[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 09:19 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
To co w srodku to dostalem w aucie, te co byly zalozone musialem oddac. Teraz zaluje
Ciagle mam dylemat czy zakladac 15, czy zostac przy 14". Chcialbym slicka w razie czego moc zalozyc a z tym chyba duzo latwiej na 14. Hamulce przyszlosciowo powinny sie dalej miescic w 14".Auto to byly wrx brata - 2.5 AT 320KM LPG
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 12:45 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:30
Ciagle mam dylemat
czy zakladac 15, czy zostac przy 14". Chcialbym slicka w razie czego moc zalozyc a z
tym chyba duzo latwiej na 14. Hamulce przyszlosciowo powinny sie dalej miescic w
14".Większy wybór masz w 15-kach jednak Np. Profile, których w 14kach nie robią. Albo coś na nieco mokre czyli przykładowo Toyo R1R - tylko 15ki... Choć sam też jestem cały czas przy 14kach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 12:49 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:30
Auto nigdy nie
bedzie piekne, nie bedzie jezdzilo po wystawach - powinno nie miec dziur, trzymac
sie w jednym kawalku i byc szybsze od serii (i jak dobrze pojdzie od kumpla fabii rs
:P)Jak coś to mam świątki z regulowanymi kółkami na wierzchu... I tą duża przepływkę pod przepustnicę z Nysy
Gdybyś się chciał bawić
Może w końcu by się jakieś optymalne ustawienia do tych wałków znalazło -
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 12:51 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
Raczej na mokre to sie nie nastawiam z niczym.
Na 14 to widze chocby 185/60 z toyo. Ogolnie widze ze ciezko o cos z niskiem profilem i szerokoscia do 195Powiedz cos wiecej o tych walkach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 14:23 ostatnio edytowany przez Bincool 11 wrz 2016, 18:30
ja też chciałbym zostać przy 14 i planuje gdzieś na wiosne taki zakup w miękkiej mieszance.185/55/14 teraz też mam taki rozmiar tylko się strasznie wody boją i ogólnie słabo kleją ganiałem ostatnio po trasie GSMP w załużu to mi szpery i opony na każdym nawrocie brakowało.
http://www.oponymaxsport.eu/p2-maxsport_rb5-f3____.html -
Użytkownik archiwalnynapisał 29 maj 2013, 15:15 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:30
Raczej na mokre to
sie nie nastawiam z niczym.To w dobrej cenie możesz mieć MaxSporta 185/55/14 w 3 różnych mieszankach. Z możliwością docinania ew. Ma dość twarde boki więc powinna się sprawdzić.
Na 14 to widze
chocby 185/60 z toyo.R888 owszem jest 185/60 i jest super ale niestety sporo droższa.
Ogolnie widze ze ciezko o cos z niskiem profilem i szerokoscia
do 195No prędzej coś z nalewek. Z produkcyjnych nic lepszego niż Toyo 185/60 to raczej nie dostaniesz.
Powiedz cos wiecej
o tych walkachTo są te 260/260/9mm co stroiliśmy kiedyś. Te same co Guniowi ugrałeś na nich 142KM. Teraz wsadziłem serie na docieranie silnika więc na tych można by poeksperymentować.
Mógłbyś je też przemierzyć dokładnie gdybyś chciał bo kiedyś coś na ten temat gadaliśmy -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 09:12 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
Mysle jeszcze nad 195/50/15 - jest w sumie szansa ze to jakos nie bedzie ocierac a t1r da sie kupic
Pytanie czy ktos uzywal i jaka felga (szerokosc/et) w swifcie daje rady bez problemow?Erde: Co do walkow to pogadamy, jak Wojtek bedzie mial czas to sie cos pomysli.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 15:47 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 18:30
Erde: Co do walkow
to pogadamy, jak Wojtek bedzie mial czas to sie cos pomysli.Szukaj czasu bo tez mnie interesuje jakies ich dobre ustawienie :-P
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 17:02 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
-
napisał 30 maj 2013, 17:11 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:30
-
napisał 30 maj 2013, 20:52 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:30
Sprzedałeś?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 21:40 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
Zamienilem sie
Niestety brat zabil turbo dzisiaj w miedzianej gorze i z racji ze i tak kumpel mial mu wieksze montowac to mi zostawil.Pytanie jest...
Felgi 15" ET35 (ew 38) szerokosc 7" - jak to sie bedzie spisywac z opona 195/50/15? -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 21:53 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 18:30
Pytanie jest...
