Mój troszke rajdowy SS
-
A co jest uciążliwe dla Ciebie?
-
I jest Drugie
miejsce z Tychów a tu filmikKolega ładnie zasuwa
Szczególnie ładny ten nawrót w 3:30
-
Na Żorach wczoraj było grubiej
-
Na Żorach wczoraj
było grubiej -
A co jest uciążliwe
dla Ciebie?Precyzja kierowania.. a raczej szybkość reakcji. 3,5 obrotu to sporo za dużo aby robić to co sie chce. Tym bardziej ze ja głownie jeżdże po luźnych nawierzchniach. Miałem okazję jezdzić imprezami czy lancerami gdzie to działą duzo szybciej.a mimo to żeby być jeszcze szybszym chłopaki zmieniaja maglownice na jeszcze szybsze.Naswietle...impreza ma około 3 obroty.. i to jest sporo mniej niz swift ... jednak jest wolno. Impreza STI ma okolo 2.5-2.6 i do zwykłej już jest przepaść. A zakłada sie np magiel ze spec C gdzie jest 2.2 i to jest przepaść miedzy nia a STI. Wszyscy którzy przeszli na szybszy magiel stwierdzili ze był to ich najlepszy mod jaki zrobili... coś w tym musi być... ale to trzeba sie przejechać zeby zrozumieć
Sprawa druga.. spięcie napędu i wogole precyzja przy nawrotach. Zaraz usłyszę ze sie da i wogole... ja wiem ze się da...ale z precyzja , szybkościa i powtarzalnością nie ma to za wiele wspólnego:)Ten temat na koniec bo i bardziej skomplikowany i zapewne duzo bardziej kosztowny... ale najprawdopodobniej do przejścia:_) -
Na Żorach wczoraj
było grubiej!!!!!!!!! :))) dokładnie to co pisałem wprawne oko zobaczy na onbordzie .. i z kieownicą i recznym.
-
Na Żorach wczoraj
było grubiejCzyja wina za wycieczkę? Pilot'ki czy kierownika?
-
kierownika bo nie słuchał pilotki tylko szedł maksem he
-
A z czego byś chciał zamontować magiel do swifta bo to by nie było głupie powiem Ci
-
kierownika bo nie
słuchał pilotki tylko szedł maksem heBana mu
-
A z czego byś
chciał zamontować magiel do swifta bo to by nie było głupie powiem CiJa na początek ide po najmniejszej linii oporu.. i bedzie quickener.. niestety to zda egzamin tylko przy maglownicy ze wspomaganiem. przełożenie około 2,3 lock to lock.. jak dla nie była by bajka. jednak solidniej by było zbudować maglownice nowa listwa i zebnik. i wsadzić to w ori obudowe. Do subaru juz sie takie robi.. swiftowi/justy też by sie przydało .. kwestia czy technicznie bedzie to wykonalne.
Całkowita zmiana maglownicy .. też do ogarnięcia ale trzebaby odpowiedniego(szybkiego) dawcy poszukać. -
Na Żorach wczoraj
było grubiejNieustraszony
Ale chyba z pilotką jeszcze jakieś braki w komunikacji, bo wydawało mi się, że po każdym błędzie patrzyłeś w jej stronę pewnie z miną zabójcy...
-
Pierwszy raz jechała na prawym raz tylko sie zgubiła w opisie a tak to było bardzo dobrze
-
Pierwszy raz
jechała na prawym raz tylko sie zgubiła w opisie a tak to było bardzo dobrzeCzyli Ty forfiterowałeś znaczy
-
Ja na początek ide
po najmniejszej linii oporu.. i bedzie quickener.. niestety to zda egzamin tylko
przy maglownicy ze wspomaganiem. przełożenie około 2,3 lock to lock..Co to za quickener? Skąd? Za ile?
-
A ja takie coś znalazłem:
-
Ta skrzynia to jest mistrzostwo chce mieć taką krótką ha
-
Na Żorach wczoraj
było grubiejNo ładny atak
-
A ja takie coś
znalazłem:To pilot operuje ręcznym na komendę kierowcy? Słyszałem wyraźnie "ciągnij" i "puść"
Bez skojarzeń mi tu zaraz
-
Bana mu
Wystarczyłoby jakby pilotka embargo nałożyłaTo pilot operuje ręcznym na komendę kierowcy?
Słyszałem wyraźnie "ciągnij" i "puść"
Tam kolega ma mocną szperę i w takim ciasnym miejscu ciężko jest ukręcić i sięgnąć między fotele do ręcznego. Pewnie dlatego pilot ciągnie łapę. Na pewno będziemy im wstawiać inną dźwignię, tak, żeby kierowca mógł sam ją użyć, bo zrobi to szybciej i krócej, więc zyska zawsze trochę czasu na próbie.Bez skojarzeń mi tu zaraz
A masz jakieś skojarzenia?Ta skrzynia to jest mistrzostwo chce mieć taką krótką ha
Cicho siedź. Ty masz napęd na 4 koła. ;P