[moje auto] Suzuki Swift GTi - ubek
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 maj 2012, 21:22 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 16:09
Sprawdź sprawdź i zobacz jakie napięcie daje. Jak chcesz to mogę Ci zapodać napięcia na danych obrotach z moich testów. Z tego co wiem to bez przepływki gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie wiem jak to jest w przypadku zimnego silnika na ssaniu ale na ciepłym tak jest.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 maj 2012, 21:57 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:09
Jasne ze podaj !! Ty tez miałeś walnięta przeplywke prawda ?
bo cos mi sie wydaje ze to moze byc własnie przeplywka plus lambda własnie, bo to one w silniku sterują mieszanka i to by tłumaczyło taki wynik na analizatorze spalin czyli za duzo tlenu.mialem sprawdzic go dzis to sie mierik wysr...
wedłu manulala trezba odpiac kostke i wpiac sie w "W" czyli rozumiem biały właczyć zapłon i ma być napiecie 0.2-0.8V jesli tak to podpiac go i odpalić napiecie na pinie "B" blue,black ? powinno wzrastać z obrotami silnika dobrze mowie ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 maj 2012, 22:50 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 16:09
Myślałem, że miałem ale nie miałem
Tak na zapłonie ma być takie ale jak dalej było to nie pamiętam (wszystko prosto jest opisane w manualu). Tak wzrasta z obrotami i w zależności od depnięcia w gaz. Jutro wstawię screena jak znajdę
Mało tego ale po lewej stronie masz jedną przepływkę i napięcia na obrotach a z prawej starą. Mało czym się różniły napięcia obu przepływek więc już potem nie dopisywałem do "starej".
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 maj 2012, 12:23 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:09
mniej wiecej by mi sie zgadzało na zapłonie 0.56-0.59 czyli tak jak u Ciebie
na włączonym silniku napiecie wzrasta z obrotami, nie wiem jak dokladnie bo robilem to sam ale na słuch wartosci podobne jak u Ciebie.
Czyli co jednak przepływka ok ?
jutro mam miec na podnmianke druga zobacze czy cos mu to pomoze czy trzeba gdzie indziej szukac.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 maj 2012, 23:46 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 16:09
Zwykły miernik sięga do szyby przy otwartej masce więc mogłeś jak najbardziej dodawać gazu z miejsca kierowcy obserwując miernik
Więc jak będziesz badał drugą przepływke to zerknij jak z wartościami bo być może moje też są złe -
Użytkownik archiwalnynapisał 19 cze 2012, 05:31 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:09
Mierząc przepływke wyszły mi praktycznie taki same wartości jak Tobie,
ustawiłem tez tps choć nie wiem czy do konca tak jak ma być ale juz wiem jak to sie robi, chyba
Wymiana Lambdy pomogła po resecie kompa z nie trzymaniem obrotów, ale wyniki na analizatorze spalin niewiele sie zmieniły dalej jest za wysokie CO ,HC i O2. Wynika z tego ze mieszanka nie spala sie do konca.
Tu pytanie bo moze to brak kata daje takie wyniki, sporo osob jezdzi gti bez kata i na większej średnicy wydechu jakie macie wyniki spalin, ok ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2014, 18:41 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:09
Ciekawe czy moje ukochane Gti jeszcze jezdzi ? moze ktoś je widział ? Sprzedałem je w styczniu 2013 do Sieradza.