Felgi 15" ET35 (ew 38) szerokosc 7" - jak to sie bedzie spisywac z opona 195/50/15?Miałem Toyo Proxes T1R 195/50/15 na Borbetach 7" ET35.
Jak dla mnie było super, ale nie jeździłem w rajdach.
Przyczepność była bardzo dobra, prowadzenie również, na zakrętach czułem się bardzo pewnie, po przesiadce na zimówki (155/70/13) od razu było czuć pływanie na zakrętach. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 22:01 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
Super info.
W rajdach niet - jedynie ulica albo takie kielce/poznan.
Ocieralo cos i/lub ograniczalo skret? Auto dodatkowo troche obnizone (HGW ile :P) -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 22:03 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:30
Mysle jeszcze nad
195/50/15 - jest w sumie szansa ze to jakos nie bedzie ocierac a t1r da sie kupicJak już to bierz R1R
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 maj 2013, 22:09 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 18:30
U mnie zawieszenie seria.
Skręt był bez ograniczeń.
Z przodu jak trafiłem na jakieś konkretne przefalowanie asfaltu przy 100km/h to chyba plastikowe nakole łapało, ale minimalnie, z tyłu małe przycierki z pasażerami.PS: "HGW" - jakże kulturalny a zarazem wymowny skrót
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2013, 03:39 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 18:30
Oryginalna wiadomość napisana przez: Colin
Pytanie jest...
Felgi 15" ET35 (ew > 38) szerokosc 7" - jak to sie bedzie spisywac z opona 195/50/15?Ja mam 15x7" ET40 i przy tym rozmiarze na sprężynach Vogtland -40mm + Koni Sport ustawione na połowę lepiej mieć tylne ranty podgięte do środka. O ile byś jeździł sam lub w dwie osoby to może nie będzie to nawet konieczne ale jeśli ktokolwiek wsiądzie do tyłu to będą Ci opony obcierać o ranty na wybojach.
-
napisał 31 maj 2013, 15:23 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 18:30
Ja na 16x7" ET40 i 205/40 Vogtlandach i Koni rantów nie mam podgiętych i nic nigdy nie trze nawet jak się jakiś cięższy bagaż wozi ale pamiętam jak jeszcze zawiasu nowego nie miałem to jak usiadło mi tam z tyłu 3 kolegów w sumie to na pewno dobre 300kg ważyli razem to tarło na każdej nierówności. No ale to był pierwszy i ostatni raz swift do tego nie służy
Myślę że granica tarcia na 7" to się zaczyna dopiero po obciążeniu tyłu tak z 200kg a tak to nic nie trze, no chyba że się wjedzie w jakiś lej po bombie
Inna sprawą jest to że u mnie przy takim rozmiarze to już wyrywa kierownice z rąk na koleinach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 31 maj 2013, 18:20 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:30
Ciagle sie zastanawiam jaka koncepcje wybrac - poczatkowo myslalem o turbo, ale w sumie po ciasnych zakretach sie tym zle jezdzi i jednak moze sprobowac wolnossaka - jak Erde podesle walki to pewno mi sie spodoba
A wtedy jednak bardziej mi sie wydaje ze sens bylby zostac przy feldzie 14 i oponie 175-195max no i oczywiscie mniejszej srednicy kola, bo na krotsze przelozenie nie ma co liczyc zabardzo. Musze sie jeszcze namyslec, bo oczywiscie znowu felg jakie by sie nadaly jak na lekarstwoCo do reszty rzeczy, to dzisiaj przyszly fanty do zrobienia nissan triggera na walku zamiast rozdzielacza i juz wszystko w kawalkach u kumpla lezy. DObrze pojdzie to w przyszlym tyg wyladuje na CNC zeby to spasowalo do swifta
Zabieram sie tez za przygotowanie przekladki izolacyjnej pod kolektor ssacy bo skoro maszyna jest i zrobi to co tam nie skorzystac... -
Użytkownik archiwalnynapisał 1 cze 2013, 02:10 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 18:30
Oryginalna wiadomość napisana przez: Colin
Ciagle sie zastanawiam jaka koncepcje wybrac - poczatkowo myslalem o turbo, ale w sumie po
ciasnych zakretach sie tym zle jezdzi i jednak moze sprobowac wolnossaka - jak Erde podesle walki to pewno mi sie spodobaIdź w nasze ślady i wystrój regulowanymi kółkami wreszcie te cholerne wałki xD
ps. fajnie się na nich jeździ