[moje auto] Subaru Justy WRC / kit car ;)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2013, 16:34 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 17:46
hubi jak prace??
Temacik stoi tak jak i mój.
Ja wnętrze mam już gotowe do wspawania klatki, ale po problemach z dostępnością atestowanych rur ruszam z klatką dopiero po 15 kwietnia.Nie wiesz czy wg. nowych przepisów KJS musimy fotele mieć też homologowane, bo wg. załącznika J pasy i fotele muszą być z homologacją.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2013, 16:58 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
Zostało mi jedno malowanie jeszcze ..a aura .. sam wiesz. Odnośnie foteli i pasów w KJS nie musza mieć homologacji.Prędzej sie czepną ich mocowań do nadwozia o ile zmieniasz punkty mocowania.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2013, 09:56 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2013, 12:47 ostatnio edytowany przez ticol 11 wrz 2016, 17:46
Grubo będzie widzę
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2013, 13:24 ostatnio edytowany przez jOOeL 11 wrz 2016, 17:46
Jak patrzę na to morda mi się cieszy jak przy projekcie NDS'a I jeszcze rodzinne blachy OOL wywołują dodatkowe emocje. Gdzie Justy było kupione? Powodzenia i słońca w końcu żeby zabrać się za lakier.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2013, 19:50 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 17:46
No pięknie, pięknie.
Mi do tego stanu jeszcze trochę brakuje, ale spoko damy rade.Od spodu też obspawywałeś?? Bo na tylnej belce chyba widziałem spawy.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 05:34 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 17:46
Czekając na ostateczne malowania grupuje graty..
Projekt widze ostro idzie do przodu - jak ja bym hcciał mieć taką ładną budę - tylko bez klatki
Coraz bardziej się zastanawiam czym może do przeszczepu zamiast Swifta nie kupić sobie Justy? Tak do zabawy 4x4 z moim 130-140 konnym silniczkiem w sam raz by było. I wreszcie by się skończył problem z trakcją na ostrym starcie na 1 biegu -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 05:42 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 17:46
Czekając na
ostateczne malowania grupuje graty..pedały.........
maja jakąś regulacje ?
a i czy mnie sie wydaje czy spinki klapy tez polakierowałes 8)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 06:40 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
----Od spodu też obspawywałeś?? Bo na tylnej belce chyba widziałem spawy.
Też spawałem .Tam gdzie łaczyły się ważne blachy praktycznie wszędzie.----Projekt widze ostro idzie do przodu ...
Chyba bardzo powoli ;))) Namawiam Cie .. bierz justy i rób swapa... "Bedzie Pan zadowolooony ;)))---- pedały.........maja jakąś regulacje ? zlosniki
a i czy mnie sie wydaje czy spinki klapy tez polakierowałes 8)
Konkretnie o jakiej regulacji mówisz? Korekcja siły hamowania? Tak.
A spinki.... dobrze ze szyby wyjęte ... bo tez bym z nerwów pomalował:D -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 07:06 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 17:46
Fajne. Szkoda, że ja nie mogę sobie dowolnych pedałów założyć, tylko z homologacji i od razu z całym VO (wariantem opcyjnym) - czyli dużym hamulcem - wyszłoby z 15000 zł.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 07:19 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
Ciebie faktycznie strasznie ogranicza homologacja.. może powinieneś iść w A-gr ? Tam pewnie wszystko wygląda inaczej:)A co do hamulców to widziałem maniaków na zagramanicznych forach co pod 13"(jakiś tam specjalny model) wsadzali zaciski willwooda
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 12:02 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 17:46
hubiRALLY, Toydols buduje A grupę, problemem jest jednak dostępność części (= ceny, bo jak cena nie gra roli, to można ściągać z Japonii, Australii czy USA) "nadseryjnych" homologowanych do sportu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2013, 16:47 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
Racja .Ja z moim Justy "proto" mam trochę łatwiej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 kwi 2013, 05:47 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 17:46
Konkretnie o jakiej
regulacji mówisz? Korekcja siły hamowania? Tak.rozstawu
A spinki.... dobrze
ze szyby wyjęte ... bo tez bym z nerwów pomalował:Di by sobie pod uszczeleczkami pieknie gniło
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 kwi 2013, 11:00 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
rozstawu
Też twierdze ze ciut blisko siebie są.. ale i tak będe je troche pod siebie modyfikował wiec sobie z tym poradze.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2013, 19:37 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
-
napisał 15 kwi 2013, 19:53 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:46
Jakie ładne camber plate'y, ile taka przyjemność?
No to teraz problem negatywu rozwiązany można robić glebę -150mm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2013, 20:06 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
Sa wystawione na motogiełdzie zlosnikiowej. A co do ustawień mnie bardziej interesował kąt wyprzedzenia zwrotnicy:)
-
napisał 15 kwi 2013, 20:43 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 17:46
Z przodu negatyw zrobisz na magicznych śrubach, ciekawe jak auto będzie się zachowywało po zmianie kąta, chcesz bardziej nerwowe czy stabilne auto ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2013, 22:07 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 17:46
Auto ma być szybkie