Coś mi tyrka
-
Byłem u mechanika ustawić zapłon, przy okazji się zapytałem o to stukanie i powiedział, że to zawory klepią bo wałek jest wytarty
-
Byłem u mechanika
ustawić zapłon, przy okazji się zapytałem o to stukanie i powiedział, że to zawory
klepią bo wałek jest wytartymoże dobrym pomysłem byłoby skonfrontować to z wypowiedzią innego mechanika, za taką diagnozę raczej pieniędzy nie weźmie..
-
może dobrym
pomysłem byłoby skonfrontować to z wypowiedzią innego mechanika, za taką diagnozę
raczej pieniędzy nie weźmie..no zapytam się
aż się zdziwił że coś takiego się dzieje, mam nabite 200 000 i mówił że spokojne powinienem nim zrobić drugie tyle bez większych napraw i że to może być skutek przestawionego rozrządu
-
no zapytam się
aż się zdziwił że
coś takiego się dzieje, mam nabite 200 000 i mówił że spokojne powinienem nim zrobić
drugie tyle bez większych napraw i że to może być skutek przestawionego rozrząduKiepsko Co planujesz z tym zrobić? Najtaniej byłoby pewnie kupić drugi silnik i przełożyć wałek
-
Kiepsko Co
planujesz z tym zrobić? Najtaniej byłoby pewnie kupić drugi silnik i przełożyć wałeknarazie zostawie, nie mam czasu, sesja i te sprawy...
nowy wałek - 208zl, głowica kompletna używka - 180zl
i teraz tak: wolałbym nowy wałek ale trochę się cykam wymiany a jakbym miał cała głowice to bym sobie popatrzył jak to jest zmontowane i na co uważać ale czy używany wałek będzie dobry
-
narazie zostawie,
nie mam czasu, sesja i te sprawy...
nowy wałek - 208zl,
głowica kompletna używka - 180zl
i teraz tak:
wolałbym nowy wałek ale trochę się cykam wymiany a jakbym miał cała głowice to bym
sobie popatrzył jak to jest zmontowane i na co uważać ale czy używany wałek
będzie dobryNo właśnie z używkami to jest jak w loterii Przy Twoim zaangażowaniu warto się pokusić o nowy, ale tutaj niech się wypowie ktoś bardziej silnikowo obeznany - bo chyba trzeba by wymienić wszelkie elementy towarzyszące... czyli taki mały remont silnika..
-
bo chyba trzeba
by wymienić wszelkie elementy towarzyszące... czyli taki mały remont silnika..no właśnie jak jest wałek wytarty to te popychacze też mogą być wytarte do tego uszczelniacze pewnie ze dwa tam idzie, jakieś uszczelki od aparatów ehhh ze 300zl wyjdzie
-
no właśnie jak jest
wałek wytarty to te popychacze też mogą być wytarte do tego uszczelniacze pewnie ze
dwa tam idzie, jakieś uszczelki od aparatów ehhh ze 300zl wyjdzieKupuj głowicę używaną, chociaż też dojdzie uszczelka, płyny, olej
No chyba, że nie będziesz podmieniał - przełożysz tylko wałek i elementy współpracujące
-
Kupuj głowicę
używaną, chociaż też dojdzie uszczelka, płyny, olej
No chyba, że nie
będziesz podmieniał - przełożysz tylko wałek i elementy współpracująceMam głowice całą, kompletną Jeszcze tylko uszczelniacz wałka i aparatu i mogę przekładać
Gdzie lepiej kupić uszczelniasz wałka w sklepie z takimi rzeczami czy w motoryzacyjnym, gdzie pewnie będzie 4x droższy?
-
Gdzie lepiej kupić
uszczelniasz wałka w sklepie z takimi rzeczami czy w motoryzacyjnym, gdzie pewnie
będzie 4x droższy?Odpowiedź już znasz Najlepiej w sklepie z takimi rzeczami lub z częściami do maszyn rolniczych
-
to jak to oglądałes ten wałek rozrządu? Mechanik go sprawdzał czy tylko tak w ciemno powiedział, ze to wytarty wałek? wymieniaj komplet wałek+dźwignie zaworowe i pozbedziesz sie problemu. Uszczelniacze najlepiej Corteco lub Erling.
-
to jak to oglądałes
ten wałek rozrządu? Mechanik go sprawdzał czy tylko tak w ciemno powiedział, ze to
wytarty wałek? wymieniaj komplet wałek+dźwignie zaworowe i pozbedziesz sie problemu.
Uszczelniacze najlepiej Corteco lub Erling.Stwierdził to osłuchawszy silnik, jak ja patrzyłem to tylko chyba jedna krzywka była inna niż wszystkie, miała przez środek takie jakby odbarwienie
-
Wyjmij wałek i pomierz krzywki,wtedy bedziesz miał pewność
-
Wyjmij wałek i
pomierz krzywki,wtedy bedziesz miał pewnośćnie mam mikrometru
-
Wałek jednak był wytarty...
Wymieniłem go i dalej to samo. -
Wałek jednak był
wytarty...
Wymieniłem go i
dalej to samo.Dźwigienki też?
Edyta:
Doczytałem,że też...
-
Dźwigienki też?
Edyta:
Doczytałem,że
też...nom
-
hehe wymieniłem głowice i dalej tyrka xD na dodatek po nocnym postoju do dwóch cylindrów dostaje się olej i jak odpalam to strasznie dymi ;D co to może być? mechanik mi powiedział że jak doszczelniłem górę to rozszczelnił się dół i pierścienie do wymiany... Jednakoż jakby to były pierścienie to chyba dymiłoby cały czas a nie tylko po długim postoju
-
A w tej nowej głowicy są nowe uszczelniacze zaworowe?
-
Ktoś kiedyś pisał, że u niego też dymiło po postoju i że pierścienie były zapieczone. Tylko nie mogę znaleźć tego tematu.
A kolega blind pisał mi, że u niego takie stukanie powodowało zużyte łożysko w sprzęgle.