[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2015, 19:14 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:31
Tor jest kolo tarnowa gdzies, zuzlowiec jakis go prowadzi - nie pamietam, ale moge poszukac.
W miedzyczasie pojawilo sie take cos:
Doszly jeszcze male walki z elektryka i tanimi czujnikami.
Tydzien temu wybralismy sie z bratem na Jastrzebia znowu, bylo kameralnie, mozna bylo pycic do woli - zrobilismy ponad 130km na programie dosyc niebezpiecznym zeby sprawdzic czy cos padnie. No i nie padlo, choc widac ze chlodnica oleju raczej sie przyda na cieplejsze dni bankowo.
Niestety z lenistwa z tylu zostaly yokohamy a539 nie bedace w jakims super stanie i odchodzily niezle drifty... Ale i tak bylo fajnie, tak fajnie ze wracalismy na blachach z klockow przednich I tak wytrzymaly ze 400km pycenia i 600 dojazdowTutaj maly filmik jak brat popylal za goferem gti dsg lekko grzebnietym:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2015, 23:35 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 wrz 2016, 18:31
Tor jest kolo
tarnowa gdzies, zuzlowiec jakis go prowadzi - nie pamietam, ale moge poszukac.
W miedzyczasieW Nowodworzu, Kołodzieja?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2015, 14:06 ostatnio edytowany przez uxon 11 wrz 2016, 18:31
Hej, Colin chcialem do Ciebie napisac PW, moglbys zrobic troche miejsca w skrzynce?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2015, 18:34 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:31
zrobione
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2015, 10:11 ostatnio edytowany przez uxon 11 wrz 2016, 18:31
Cytat:
2. Gorne mocowania amorow p+t od kolegi P-J.
To jakies specjalne mocowania? Czym sie roznia od serii?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2015, 12:11 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:31
Cytat:
2. Gorne
mocowania amorow p+t od kolegi P-J.
To jakies specjalne
mocowania? Czym sie roznia od serii?Jest na uniballu a nie gumie i pozwala regulować pochylenie koła oraz kąt WSZ
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2015, 13:31 ostatnio edytowany przez uxon 11 wrz 2016, 18:31
OK, juz czaje, chodzi o tzw. camber plates.
Z tego co Colin pisal, to posiada zarowno te mocowania, jak i sruby mimosrodowe na dole. Nie wystarczy samo gorne regulowane mocowanie, zeby ustawic geometrie? Czy te gorne mocowania nie pozwalaja jednoczesnie ustawiac pochylenia kola i KWSZ?
A czy tylne mocowania na uniballu maja jakies korzysci wzgledem seryjnych? -
Użytkownik archiwalnynapisał 9 cze 2015, 21:15 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:31
Auta nie mam, brat sie bawi czasem i w Boze CIalo wybral sie na Kielce na trening.
Byly jakies pomiary, widzial ostatni i chyba byl 12 na 18 aut, ale nikt nic nie podal wiec pewnosci brak. Oczywiscie Czerwona Strzala byla najslabszym autem w stawceA cala galeria tutaj:
http://www.mkwapis.linuxpl.info/blog/707/ -
napisał 10 cze 2015, 18:52 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:31