Odciecie - macie je czy nie ??
-
tak trudno przepałować auto i sprawdzić? Na rozgrzanym silniku nic sie nie stanie , limiter jest po to by go używać
-
Alek przecież sprawdzał i okazało się, że litrówka ma. Ja nie mam jak sprawdzić bo obecnie mi Swift na benzynie nie chodzi. Na LPG coraz częściej z nudów widuję 7k...
-
tak odcina GTi , uwielbiam ten dźwięk
tutaj na trójce już nie chciał odciąć
-
tak trudno
przepałować auto i sprawdzić?A jeśli jest tak jak pisali wcześniej, że odcinki nie ma?! Będzie po silniku...
-
Ciekawe czy ktoś sprawdzał czy odcina na 5
-
a co za różnica ??? komp rozpoznaje który bieg?
-
moj szafir odcina na =7000, manuel 7200
-
moj szafir odcina
na =7000, manuel 7200Dziwne.
-
Ciekawe czy ktoś
sprawdzał czy odcina na 5Litrówka odcinkę na piątce to będzie miała przy jakichś +/- 180 km/h...
-
A jeśli jest tak
jak pisali wcześniej, że odcinki nie ma?! Będzie po silniku...Jak nikt nie kombinował przy kompie silnika, to odcinkę masz na 100%
Powinna być w okolicach 7tys.obr
A sprawdzić możesz na postoju lub podczas jazdy- wbijasz 2 bieg i ogień aż wskazówka obrotomierza będzie pokazywać ok 7 tys.(w jednych jest to troszkę przed siedmioma tys, a w drugich, jak piszą koledzy nieco ponad siedem tys.) wówczas na pewno wyczujesz odcinkę. Oczywiście silnik przed takim sprawdzianem ma być rozgrzany.W moim odcina przy równych 7tys. i też lubię od czasu do czasu z niej korzystać
W drugim - 1.3 8V odcina przy 6800 -
A sprawdzić możesz
na postoju lub podczas jazdy- wbijasz 2 bieg i ogień aż wskazówka obrotomierza
będzie pokazywać ok 7 tys.A czemu akurat na dwójce? Na jedynce czy trójce coś szkodzi?
-
1 jest do ruszania!!! A na trójce to byś się bujał do 150km/h to nie ma w pobliżu takiego odcinka żebyś to litrówką zrobił chyba żebyś wjechał na autostradę tylko w stronę Łodzi
A własnie a na luzie się odcina czy dopiero po zapięciu biegu bo np u mnie w gsxr'ze na jałowym nie odcina a w czasie jazdy już tak
-
1 jest do
ruszania!!! A na trójce to byś się bujał do 150km/h to nie ma w pobliżu takiego
odcinka żebyś to litrówką zrobił chyba żebyś wjechał na autostradę tylko w stronę
ŁodziDokładnie- z 1 ruszamy, na trójce byś potrzebował naprawdę spory odcinek prostej, równej drogi, prędkość była by znaczna i niepotrzebnie męczony silnik przez długi czas.
Dwójka to najlepszy bieg do sprawdzenia odcinki -
A własnie a na
luzie się odcina czy dopiero po zapięciu biegu bo np u mnie w gsxr'ze na jałowym nie
odcina a w czasie jazdy już takSwift odcina na luzie, ale jak jest w przypadku gsxr - nie wiem
-
na 5 biegu GTi odcina, na hamowni testowane, ba, nawet jak masz zmodzonego kompa to i 8700 odetniesz
-
1,0 wegierskie odcina na biegach i na luzie
1,3 gti japonskie odcina na biegach i na luzie.czy jest wbity bieg ze sprzegłem czy luz czy auto jedzie nie ma różnicy, w żadnym aucie.
nawet w Matizie jest oddciecie ! -
w każdym aucie wyposażonym w wtrysk musi być odcinka
Co do odcinania na luzie to jest to zabezpieczenie , ogólnie odcinanie na jałowym jest średnio zdrowe dla silnika
Połowa aut z automatami na pokładzie nie odcina na jałowym tylko ma rev limiter w granicach 4-5k rpm
-
Nie wiem co to za głupoty tam 10 lat temu ludzie wypisywali, że 1.0 nie ma odciny.
Mój Suzuk pięknie odcinał gdzieś między 6500 a 7000 rpm. Z tego co pamietam zawsze to robilem na 2 biegu - do odciny zawsze go cisnalem na Alei krakowskiej miedzy Jankami a Sękocinem i na 3 juz nie bylem w stanie go tam rozbujać
-
z tego co wiem 2 bieg odcina gdzieś przy ok 120km/h licznikowe na 13"
litrówka.
-
z tego co wiem 2
bieg odcina gdzieś przy ok 120km/h licznikowe na 13"
litrówka.Szczerze mowiac nie pamietam jaka predkosc mialem na liczniku, zreszta przy tych obrotach w litrowce masz uczucie jakbys wlasnie opuszczał atmosferę ziemską w promie kosmicznym wiec jakos tak nie skupialem uwagi na predkosci tylko na tym zeby nie odfrunąć