Subaru Justy GTI - Budowa mojej pierwszej rajdówki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 wrz 2013, 15:50 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 18:09
no to ja będę
jednak szukał jakiś fajnych opon 14 coś ktoś poleca ??trochę osób jeździ na Markgumach, zobacz ich ofertę, może znajdziesz coś dla siebie.
-
napisał 7 wrz 2013, 01:44 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:09
Markgum oraz Profil, zależy jeszcze jaka mieszanka i do czego chcesz je mieć, na zimę to profil extrema, kozacka guma i mięsa oporowo dużo.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 17:04 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 17:58 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Prezentuje się naprawdę spoko:)
Masz zamiar zważyć auto po złożeniu do końca?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 18:01 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Oczywiście jakby inaczej.
Muszę się wiedzieć co narobiłem. -
Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2013, 18:26 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:09
Wrzucam obiecane
fotki.
Justynka dostała
już nowe gumy Maxsport, zostało podłączyć hamulce, zamontować pasy, zderzak i
zapinki, no i parę mniej istotnych pierdołek.
Jak tylko będzie
już kompletna to wrzucę ciekawsze fotki jeszcze przed oklejeniem.Naprawdę piękna rajdówka! Szczere gratulacje. Oby jeździła tak jak się prezentuje!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 03:09 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Naprawdę piękna
rajdówka! Szczere gratulacje. Oby jeździła tak jak się prezentuje!Dzięki za pochwały, ale zaczekajmy z tym do zawodów wtedy się okaże co z tego wyszło
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 05:00 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 18:09
Dzięki za pochwały,
ale zaczekajmy z tym do zawodów wtedy się okaże co z tego wyszłoJak nie bedziesz przelatywal przez krawezniki bedzie dobrze (musialem )
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 06:03 ostatnio edytowany przez ticol 11 wrz 2016, 18:09
Oczywiście jakby
inaczej.
Muszę się wiedzieć
co narobiłem.nie ma sie co oszukiwac, bedzie wazyc duzo w porownaniu do gti
wyglada ladnie, ale wygladem sie nie jezdzi, jakies mody slnika sie przydadza bo
seryjny motor gti w 4wd to wogole nie jedzie -
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 06:15 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
nie ma sie co
oszukiwac, bedzie wazyc duzo w porownaniu do gti
wyglada ladnie, ale
wygladem sie nie jezdzi, jakies mody slnika sie przydadza bo
seryjny motor gti w
4wd to wogole nie jedzieŚwięta racja że wyglądem się nie jezdzi, dlatego na zimę silnik wędruje na stojak.
Wałki świątek, lżejsze koło, panewki, pierścienie, glowica do obróbki, przepustnica i na końcu strojenie.
Wtedy myślę że zacznie jechać. -
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 09:50 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:09
Święta racja że
wyglądem się nie jezdzi, dlatego na zimę silnik wędruje na stojak.
Wałki świątek,
lżejsze koło, panewki, pierścienie, glowica do obróbki, przepustnica i na końcu
strojenie.
Wtedy myślę że
zacznie jechać.A ten baranek to wymagał jakiś większych przeróbek oprócz flanszy? Bo widzę że chyba coś prawa rura skracana?
-
napisał 1 paź 2013, 12:12 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:09
A ten kolektorek nie będzie przysmażał oleju w filtrze
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2013, 13:42 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
A no jest troszkę za blisko, ale owinę go bandażem i powinno być ok.
Mam dodatkowy wskaźnik temperatury oleju tak że będzie pod kontrolą. -
Użytkownik archiwalnynapisał 3 paź 2013, 07:13 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
A ten baranek to
wymagał jakiś większych przeróbek oprócz flanszy? Bo widzę że chyba coś prawa rura
skracana?Tak prawa rurka skrócona o 3 mm.
Nie chciałem robić naprężeń, a dogiąć też raczej się nie dało. -
Użytkownik archiwalnynapisał 13 paź 2013, 20:21 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 18:09
Jak sobie teraz popatrzyłem na twoją klatkę, to trochę przeraża mnie rura pod deską. Tzn. jej kształt i pozycja. Jeśli zdarzyłaby się taka sytuacja, że rura cofnęła by się choć trochę, to będzie duży problem z nogami
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 paź 2013, 07:16 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Masz rację.
Napędziłeś mi trochę stracha teraz, muszę to zmienić.
Ani ja ani nikt inny nie zwrócił na to uwagi, dopiero teraz ty. Dzięki za dobrą radę.Justyna już po jazdach próbnych.
Pierwsze spostrzeżenia:
-Do wymiany komplet hamulców, myliłem sie myslac że ze starych jeszcze skorzystam
-Zawieszenie super
-Silnik na start ok ale szybko bedzie brakować mocy
-Łącznik do szkoły bo duzo nauki teraz mnie czeka
W niedziele pierwsze zawody, a raczej trening dla mnie z pomiarem czasow. -
Użytkownik archiwalnynapisał 21 paź 2013, 18:10 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 paź 2013, 18:53 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
No ładne cacko ;))
A teraz....
Co możesz powiedzieć o trzymaniu maxsportów?
Jakiś link do wyników.. czasów do porównania z innymi autami.. -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 paź 2013, 07:10 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Oponki jak dla mnie ok.
Nie moge jeszcze ich ocenić , nie jechaliśmy na tyle agresywnie.
Do poprawy na już, hamulce. Nie ma szans aby kola zblokowac nawet na luźnej nawierzchni.
Ręczny totalne zero.
No i trzeba trenować do oporu, tylko ciagly brak czasu. -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 paź 2013, 08:12 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Mowisz tylko o hamulcach na tyle czy ogólnie o hamulcach?