A tu piszą Japończyki
-
No i problem. W
marcu wymieniłem amortyzatory z tyłu na KYB'y. Wszystko pięknie aż do dziś.
Pojechałem na przegląd rejestracyjny i Pan diagnosta stwierdził wyciek z lewego
amorkaSam z siebie czy gdzieś dostał trochę mocniej po tyłku (np. na jakiejś dziurze)?
-
Wygląda na to, że sam z siebie. Aż się wierzyć nie chce Trzy miesiące jazdy
-
Wygląda na to, że
sam z siebie. Aż się wierzyć nie chce Trzy miesiące jazdyTyle teraz znaczy marka...wszędzie robią to samo gówno tylko pudełko inne wolny rynek psia mać
-
Hmmm...na pudełku było napisane "Made in Japan"
-
U mnie Avensis na razie zostaje, może na wiosnę jakieś alu dostanie plus parę innych bajerów na razie zakupiłem mu komplet Nokian W+ na zimę i często zmieniam olej i filtry (spore przebiegi). Sprawuje się dzielnie i bez problemów, fajny ten D4D
W perspektywie mam zakup IS200 ale kiedy to będzie - nie zbadane są ... itd
-
Widzę,że temat dla japońców To tu też się powitam,bo głównym autem jest Impreza Sam też jestem "głównym łącznikiem" w naszym klubie Nippon Fanatics,gdzie zrzeszamy i regularnie się spotujemy oraz śmigamy na zloty w PL.
-
No i gitara, witamy Trochę kącik "śpiący", ale ja ruszam z drobnymi ulepszeniami w mojej Toyotce, wczoraj zamontowany podłokietnik - prosta rzecz a tak cieszy Nie wiedziałem, czy sprzedawać (bo chciałem i chcę IS200) ale w obecnej mojej sytuacji ave to bardzo dobra opcja i na razie zostaje. Parę upiększeń na wiosnę w planach
-
Widzę,że temat dla
japońców To tu też się powitam,bo głównym autem jest Impreza Sam też jestem
"głównym łącznikiem" w naszym klubie Nippon Fanatics,gdzie zrzeszamy i regularnie
się spotujemy oraz śmigamy na zloty w PL.No to widzę, że jest nas już dwóch. Też jeżdżę Imprezą GD GX (bugeye)
-
O buga masz Mój ulubiony sprzęt ,tzn .w marzeniach jest Bug WRX ,lub STI Jak WRX to brałbym kombi ,a nie sedana
Na forum na kropce lub kresce jesteś? Ja swego ujeżdżam na codzień ,ale też słuzy jako zabawka na wszelakie kajtki ,gonitwy po sniegu,czy dziczenie na szutrach i błotach
Najczęściej bawimy się na szutrach i błotach ,gdzie spotykamy się z wieloma posiadaczami wszelakich plejad i innych autek ,które lubią luźna nawierzchnie -
Jestem i na "Kropce" i na "Kresce". Na"Kropce" maf1evo, na "Kresce" Maf1. Wiele się nie udzielam ale czasami coś skrobnę
-
Widzę, że ja jedyny mam japończyka No i wpadam z częstotliwością raz na rok
A piszę, bo w końcu wziąłem się za serwis samochodu. Zamówiłem już tłumik końcowy bo się sypie, umówiony mam termin przeglądu instalacji LPG, jutro kupuje olej i filtry no i do roboty!
Oczywiście wydech w warsztacie, LPG w warsztacie no i olej (wymiana) również w warsztacie. Trzeba będzie portfelem potrząsnąć. Będzie pewnie bolało
Taka ciekawostka: tłumik końcowy na I-Parts 1086 zł , a kupiłem na Allegro za 149 zł z przesyłką. Ciekaw jestem, jaka jest różnica w wytrzymałości -
Widzę, że ja jedyny
mam japończykajuz niedługo dorosłem do sbROO
a kupiłem na Allegro za 149 zł z
przesyłką. Ciekaw jestem, jaka jest różnica w wytrzymałościpwenie jakies 5 lat
a podsumowujac impreze masz juz z 5 lat - co było i ile bo mnie sie nie chce szukać po forumie ?
-
Hmm... jeżeli pytasz co się zepsuło to niewiele. Łożysko tylnej piasty koła, tylne amortyzatory. Sprzęgła nie liczę, bo to zużycie a nie awaria. W sumie amorki tez się zużyły Aha! Z sondami miałem drobny problem. Cen Ci nie podam bo nie pamiętam
-
juz niedługo
dorosłem do sbROOJusty oczywiście...
-
No i po serwisie. Teraz koszty: olej (Millers XF Longlife 0/40), filtry i wymiana 320 zł. Serwis instalacji LPG 180 zł. Wymiana tłumika końcowego i naprawa reszty układu wydechowego 140 zł tłumik+czynności warsztatowe 80 zł.
Teraz jeszcze tylko zdiagnozować przyczynę świecenia "Checkengine" i będzie koniec. Wstępnie, przyczyna to "przerwa w obwodzie grzałki sondy nr 2"