ALLEGRO CELICA LPG
-
Dobrze, że z
sekwencją a nie z 2 genbez znaczenia
silnikow toyota ( zwlaszcza tych z vvti ) sie nie gazujeewentualnie po ~40kkm demontuje sie glowice i zaklada nową
Ja jakiś czas temu
byłem akurat u gazownika i do BMW Z3 montowali LPGeh
widzialem zagazowanego lexa 430gsa swoja droga w nastepnym aucie gaz bedzie
-
Toc ten samochod to normalne wozidlo, ani kultowe, ani legendarne, ani wybitnie mocne, jeszcze nad gazem w 2ZZ-GE to mozna marudzic, tak samo jak nad rodzynami jak Carlos Saint, ale najslabsze 1.8 n/a w "nowym" aucie? Normalka Z3 1.9 czy 2.8 to tez zadne rodzynki, M-ki sie nie powinno truc lpg, ale reszte jak najbardziej.
-
Wg mnie gazem można zatruć coś gabarytów minimum VECTRA/MONDEO/PASSAT w góre
W żadnym wypadku pseudo- sportowych, sportowych i małych.
Oszczędność oszczędnością, ale gdzie jest sens i logika???
Jak kupowałem tico to z excelem 3 dni siedziałem i liczyłem, czy będzie mnie na niego stać. Trafił się z LPG, padł reduktor po miesiącu, zdjąłem gaz i w dalszym ciągu robię po 900km miesięcznie na benzynie i jakoś kieszeń nie boli.
-
Toc ten samochod to
normalne wozidlo, ani kultowe, ani legendarne, ani wybitnie mocne,no i co z tego ?
to jest auto klasy premium
oszczednosc na paliwie montujac gaznu nu nie jak sie wydaje prawie 400kpln
-
W polsce się wszystko gazuje. Celica to żaden dreamcar. Te auta tanieją i trafiają do ludzi co lubią oszczędzić.
-
to jest auto
klasy premiumZwykla Celica? Chyba cos pomyliles
oszczednosc na
paliwie montujac gaz
nu nu nie jak sie
wydaje prawie 400kplnCos Ci sie pomylilo, ta Celica jak byla nowa to pewnie nawet 100 tys nie kosztowala Podejrzewam, ze E46 320d bylo w podobnej cenie
-
Cos Ci sie
pomylilo,nie ja pisalem o lexie
-
nie ja
pisalem o lexieAaaaaa, to sie nie zrozumielismy. Ja pisalem, ze Celica "toc to zwykle wozidlo", Lex wiadomo, ze to inna liga i tutaj sie zgadzam
-
Auto dla zdziecinniałych facetów jak dla mnie. Gość z jajami kupiłby chociażby wspomnianą E46. Można żonie ew. kupić jako wózek na zakupy. Niech się bawi.
-
Pozdr.
-
widzialem
zagazowanego lexa 430gsto podobną sytuację widziałem dziś - koleś pytał dilera o możliwość montażu gazu do Lancera Sportback Ralliart ...
myślałem że albo padnę ze śmiechu, albo z wrażenia -
Ralliart to mega pomylka w opinii gosci z 4turbo wiec w sumie czemu nie...
Mnie najbardziej rozwala, jak ludzie montuja gaz do np. w123 coupe 280c czyli ponad 30 letniego rodzynka wyprodukowanego w 3 tys egzemplarzy...
-
to podobną sytuację
widziałem dziś - koleś pytał dilera o możliwość montażu gazu do Lancera Sportback
Ralliart ...
myślałem że albo
padnę ze śmiechu, albo z wrażeniaale czemu by nie ?
toz to zwykly kompakt tyle ze z silniczkiem o troche wiekszej mocy -
hahah tak gadacie bo nie widzieliscie do jakich aut niemcy gaz wkladaja, lexusy, porshe, BMW ( 8garów,M3,M5), czy nawet ostatnio widzialem ferarke z gazowlotem. Wiec niema sensu debatowac nad jakas celica 140km która ani nie jest kultowa ani zabardzo piękna, w gronie matizow moze ktos ją zauwazy. Pozatym pamiętajcie ze na wyzszych generacjach LPG jest mozliwy wzrost mocy.
A nawiazując teraz do tej starej celci to fajnie wyglada ciekawe jakt o jedzie, choc 156km w 2.0 GTi i nowszej budzie jakiegos szalu nie robi na prostej ale zawias na zakręty ma fajny.
-
To jest 4AGE?
-
mokry toyoty można gazować tylko trzeba dorzucić parę zeta na system lubryfikujący gniazda zaworowe i lać potem płyn do tego czegoś..
-
mokry toyoty można
gazować tylko trzeba dorzucić parę zeta na system lubryfikujący gniazda zaworowe i
lać potem płyn do tego czegoś..nununu
jakis czas temu toyota sama dodawala mega wypas instalacje lpg
i tak szybko jak je zaczeli zakladac ( "fabrycznie" ) tak samo szybko sie z tego wycofali
info od goscia ktory zemby zezarl na toykach -
hahah tak gadacie
bo nie widzieliscie do jakich aut niemcy gaz wkladaja, lexusy, porshe, BMW (
8garów,M3,M5), czy nawet ostatnio widzialem ferarke z gazowlotem.Z tym gazem w Niemczech to nie przesadzajmy... Mój ojciec pracuje długooo w Niemczech (Kolonia, Berlin, Monachium) i raczej ten sposób zasilania to sporadyczne przypadki...
Co do samego gazu, ja popieram zdanie pewnego poprzednika, iż kupowanie auta sportowego i montowanie w nim LPG ( bo nie stać mnie na benzynę) jest dla mnie lekko zabawne... Tak wiem, zaraz ktoś napisze, że to oszczędność... Jak ktoś chce zmniejszyć wydatki na samochód, bo jest "niewydolny pieniężnie" proponuję kupić autko na miarę swoich finansowych możliwości Widzę i obserwuję uważnie jak połowa właścicieli, jakże sportowych aut, płacze nad cenami części zamiennych, na które też ich nie stać... LPG ma sens w autach dla przeciętnego Kowalskiego, w rodzinie, gdzie liczy się każdy grosz, a nie w samochodach "sportowych".
-
A dlaczego gaz nie do małych samochodów? A i jak ktoś ma pseudo sportowy a silnik dobrze znosi lpg to czemu nie.Wiadomo niektórzy mówią, że "lpg do zapalniczek tylko" ale jak kogoś stać na benzynkę to jeździ na niej. Ja mam bolida o potężnej pojemności 800cm nie passata a i tak szybciutko założyłem gaz w dobrym zakładzie i jeżdżę tak już 4 lata. Nawet jeśli robię podobnie z 900km miesięcznie to oszczędność jakieś 100zł.Więc 1200 rocznie a na większych silnikach ludzie mają tysiące złotych - roczną oszczędność.Czy warto to już wola właściciela samochodu.
-
Ok, miałeś dobrego gazownika. U mnie w tico padł reduktor. Wymiana na nowy LOVATO z pełnym przeglądem LPG 350 zł.
Nie stać mnie było, więc zdjąłem gaz. Co się okazało? Przekorodowane przewody paliwowe.
Benzyna sama uciekała mi ze zbiornika paliwa. Poprzedni właściciel wcale nie jeździł na PB.Tak więc wiele zależy od szczęścia. Pod blokiem sąsiad ma audi 200 2.8 z sekwencją i auto stoi. Przy przebiegu ok. 280 tys. km założył gaz, auto stało całą zimę i teraz przez okno widzę, że też stoi.