej, ale na przełomie poprzedniego roku z MPI można było wyszarpać w ok 42tzł z wyprzedaży i tym się zasugerowałem a nie jestem na TOPie bo nie chodze po salonach
-
Znaczy ile
kosztuje?
45k zł.Wydaje mi się, że dobre auto za rozsądną cenę.
-
To jest Fiesta
Trend z pakietem Gold X, w tym klima manualna, radio z cd/mp3 i usb, pełne koło
dojazdowe, centralna konsola z podłokietnikiempełne koło dojazdowe - pisz że pełnowymiarowy zapas a nie
Co do samej Fiesty - jak zmienia średnio co 5-6 lat to czemu nie, szczególnie że będzie mieć ją od nowości.i małomęski lakier (ale to nie ja
będę tym jeździł ).ruszofa czy co
-
pełne koło
dojazdowe - pisz że pełnowymiarowy zapas a nie
Co do samej Fiesty- jak zmienia średnio co 5-6 lat to czemu nie, szczególnie że będzie mieć ją od
nowości.
ruszofa czy co
Kolor "hot magenta" wygląda tak:
- jak zmienia średnio co 5-6 lat to czemu nie, szczególnie że będzie mieć ją od
-
Jaki on mało męski... Co ja mam powiedzieć
-
Jaki on mało
męski... Co ja mam powiedziećTy masz landryna edyszyn
-
a szkodliwy jest - jak 99% oparów płonącego samochodu
Te 99% oparów nie ma tak przyjemnych właściwości, jak np. zdolność do rozpuszczenia szkła, czy też 100% śmiertelność osób narażonych na kontakt z nimi.
No i kolejna sprawa - R1234yf jest praktycznie niedostępny - mało który warsztat (łącznie z ASO) ma urządzenie i czynnik, więc potencjalnie każda awaria układu klimatyzacji = duży kłopot z naprawą (nawet serwisować tego praktycznie nie ma gdzie).