[moje auto] Subaru Justy mk2
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 lut 2012, 23:14 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 16:01
Raczej nie powinno
byc przekaznika po drodze - zwykle ze stacyjki idzie prosto przewod na automat. Jak
kontrolki przygasaja to raczej moze byc problem z samym rozrusznikiem.Miałem podobną sytuacje u siebie w 1.3 8v, problem był taki, że raz palił raz nie, a potem już w ogóle nie było reakcji na przekręcenie kluczyka, podejrzewaliśmy z mechanikiem, że to stacyjka, jednak po głębszym przejrzeniu auta okazało się, że spalił się przekaźnik pod maską. Nie powiem Ci, który to był pamiętam jedynie że jak zdjąłem tą czarną "przysłonke" to był żółty.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 lut 2012, 09:06 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Zauważyłem taką przypadłość, że jak było ciepło palił od razu po przekręceniu kluczyka- przekręcałeś kluczyć w pozycję rozruchu i od razu wybijał automat. Kiedy zrobiło się zimno efekt był taki że przekręcam kluczyk w pozycję rozruchu i ze strony rozrusznika cisza przez jakieś 0,5-1 sekundy i dopiero po tym czasie zaczynał kręcić. Dziwna sprawa bo jakby był słaby aku to chociaż by się starał rozrusznik wybić a wczoraj nic, przygasły kontrolki i cisza. Pompa paliwa pracuje głośno i równo, wentylator jak sprawdzałem też bez jakichś większych zmian w sposobie pracy. Dziś postaram się zdiagnozować usterkę i napiszę jeśli się uda.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 lut 2012, 10:01 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Nadal nie wiem co jest powodem lagów ze strony rozrusznika. Ale widać tak już ma więc nie będę szukał przyczyny. Auto z lekkim opóźnieniem odpala nawet przy ostrym mrozie więc można jej wybaczyć że nie kontaktuje od razu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2012, 20:55 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Jak myślicie dostanę kolano jak u tego typa:
http://moto.allegro.pl/listing/user.php/...p;change_view=1
tylko że z redukcją 60/70 między blos a AFM? I ile tam stopni bardziej pasuje, 90 czy 45?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 mar 2012, 16:07 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Dziś wreszcie trafiły się warunki nadające się do umycia auta. Wczoraj musiałem wymienić stukającą szklankę na 2. cylindrze. Na szczęście obeszło się bez rozbierania całego rozrządu.
Sprawiłem też justy nowe kierunki od clio 1. Ale przede wszystkim zrobiłem z tym okropnym sztukowanym dolotem. Niestety w sklepie w którym kupowałem łączniki nie mieli czarnych ani niebieskich więc musiałem wziąć jakie mieli czyli czerwone.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 mar 2012, 16:47 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:01
. Ale przede wszystkim zrobiłem z tym okropnym sztukowanym
dolotem. Niestety w sklepie w którym kupowałem łączniki nie mieli czarnych ani
niebieskich więc musiałem wziąć jakie mieli czyli czerwone.united colors of benetton
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 mar 2012, 18:56 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 mar 2012, 12:52 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:01
Justyna w niedzielę
zrobiła trasę 250km z ładunkiem blisko 700kg na haku do Kuźni Raciborskiej na
zawody. Na szczęście nie zrobiło to na niej wrażeniaco w tym kaszlu siedzi ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 mar 2012, 13:10 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 16:01
1.2 MPI
-
napisał 28 mar 2012, 16:19 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:01
podczas holowania ktoś w tym maluchu siedzi, czy koła zablokowane i pusto w środku?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 mar 2012, 16:36 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Ciągnie się go ja przyczepkę wtedy, elektryka podpięta tak że działają wszystkie światła jak w aucie ciągnącym. Koła w holowanym skręcają w wyniku tarcia o jezdnię.
Pod maską malca siedzi 1.2 8V 54kW.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 20 kwi 2012, 18:43 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
-
napisał 21 kwi 2012, 04:07 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:01
Wiosenna sesja Polakieruj lusterka jeszcze
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 19:57 ostatnio edytowany przez danbar 11 wrz 2016, 16:01
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 paź 2012, 14:53 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 16:01
Dzieje się tu jeszcze coś?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 paź 2012, 23:07 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
Póki co nic ciekawego. Auto jeździ, spala paliwo, kółka się kręcą, ma się dobrze. Na pierwszym śniegu już się bawiło. Właściciela cieszy, czyli chyba jest dobrze.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 gru 2012, 21:15 ostatnio edytowany przez blasterpl 11 wrz 2016, 16:01
Kolego dawcy jaka masz butle od lpg(jaka pojemność albo jakie wymiary).Zakladam w swojej justynie lpg i mam butle 600x200(43l)i nie wiem czy nie za duza będzie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 gru 2012, 22:48 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:01
24l schowana we wnęce po kole zapasowym. Trochę za mała. Tak 30-kilka litrów jest optymalna.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 gru 2012, 07:03 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 16:01
24? takie istnieja? Masz 34 na bank. Ja mam u Siebie butle 34 , wiem że wchodzi nawet 37-38 ale podłoga się podwyższa
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 gru 2012, 07:35 ostatnio edytowany przez blasterpl 11 wrz 2016, 16:01
Piszac" Ja mam u Siebie butle 34"masz na myśli pojemność całkowita butli czy ilość gazu jaka da się zatankować bo jak wiadomo to nie to samo.