[moje auto] Swift GL 1.0 Mk IV '98r. by BPX33
-
napisał 13 cze 2015, 19:11 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:54
Myszyn akomplyszt, własności jezdne poprawione
-
napisał 13 cze 2015, 22:08 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
Ostatnia fotka na starym setupie:
A tu małe porównanie po skończonej robocie mojego na -30 mm i likaona na nie wiadomo dokładnie ile...
Różnicy specjalnej nie widać, a trzeba jeszcze wziąć poprawkę na to, że moje sprężyny na zdjęciu są zupełnie nie ułożone, więc i gleba jeszcze nie ta.
Jeszcze raz stokrotne dzięki za nie wiem, który już to raz okazaną pomoc dla likaona!!!
P.S. Lepsza fotka z gleby będzie jak ją zrobię...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 cze 2015, 08:05 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 wrz 2016, 16:55
-
napisał 14 cze 2015, 09:25 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 16:55
Skądś znam ten garaż
Nie wiem co wy macie z tymi rurami, przez was zacząłem sprawdzać czy plamy nie ma po tankowaniu pod samochodem.
-
napisał 14 cze 2015, 18:22 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
U mnie tutaj niby
też nie były ułożone:
ale nic się nie
zmieniłoNo to zostanie tak jak jest, a źle nie jest...
-
napisał 14 cze 2015, 18:23 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
Nie wiem co wy
macie z tymi rurami, przez was zacząłem sprawdzać czy plamy nie ma po tankowaniu pod
samochodem.Z mojej dziurawej nigdy nie wyciekła nawet kropelka (no dobra może kropelka wyciekła ), a zawsze leję pod sam korek.
-
Moderatornapisał 14 cze 2015, 18:40 ostatnio edytowany przez pacior 11 wrz 2016, 16:55
Z mojej dziurawej
nigdy nie wyciekła nawet kropelka (no dobra może kropelka wyciekła ), a zawsze
leję pod sam korek.ja się przekonałem tankując do pełna w drodze na urlop
ale u mnie nie była aż tak zjedzona jak u BPX-a by ją wymieniać -
napisał 14 cze 2015, 19:08 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
ale u mnie nie była
aż tak zjedzona jak u BPX-a by ją wymieniaćJa też nie sądziłem, że jest w aż tak słabym stanie dopóki jej nie opukałem...
-
napisał 22 cze 2015, 18:36 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
No to jak pisałem tak trza zrobić, ale żeby lepiej było widać różnicę dam od razu dwa zdjęcia (udało się nawet zrobić fotkę dokładnie w tym samym miejscu ):
No i jak? Przestaniecie mi wreszcie gadać o kozach? Jeśli nie to zacznę Was nazywać kozojeb... sami wiecie co!
Po kilku krótszych i dalszych wypadach stwierdzam jedno...
...jest w cholerę miękko!
Normalnie taki kanapowóz się teraz zrobił, że hej.A na dniach wpadają wreszcie upragnione, wyczekane i wypieszczone elektryczne szybki!
-
napisał 22 cze 2015, 19:01 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:55
No, wreszcie to jakoś wygląda, jeszcze 1.0 turbo swap z Kanady, grzane fotele, klima, pakiet GTi + FOCHa, tylna środkowa lotka, przednie lampy kwadratowe, tylne jakieś USa i chyba to na tyle
-
napisał 22 cze 2015, 19:33 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
jeszcze 1.0 turbo swap z Kanady, grzane fotele, klima, pakiet GTi +
FOCHa, tylna środkowa lotka, przednie lampy kwadratowe, tylne jakieś USa i chyba
to na tyleTo może zostać.
