stuki podczas dodawania/ujmowania gazu
-
Sprawdź czy masz dokręcone nakrętki trzymające przeguby:
U mnie był identyczny efekt jak miałem niedokręconą nakrętkę po wymianie całej zwrotnicy.
Takie stukanie przy hamowaniu / przyspieszaniu, przy zmianie biegów ale nie wszystkich najczęściej właśnie 2-3, 3-4 (przy 4-5 już nie było słychać).
Ja wymieniłem te nakrętki na takie jak w tylnych kołach gdzie wkłada się zawleczkę -
Poruszaj ręką całym silnikiem i pewnie tak jak u mnie zużyta będzie poduszka obok skrzyni biegów ta w kształcie tulei metalowo-gumowej. Jest ona z metalową obudową ale dokupiłem samą tuleję i nabiłem. Co ciekawe tuleja firmy Akor miała odrobinę za dużą średnicę i musiałem nacinać pierścień zewnętrzny by dała się ją nabić. Taki urok zamienników.
-
Nakrętki są dokręcone. W którym dokładnie miejscu jest ta poduszka w kształcie tulei ? Ja podejrzewałem że może byc uszkodzona ta http://allegro.pl/poduszka-silnika-tylna-tyl-daewoo-tico-erp-i3419208103.html bądz ta http://allegro.pl/poduszka-skrzyni-biegow-daewoo-tico-matiz-i3410003352.html
-
Sprawdź czy masz
dokręcone nakrętki trzymające przeguby:
Tarcza w Tico jest mocowana na 4 takie pancerne śruby do piasty?
Czy to jakiś dystans jest?
-
Nie wiem czy takie "pancerne" ale tak tarcza jest przykręcona na te 4 śruby.
-
Nie wiem czy takie
"pancerne" ale tak tarcza jest przykręcona na te 4 śruby.Czyli szpilki siedzą tylko w tym "dystansie"?
-
To nie jest dystans tylko piasta.
-
To nie jest dystans
tylko piasta.Pierwszy raz widzę, żeby tarcza szła pod piastę a nie odwrotnie
-
Pierwszy raz widzę,
żeby tarcza szła pod piastę a nie odwrotnieTo jest koreańska myśl techniczna
-
To jest koreańska myśl techniczna
... i działa!
-
... i działa!
Tylko kiepsko, że do wymiany tarcz trzeba odkręcać piastę i czop przegubu
-
Tylko kiepsko, że
do wymiany tarcz trzeba odkręcać piastę i czop przegubuJa swoje tarcze wymieniałem pod koniec 2008 r. i zrobiłem na nich ~98000km Może w przyszłym roku pomyślę o ponownej wymianie. Więc nie kręci się tam zbyt często
-
Potwierdzam. Moje fabryczne zostały wymienione po 12 latach i 160 kkm... przy okazji większego przeglądu hamulców, choć jeszcze można byłoby je "dojechać".
-
To długo, moje tarcze były jak kupiłem auto od nowości nie zmieniane i przy 100k wyglądały dramatycznie, zardzewiałe i starte.
Ap ropo głównego wątku byłem na kanale i wygląda na to że die poduszki skrzyni są do wymiany, jutro chyba zabieram się za prace to dam znać czy minęły objawy.
-
Niestety po głębszej analizie okazało się że wahacz prawy ma luz więc wymieniam obydwa wraz z gumami stabilizatora.