Ale Panie kiedy to... A ile piniendzów na to trza... -
Moderatornapisał 22 cze 2015, 20:10 ostatnio edytowany przez pacior 11 wrz 2016, 16:55
No, wreszcie to
jakoś wygląda, jeszcze 1.0 turbo swap z Kanady, grzane fotele, klima, pakiet GTi +
FOCHa, tylna środkowa lotka, przednie lampy kwadratowe, tylne jakieś USa i chyba to
na tyleResztę załatwi rdza
Kompletne turbo do 1.0 około 4k pln?? Kiedyś widziałem jakiś kit w tej cenie.. -
napisał 22 cze 2015, 20:32 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
Kompletne turbo do
1.0 około 4k pln?? Kiedyś widziałem jakiś kit w tej cenie..To nie chodzi o turbo do 1.0 tylko o zestaw silnik+turbo, które latały normalnie w amerykańskich wersjach Swifta. Taki "zestawik" wypluwał w standardzie już całkiem przyjemne 75KM. A gdyby to trochę grzebnąć...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 cze 2015, 20:40 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 16:55
To nie chodzi o
turbo do 1.0 tylko o zestaw silnik+turbo, które latały normalnie w amerykańskich
wersjach Swifta. Taki "zestawik" wypluwał w standardzie już całkiem przyjemne
75KM. A gdyby to trochę grzebnąć...Kupić motor od GTi, zeswapować i masz więcej HP, i ile mniejsze koszta
Wiem wiem, zaraz pewnie będzie mowa, że swapowanych GTi jak psów o imieniu burek a 1.0 Turbo jeszcze ori to rarytasik, ale chyba koszta przewyższają racjonalność tego pomysłu -
napisał 22 cze 2015, 21:31 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:55
swap 1.0T-500$+shipping, nie takie rzeczy już sprowadzałem
Co do GTi..., silnik jak znajdziesz za 1000 to i tak do remontu, 3k to pewnie na miękko wyjdzie aby mieć sprawne GTi, ludzie dbają o 1.0T więc co kto woli i na co go stać
Równie dobrze można pomyśleć o silnikach: 1.3 16v sohc, 1.3 8v, 1.6, 1.8 -
napisał 23 cze 2015, 18:57 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 16:55
No to niech BPX płaci za paletę z USA to i ja coś se ściągnę przy okazji i nawet dorzucę ze 100$ do wysyłki
-
napisał 22 mar 2016, 21:15 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
Żeby nie było, że Suzek już na złomie. Żyje, ma się w miarę dobrze (wiadomo ruda go strasznie polubiła ) i dziś na pierwszy ogień poszła wymiana skrzyni i półosi w związku z notorycznym buczeniem z prawej części auta.
Niestety buczenie nie ustało (mam farta jak cholera, bo jeszcze nigdy nie udało się zdiagnozować poważniejszej usterki za pierwszym razem ). No i teraz pytanie do obeznanych nieco bardziej w temacie: Co to może być???
Od razu napiszę, że nie jest to na pewno łożysko w kole, bo było wymienione i nic! Dźwięk jest bardzo podobny do zepsutego łożyska i mam wrażenie, że podczas hamowania z prędkości 60 km/h i więcej do jakichś 20 km/h buczenie się nasila. Ma ktoś jakiś pomysł, bo mi się już skończyły... Z góry dzięki za pomoc!Najbliższe plany to wymiana spróchniałego prawego błotnika na nowy używany.
-
napisał 22 mar 2016, 22:33 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:55
A może masz dziurę w nadkolu i jak hamujesz to buda nurkuje, opona zbliża się do dziury i wyje? I ja się teraz nie śmieję, zerknij pod dywanik przy nadkolu. Może sprzęgło wyje? Hamowałeś z wciśniętym sprzęgłem czy bez ?
Szukaj dalej, a może to rezonator ? Albo rezonator wibruje, pamiętam że był ruszany jak były wymieniane silniczki od lamp.
Co do błotników nie chcesz fioletowych ? Bo będę reanimował białe. -
napisał 23 mar 2016, 19:24 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 16:55
Może sprzęgło wyje?
Hamowałeś z wciśniętym sprzęgłem czy bez ?Wycie występuje niezależnie od tego czy sprzęgło wciśnięte czy nie, także to nie to.
Szukaj dalej, a
może to rezonator ? Albo rezonator wibruje, pamiętam że był ruszany jak były
wymieniane silniczki od lamp.To na pewno nie to, bo wycie jest czysto mechaniczne. Dźwięk jest bardzo zbliżony do łożyska.
Co do błotników nie
chcesz fioletowych ? Bo będę reanimował białe.Będę miał na dniach (chyba jutro) zielony, ale jak go troszkę poprawię (minimalna rdza na wewnętrznej stronie) to byłbym zainteresowany Twoją pomocą w montażu, jeśli nadal urzędujesz na Ursynowie i znalazłbyś dla mnie trochę czasu po pracy. Dasz radę?
Obecnie bywam codziennie w okolicy miejsca Twojego zamieszkania.P.S. Chłopaki rajdowcy (Toydols, Erde) może Wy macie jakieś pomysły jeśli to czytacie???
-
napisał 23 mar 2016, 21:42 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:55
Dam radę za odpowiednią opłatą pińćset Do końca miesiąca mam garaż.